אופן ואלי אשדודבבסיסו של כל יזם מתחיל, עליו לפעול לקידום המיזם שלו ולעלות מדרגה עם העסק שלו. מהר מאוד, היזם מוצא את עצמו עסוק בהרבה דברים מסביב ובהשקעות נלוות, שאינן קשורות ללב המיזם שלו, מה שמוציא אותו מהפוקוס, מבזבז משאבים ומזומנים שלא לצורך.
לאחר מכן הוא מחפש להתייעץ עם יזמים מנוסים שכבר עשו את זה ולשאול שאלות פרקטיות... אבל לרוב הם אינם זמינים אליו.

לתושבי אשדוד והסביבה, יש עכשיו פתרון מושלם שזמין לרשותם - אופן ואלי (OpenValley).

אופן ואלי אשדוד

סביבת העבודה:

רשת OpenValley (הפעילה גם בקיסריה ובצפון) המתמחה בעולמות היזמות והחדשנות, הגיעה לאשדוד כדי לאפשר לאותם היזמים (אם זה למיזמים של אדם אחד, לצוות או לחברות ) להתרכז במיזם שלהם ולהעניק להם מרחב עבודה אופטימאלי להצלחתם:

החל ממקום לשבת בו, ממשיך בחדרי ישיבות מאובזרים שיעמדו לרשותו בשעת הצורך, אם זה סביבת העבודה עם אנשים שמשלימים אותו, וזה מגיע עד לפרטים הקטנים ביותר שמשדרגים את איכות החיים - כמו נוף לים הפתוח, שנותן בוסט של אנרגיה, חדר כושר גדול שמחובר למתחם, מכונת אספרסו ופינוקים (וכל מה שנכתב בלשון זכר, מכוון כמובן גם בלשון נקבה).

אופן ואלי אשדוד

משרדיים בשיטת הכול כלול במודל שכירות וללא תקופת התחייבות

מתחמי היזמות של רשת OpenValley מציעים שילוב של פתרונות משרדיים במודל שכירות  גמיש וללא תקופת התחייבות ארוכת טווח. ליזמים עומדת הבחירה - בין משרדים פרטיים, לבין ישיבה ב Open Space.

במקביל, כל חברי הקהילה, נהנים מחדרי ישיבות מאובזרים ברמה גבוהה, חדרים לאירועים כנסים מרובי משתתפים, סדנאות והרצאות  לעד כ- 100 משתתפים.

עוד עומדת לרשותם - עמדת מטבח מאובזרת ולאונג Networking' מעוצב ומפנק

.בOpenValley ניתן לקיים מפגשים עסקיים וכנסים כולל קבלת סיוע בהפקת האירוע/כנס.

אופן ואלי אשדוד

קהילת יזמים ומנטורים מקצועיים:

יזמים וחברות שנרשמים למקום, המצטרפים  לקהילת OpenValley, זוכים למפגשי נטוורקינג סידרתים, המתקיימים בקרב חברי הקהילה, בעלי העסקים, ונותני השירותים המשתייכים  אליה, כמו גם להרצאות וסמינרים, הזדמנויות חשיפה, נגישות לשותפים פוטנציאלים, משקיעים אסטרטגיים, קרנות הון סיכון ועוד. 

מימין: מארק און (מנכ"ל גט טקסי) אופיר דובובי יוסי אקרמן ושירי גרין אלגביש

מי עומדים מאחורי רשת OpenValley?

רשת OpenValley הוקמה על ידי יוסי אקרמן, נשיא ומנכ"ל אלביט לשעבר, ואופיר דובובי, יזם סדרתי ומשקיע, ומנוהלת על ידי שירי גרין-אלגביש. את הסניף באשדוד מנהלת פלורי גרשקוביץ.

כיום מונה הרשת חמישה מתחמי יזמות והשראה לחברות הממוקמים ברמת הגולן, יקנעם, רמת ישי וקיסריה וכאמור עתה גם באשדוד.

 להרשמה וליצירת קשר, חייגו או השאירו פרטים ויחזרו אליכם: 

0559706476

שם מלא
דואל אלקטרוני
טלפון
הערות