במוצ"ש: המחאה מגיעה לאשדוד

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('0ea4a660-b3ed-402c-b962-7a168bc94cf0','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('0ea4a660-b3ed-402c-b962-7a168bc94cf0','/dyncontent/2026/6/18/5c84ea4e-1c67-4b4c-b146-99c2a5a0e4e4.jpg',21347,'קארטינג אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

תושבי אשדוד מצטרפים למחאה הארצית - הערב (שבת) תיערך הפגנה בכניסה הדרומית לעיר כמחאה נגד התנהלות הממשלה במשבר הכלכלי שנוצר בעקבות התפרצות הקורונה. נורית טופז ממארגני המחאה באשדוד: "עייפנו מהתנהלותה של ממשלת ישראל"

.

מחאת הדגלים השחורים מגיעה לאשדוד: הערב (מוצ"ש) החל מהשעה 18:30 צפויה להיערך בצומת הכניסה הדרומית לעיר הפגנת מחאה של תושבים נגד התנהלותה והוזלת ידה - לכאורה - של הממשלה במשבר הכלכלי, תחת הכותרת: "מנותקים נמאסתם".

מי שמובילים את המחאה באשדוד הם הפעילים החברתיים נורית טופז ואלכס פנוב. "נגיע בשבת בשעה 18:30 לגשר היציאה הדרומית באשדוד עם שלטים ודגלים ונזעק יחד "מנותקים נמאסתם!" - אומרת טופז. "עייפנו מהתנהלותה של ממשלת ישראל, לא יתכן שיכהנו 36 שרים ו 16 סגני שרים כשיש מליון מובטלים, אנשים שאבדו את מפעל חייהם כולנו בהשרדות יומיומית. מזמינה את כל האשדודים להגיע".

 
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('4a9037d0-6ff9-4149-9abf-f8f122689af6','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18157,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('4a9037d0-6ff9-4149-9abf-f8f122689af6','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18157,'Image','');},15]]);})
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה