תחזית אסטרולוגית שנתית


להאזנה לתוכן:

תחזית שנתית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשנת תשע"ט

טארות

טלה:

שנת תשע"ט איננה קלה בעבורכם ורבים מבני מזל טלה ימצאו את עצמם נאלצים להתמודד עם אכזבות שנובעות בעיקר ממניעים רגשיים ומחוסר יכולת להעביר רצונות או רעיונות שלהם לאחרים. היכולת להכיל אכזבה מבלי שהיא תגרום לנפילת פניכם ולפגיע רגשית, היא המפתח להצלחתכם. רק התחברות לאמונה שבאה ממקום טהור ואמיתי, מקום שבו אתם מבינים שהכול לטובה ושאלוהים אוהב אתכם, יאפשר לכם לעשות זאת. חוסר במימוש עצמי מקשה עליכם להתחבר לשמחת החיים והדבר בא לידי ביטוי בפסימיות ובחוסר יכולת להשתחרר מספקות וממחשבות טורדניות שעשויות להשפיע לרע על גופכם. פצעים רגשיים מהעבר צפים השנה ועולים על פני השטח וזה סימן בעבורכם שהדחקת בעיות והתעלמות מכוונת ממהלכים שעליכם לבצע, אינם הדרך הנכונה לפתרון בעיותיכם. הקלף השנתי שלכם מעיד כי במוחכם אתם יודעים היטב מה לעשות, אך בלבכם אתם חוששים מתהליכי היישום ומההתמודדות שכרוכה בכך. תהליך זה של חוסר התאמה בין הרגש לבין השכל יוצר בשנה זו את הספק שמונע מכם להניע את גלגלי השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. כדאי שתדעו שהאדם היחידי שיכול לחולל בעבורכם את המפנה הוא אתם עצמכם! היהדות מלמדת שככל שהכאב או הקושי אותו אנו חווים בדרכנו לעבר מטרה מסוימת גדול יותר, כך תגדל ההנאה מההצלחה שבהשגתה. במלים אחרות: "כגודל הקושי, כך גודל השכר". לכן, אל לכם למהר להיכנס למרה שחורה ולהיכנע אל מול כל משבר. אם אינכם מסוגלים לבצע את התהליך בכוחות עצמכם, פנו לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לגשר על הפערים שמתחוללים בין שכלכם לנשמתכם.

בעבודה: השנה יהיה עליכם לפקוח 'שבע עיניים' ולהיזהר זהירות יתרה בכל אשר תלכו. חוסר תשומת לב עלול להוביל לפגיעה חלילה, היו מסודרים והיזהרו בדרככם. באופן כללי, חוסר נחת ממקום העבודה יוצר אכזבה לכן המעיטו ציפיות.

זוגיות: מתח ששורר גורם בשנה זו לירידה בתשוקה, לאווירה לא נעימה. במיוחד השנה, חשוב לזכור שכל זוגיות חווה מעת לעת משבר וישנם גם כעסים אך חשוב לדעת לכעוס בלי להרוס וחשוב לשמור על כללים יסודיים ומוסכמים שאין חורגים מהם (למשל שאין אלימות פיזית/מילולית בשום אופן). חשוב לא פחות: פיוס וסליחה אמיתיים. אחרי ריב יש לתקן נזקים וללמוד ביחד לקחים חיוביים שניתן להפיק מחילוקי הדעות ומהכעסים. לסיכום: עליכם להקפיד על מנוחה לנפש ותזונה נכונה לגוף וכמו כן להימנע מרגשות שלילים כגון: כעס, קנאה, פחד אכזבה וכדומה וב"ה גם אתם תשתחררו מעבדות לספקות ולתהיות ותתחברו ב"ה לחירות של הוודאות. שנה טובה ואלוהים אתכם!

