ביג אטרקציה: עץ המריבה הפך לאטרקציה תיירותית

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('a0177bc5-23f7-488e-b02a-148ae779dcaf','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('a0177bc5-23f7-488e-b02a-148ae779dcaf','/dyncontent/2026/6/18/5c84ea4e-1c67-4b4c-b146-99c2a5a0e4e4.jpg',21347,'קארטינג אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

עץ האשוח שהוצב בביג פאשן באשדוד משך אליו מבקרים רבים וגם סתם סקרנים שרצו לדעת על מה המהומה. ודים זוקובסקי, תושב העיר וחובב צילום וידאו, ערך סרטון - בשם האחווה והרעות

עץ האשוח שהוצב בביג פאשן באשדוד הוא עובדה מוגמרת - הוא לא הוצב כדי לסמל את חג המולד הנוצרי, העץ מסמל את הנובי גוד שחוגגים יוצאי חבר המדינות. 

מאז השבוע שעבר, גלים גלים של תגובות, אוהדות יותר ואוהדות פחות - השבוע, עם הצבת עץ האשוח לצידה של החנוכיה, עלה השיח סביב הנושא לפסים אישיים, העלבות, אמירות קשות איש לרעהו ואי כיבוד הזולת.

מנכ"ל ביג מרכזי קניות, איתן בר זאב, הטיב לתאר זאת: "השתגעתם?" אז נכון שלא כולם מסכימים עם הצבת העץ, אך דרך ארץ קדמה לתורה - אמרו חכמינו. לא חייבים להסכים, אפשר לכבד. 

צפו בוידאו שערך ודים זוקובסקי (לצפיה בפייסבוק לחצו כאן):

 
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('451e6139-9dd1-4f3f-b163-eebc4ffab481','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18157,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('451e6139-9dd1-4f3f-b163-eebc4ffab481','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18157,'Image','');},15]]);})
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה