אופן ואלי אשדוד

בתל-אביב, ניו-יורק, לונדון ועוד, יותר ויותר נוטשים את המשרדים, את העבודה מהבתים ומבתי הקפה לטובת חללי עבודה משותפים שהפכו למקום הטבעי של היזמים.

באשדוד, עד היום, הייתה ליזמים, סטארטאפיסטים ואנשי עסקים בחירה מאוד מוגבלת – לעבוד מהבית או לשכור משרד?

הבעיה עם הבית, שישנן הסחות, קל להיכנס להרגלים לא פרודוקטיביים שמוציאים מהמיקוד והרצף, אין סביבה מפרה של אנשים סביב, ונוצר טשטוש בין חיי העבודה לחיים האישיים.  

לשכירות משרד יש את היתרונות שאנו מכירים, אבל היא דורשת השקעה ראשונית בציוד, התאמה ועוד, בתשלום שכירות, ארנונה, חשמל, תקשורת והוצאות משרד וכל זאת תוך התחייבות לזמן ממושך.

אופן ואלי אשדוד

בעולם החדש, הצרכים שלנו משתנים מהר יותר ויותר - הצרכים של היום, הם לא הצרכים של המחר והגמישות הופכת להיות שם המשחק. גמישות אותה מאפשרים חללי העבודה ברחבי העולם ועכשיו גם באשדוד.

OpenValley פתחה לראשונה באשדוד, חלל עבודה מרשים בן כ1500 מ"ר על חוף הים באשדוד, במקום שוקק חיים, מסעדות וקרוב לכל מה שמפנק וטוב, המאפשר ליזמים, סטארטאפיסטים, ועסקים  מאשדוד והסביבה, לקבל את כל השירותים להם זקוקים – ממשרדים פרטים, פינות עבודה שקטות, חדרי ישיבות, דיונים והרצאות מאובזרים ועד לחדר כושר צמוד, עמדת מטבח מאובזרת ולאונג Networking' מעוצב  וכל זאת החל  מכ1000 שקל לחודש ליזם, בלי התחייבות ארוכת טווח ובלי צורך בהשקעה אישית.

אופן ואלי אשדוד

מעבר לכך, המצטרפים ל OpenValley , זוכים לעבוד לצד יזמים אחרים, אנשי מקצוע מגוונים, קשרים למשקיעים פוטנציאליים, עם אפשרויות לשיתופי פעולה ולהרחבת הקשרים והידע העסקי שלהם.

רשת OpenValley , המתמחה בעולמות היזמות והחדשנות, מאפשרת למיזמים של אדם אחד כמו לצוות או לחברות, להתרכז במיזם שלהם וליהנות ממרחב עבודה אופטימאלי.

המצטרפים  לקהילת OpenValley, זוכים למפגשי נטוורקינג סידרתים, המתקיימים בקרב חברי הקהילה, בעלי העסקים, ונותני השירותים המשתייכים  אליה, כמו גם להרצאות וסמינרים, הזדמנויות חשיפה, נגישות לשותפים פוטנציאלים, משקיעים אסטרטגיים, קרנות הון סיכון ועוד.

להרשמה וליצירת קשר, חייגו או השאירו פרטים ויחזרו אליכם: 

0559706476

שם מלא
דואל אלקטרוני
טלפון
הערות