-

שור:

בני מזל שור ניצבים השנה בפני אפשרויות חיוביות והזדמנויות חדשות לעשייה מבורכת למען עצמם. חשוב לזכור שגם אם הזדמנויות אלו מגיעות מהצד הקשה של החיים, טמון בהם הזרע לשינוי חיובי ולעשייה שיכולה לפתור בעיות שמציקות לכם וגורמות לבלבול ולחוסר יציבות בחייכם. כדי למצות את הפוטנציאל החיובי שגלום בשנה הזו, יהיה עליכם להבין שני דברים עיקריים: האחד - לכל אדם יש בעיות והמפתח לפתרונן מצוי רק בידיו של מי שמודע לבעיות שלו. בנוסף עליכם להבין שהדרך היחידה למנוע מהבעיות שלכם לשוב ולתקוף אתכם שוב היא ללמוד להכיר את ההבדל בין "לקבל החלטות" לבין "להיסחף" לאן שהחיים מובילים אתכם. בנוסף חשוב לדעת שבשנת תשע"ט, ניתנת לכם משמים הזדמנות לחולל שינוי ובמידה ותבחרו לקחת את ההזדמנות הזו בשתי ידיים תזכו לפריצת דרך חיובית ומשמעותית בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי.

בעבודה: פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים בשנה זו על הפרק. הכיוון התעסוקתי נראה חיובי ביותר ולרבים מבני מזל שור ניתנת השנה הזדמנות להתחבר לעשייה חדשה. אלו מכם שינצלו בתבונה את המצב החדש שנוצר יזכו גם לקטוף את פירות ההצלחה. לאלו מכם שמחפשים עבודה, צפויה בשנה זו הזדמנות טובה לחזור למעגל העשייה. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר ליוזמה, לתכנון, להתלהבות, אמונה ולמרץ. זוגיות: בשנה זו יש באפשרותכם לקדם ולהעניק לזוגיות בה אתם מצויים משמעות ועניין. כל שעליכם לעשות הוא להכניס קצת רוחניות, ארוטיקה ורומנטיקה לעולמכם הזוגי. תהליך זה, יבלום את השחיקה שאשתקד חלחלה לעולמכם הזוגי והמיני.

לרווקים: גם כאן ניתן לראות אווירה חיובית ואפשרויות טובות להיכרות וחשיפה. והכרות שהחלה על רקע מיני יכולה להפוך לחברות אמיצה.

לסיכום: אתם ביקשתם ובשנת תשע"ט אלוהים שולח לכם את ההזדמנות להשיג ולקבל את מה שאתם רוצים. כול שעליכם לעשות הוא להיות ערניים דייכם על מנת שלא להחמיץ ולפספס את החלון שנפתח בעבורכם.  המוטיב של השנה עוסק בעיקר בנושאים של עבודה, פרנה וקרירה. כיוון תעסוקתי חדש או נתיב מקצועי חדש נפתחים בעבורכם אל תפחדו לצעוד בהם. יש שיפור בכול הקשור לתחום הכספי אך עדיין אין את היציבות הדרושה שמאפשרת את תחושת החופש. מעבר דירה או החלפה של מקום מגורים חיובית ביותר. שנה מוצלחת ואלוהים אתכם!!

 

תאומים:

שנת תשע"ט, היא שנה של גיבוש דעה, בחירת דרך או כיוון בחיים. השנה יהיה עליכם לקחת את העניינים לידיים ולהחליט שאתם הולכים/בוחרים כיוון מסוים גם אם זה דורש מאמץ והקרבה, אתם מסוגלים להשיג את זה. בשנה זו הזכות להמשיך ולעמוד בפרשת דרכים כזו או אחרת מסתיימת ואין "לשבת על הגדר". אי רצון להגיע להחלטות מחייבות וכניעה לנטייה לדחות דברים, עשוייה להיות בעוכרכם. שימוש בהגיון בריא ושכלתנות צלולה, אמורים לסמן לכם  בשנה זו את הדרך. חשוב מאוד כבר בתחילת השנה לדעת מה בדיוק אתם רוצים להשיג בשנה הזו, ולאן אתם שואפים להגיע. הצבת מטרות ברורות תקל על השגתם. המפתח לשינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם, טמון בהבנה שחוסר יכולת לוותר על דברים ישנים, מונעת מכם להשיג דברים חדשים וטובים יותר. השנה, יזמן לכם בורא עולם, את ההזדמנות לקבל תשובה שתאיר את עיניכם – הארה שתסייע בידכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם, היו ערניים ונצלו הזדמנות זו בתבונה.

