אשדוד: פקח הותקף במהלך עבודתו, החשוד נעצר
26.06.26 / 19:00
פקח חנייה הותקף היום (ו') בצהריים במהלך עבודתו באשדוד לאחר שבעל רכב הכה אותו
על פי הדיווח, לאחר התקיפה גנב בעל הרכב את ציוד העבודה של הפקח, ובהם הטלפון הנייד המשמש אותו במסגרת עבודתו, ונמלט מהמקום.
מיד לאחר האירוע הוגשה תלונה במשטרה. בעקבות פעולות חקירה מאומצות, איתור מהיר וחתירה למגע מצד השוטרים, הצליחה המשטרה לאתר את החשוד ולעצור אותו. מהחקירה עולה כי החשוד אינו תושב אשדוד.
מעיריית אשדוד נמסר כי מדובר באירוע חמור שאין להשלים עמו. בעירייה הדגישו כי עובדי הציבור מבצעים את תפקידם בהתאם לחוק ולמען הסדר הציבורי, וכי אלימות כלפיהם היא חציית קו אדום. עוד ציינו כי פגיעה בעובדי ציבור היא מעשה בלתי מתקבל על הדעת, הפוגע ביכולתם לבצע את עבודתם למען כלל התושבים.
בעירייה הודו למשטרת אשדוד על הטיפול המהיר והנחוש באירוע, והביעו תמיכה מלאה בפקח שהותקף.