בעבודה: תחושה של שינוי וצורך בהתחדשות הם המוטביים הבולטים של שנת תשע"ט. בכל הקשור לעבודה וקריירה,  יש ב"ה יצאה לדרך חדשה וגם אם אין הדבר נעשה ביוזמתכם, זהו תהליך מבורך שפותח בפניכם נתיבים מעולים שבסופו של דבר יקדמו אתכם.  גם כאן כדי לזכור, שבשנה זו עדיף לכם להשתמש בכוח ההיגיון וכח השכל. שילובם של שיקולים רגשיים בתהליך הבחירה עשוי לעכב תהליכים ללא כל צורך. נושאים שקשורים בלמידה, הסבה מקצועית, התפתחות אישית ורכישת העשרה, ידע והשכלה. עולים בשנה זו על הפרק ורבים מהתאומים ימצאו את עצמם על ספסל הלימודים.

אהבה וזוגיות: הקלף השנתי שלכם מלמד ששנת תשע"ט תעסוק גם ביכולת שלכם להתחבר אל אהבה, אל זוגיות, רומנטיקה, תשוקה ומין. הצעד הראשון בדרך לרכישת היכולת לאהוב, הוא היכולת לאהוב את עצמכם. לצערי הקלף השנתי מלמד שרבים מהתאומים אינם מסוגלים להתחבר לערך עצמי ולאהבה עצמית .

לזוגות שבניכם: בשנה שחלפה גם אם הכול זרם, אתם חשתם שמשהו חסר או שבן הזוג לא מבין אתכם. תהליך זה יצר זוגיות מובנת לעיתים קרה ובלתי מרגשת. זכרו שבאמצעות רטינות ורוגז לא ישתנה דבר ולכן נסו בשנה זו, לאמץ גישה יותר רגועה, ושכלתנית. נסו להתעלות על עצמכם ולהסביר לבן הזוג מה עובר עליכם. שיתופו של בן הזוג יקל עליכם והדבר אף ימנע כעסים הנובעים מחוסר בתקשורת. שנת תשע"ט היא שנה שבה הזוגיות עולה על שולחן הטיפולים ולכן במידת הצורך אל תתבישו לפנות לעזרה, ליעוץ ולהכוונה. דחיית הטיפול והתעלמות מבעיות עלולה להוביל לסיומם של קשרים רופפים.

לרווקים: שנה של זוגיות ניצבת בפתח. והכרויות ומפגשים מזמנים לכם את האפשרות למצוא את האחד. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

-

סרטן:

שנת תשע"ט מזמינה את בני מזל סרטן להתעורר ולפקוח עיניים לגבי נושא או עשייה שהיו מודחקים בלבם תקופה ארוכה. בשנה זו ניתנת לכם ההזדמנות להוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים אשר היו קבורים זמן רב בלבכם ובמוחכם. תהליך זה התאפשר הודות לפעולות, מעשים ובחירות נכונות אשר ביצעתם בשנה שחלפה והם אלו אשר הובילו להתבהרות התמונה ולראייה אחרת של הדברים אשר מתרחשים בחייכם. תוכנית, תהליך או עשייה שהתחלתם לבצע עוד בשנה שחלפה, יצריכו מכם להיעזר בכל המוטיבציה והנחישות בהם התברכתם. באופן כללי, יהיה עליכם בשנה זו, לעמוד על שלכם ולהשמיע את דעתכם הן בבית והן בעבודה. כמובן שיש לעשות זאת בהיגיון, בשפה יפה ומתוך הבנה והתחשבות בדבריו של האחר. יצירת אווירה מתאימה לדו שיח תאפשר לכם בשנה זו, לא רק להשמיע את דעתכם אלא גם לגרום לכך שהיא תתקבל. בעבודה: למרות הקשיים הקיימים, ממתינה לכם שנה חיובית במהותה. כדאי מאוד להפגין דומיננטיות, חריצות וראש גדול, שיובילו לקידום או שיפור במעמדכם. לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה, תהא זו תקופה טובה להוציא את עבודתכם לאור.

זוגיות: סבלנות, אורח רוח והתחשבות, הם המצרכים הדרושים על מנת שתוכלו לגבש לעצמכם את המסלול הזוגי בו תצעדו בשנה זו. השתמשו במצרכים אלו בנדיבות ונצלו את העובדה שיש בכוחכם לשנות ולהשפיע לחיוב על עתידכם. לקיחת אחריות על איכות הקשר הזוגי בו אתם מצויים, היא חובתכם ועליכם להיות נכונים להכניס גיוונים, חידושים וריגושים שישפרו ויעשירו את זוגיותכם מבלי להמתין לצד השני שיפעל.  כמו כן, זוהי שנה טובה למפגש עם אמונה, תרבות ואומנות. ענייני מגורים עולים השנה על הפרק ורבים מכם ימצאו עצמם עסוקים בשיפוץ, קנייה, השכרה וכדומה.

לסיכום: המוטיב המרכזי שיאפיין שנה זו הוא הצורך בחשיבה חיובית ואומץ, יחד עם התגברות על חששות ופחדים המונעים מכם את היכולת להגיע לידי ביטוי ומיצוי עצמי. הפחד הוא אויבו הדגול ביותר של האדם. הוא שעומד מאחורי כישלון, חולי, חוסר מימוש ויחסי אנוש גרועים. כדי להתגבר על הפחד יהיה עליכם להאמין בעצמכם ולדעת שיש בורא לעולם. כולי אמונה שהתחברות לחשיבה חיובית תסייע בידיכם ללמוד ולהבין, שאומץ אינו העדרו של הפחד אלא הנכונות להתגבר על הפחד במרדף אחר מטרה החשובה לכם. זכרו, מהעבר האחר של הפחדים שלכם תמצאו את אושרכם. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

 -

אריה:

שנת תשע"ט תהה בעזרת השם שנה חיובית במהותה. המון תנועה, נסיעות, יוזמות ופעילויות היו שזורים בין ימיה. תהליכים שקשורים בעיקר בעבודה וקרירה מקבלים השנה רוח גבית והדבר הופך את השנה הזו לשנה נהדרת לפרוץ ולקדם את שמכם המקצועי והאישי כאחד. בשנה זו דברים זזים נעים הכול רץ קדימה הכול מתפתח והשינויים שמתרחשים הם לרוב לטובה וישרתו את מתטרותיכם. חשוב לציין שלפעמים הדברים זזים מהר מדי מכדי שאפשר יהיה להשתלט עליהם לכן במצבים מסוימים יהיה עליכם דווקא להט במעט את הקצב שבו הדברים מתרחשים. מתוך ידיעה שלעיתים החיפזון הוא מן השטן. בעבודה: שנת תשע"ט מביאה לכם גשם של עשייה מבורכת שיש בכוחה להביא לשיפור בכול הקשור להביטחון הכלכלי ותעסוקתי. חושב מאוד בשנה זו לפעול בצורה חדה וברורה ולהימנע מהססנות, פקפוק חוסר החלטיות. לאלו ששוקלים לבצע הסבה מקצועית או ללכת ללמוד מקצוע חדש צפוייה בעזרת השם הצלחה. שנה טובה לרכישות שקשורות בנדל"ן ומקרקעין.

לעצמאיים: מצביע הקלף השנתי על המון תנועה, התרחשויות ושינויים הקורים מהר ולטובה. זו היא שנה טובה ליזום וליצור פעולות שיובילו בעזרת השם להכנסה עתידית נאה. זו אינה שנה של קטיפת פירות אלא שנה של השקעה למען העתיד.

זוגיות ואהבה: גם בתחום זה יש השנה הזדמניות נהדרת לאריות ליצור שינוי מרענן בעולמם הזוגי: לרווקים: זו השנה שלכם! אל תהססו לפעול ולחתור בנחישות למציאת הפרטנר המתאים. צאו מהבית, טיילו והנגישו את עצמכם לסביבה ובעזרת השם תופתעו לטובה. לנמצאים בזוגיות: כאן רבותי דרושה התנהגות בוגרת ואחרית שתאפשר לכם בשנת תשע"ט לקחת אחריות על הקשר שבו את מצויים וביחד לפתור בעיות ולהוריד חסמים שגורמים לזוגיות שלכם לדישדוש לאפרוריות ולחוסר להט. אם אינכם יכולים לעשות זאת בעצמכם, אל תהססו לפנות לקבלת עזרה ממקור חיצוני שיש בכוחו להשיב את הניצוץ שאבד.

שנת תשע"ט שנה של נסיעות, טיולים וחופשות שיצרו בעבורכם מצבים נעימים של הנאה וסיפוק כאחד.

לסיכום: שנת תשע"ט חיובית בעבורכם. המוטיב העקרי הוא תחום העבודה, העשייה והקרירה. מומלץ לנצל את האנרגיות הטובות של השנה זו לקדם כול עניין או אג'נדה שחשוב לכם שהם ישמעו ויצאו אל הפועל. שנה מצויינת להתחבר אל התייר שנמצא בנשמתכם ולצאת לטייל ולראות מקומות חדשים ויפים. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

 -

בתולה:

שנת תשע"ט איננה שנה קלה. מצב רוחם של בני בתולה  נמצא בשנה זו בשפל ויש נטייה לחשיבה שלילית ולרחמים עצמיים. השנה הקרוב תתאפיין בירידה חדה באנרגיות, דכדוך ולא מעט פסימיות. בתוך לבכם, מתוך בחירה אישית, רבים מכם נמצאים במקום שלא טוב להם אתם רוצים שקט, להיות לבד ושיניחו לכם לנפשכם. הקלף השנתי שלכם מלמד, שהגורם העיקרי לתחושות אלו נובע מהעדר של תחושת ביטחון כלכלי ורגשי כלומר: רבים מכם, נמצאים בתקופה לא יציבה או מבחינה רגשית או תקופה לא יציבה מבחינה חומרית. או שניהם גם יחד. תהליך זה, מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק, ספקות ותסכול.

חשוב שתדעו, שחוק המשיכה פועל לפי העיקרון של "דומה – מושך - דומה" ולכן האנרגיה הפנימית שלנו מושכת את האנרגיה הדומה הזאת אלינו שוב ושוב. מכוון שבשנה זו  מחשבותיכם לרוב שליליות, אתם עשויים למשוך אליכם דברים שלילים. לכן כדאי השנה לפקוח עין ולהיזהר מרמאויות, גנבות, חבלות ותאונות. אבל הכי טוב זה לשנות את המחשבה משלילית לחיובית. וחוק המשיכה הוא כבר יעשה את שלו... זכרו! טוב בא לטוב, כסף בא לכסף ואושר בא לאושר.

כספים: נושאי כספים מעוררים בשנה זו, דאגה בלבכם. יתכן שלא חישבתם את צעדיכם הכלכליים בתבונה או נגררתם בשנה שחלפה להוצאה כספית בלתי נמנעת, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. סכום כסף שאתם מצפים לו מתעכב והדבר מוסיף על הלחץ שכבר קיים .

לעצמאים שביניכם: רצוי לבדוק השנה היטב את ספרי החשבונות, יש סיכוי טוב שתצטרכו להציגם.

בבית: התחום הבריאותי של בן משפחה או חבר קרוב יעסיק אתכם וישפיע לרעה על מצב הרוח שלכם.

זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק ולנחות רגשית אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. בכל מקרה, המצב שקיים מעיד כי הזוגיות שלכם איננה במיטבה וכדאי ורצוי לא להזניח את הדבר. ולגשת ולהקדים תרופה למכה. קשרים רופפים שלא יקבלו את העזרה הדרושה כדי ליצור שינוי עשויים להתפרק ולבוא לידי סיום.

 סיכום: שנת תשע"ט איננה נוחה. המוטיב של השנה הוא כספי וחומרי אך יחד עם זאת, חוסר מנוחתה של הנפש גורם לגוף להרגיש חלש והפסיכולוגיה בשנה הזו משפיע על הביולוגיה. חשוב בשנה זו להימנע מדימוי עצמי שלילי ומערך עצמי נמוך שבמידה ולא יזכו לטיפול נאות, יגרמו לירידה בביטחון העצמי ולשחיקה במוטיבציה. היצמדות לחשיבה חיובית והימנעות מחשיבה שלילית יצרו ב"ה שינוי שיעניק לשנה הזו גוונים אחרים וטובים יותר. זכרו!! הרי הכול כתוב והרשות נתונה ולכן, שימוש נבון בראשות הנתונה יפתח בעבורכם נתיבים חדשים של צמיחה מתוך כול קושי או משבר. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

 

מאזניים:

שנת תשע"ט היא שנה של התלבטות וחיפוש ובשנה זו רבים מבני מזל מאזניים ימצאו את עצמם שוקלים את צעדיהם העתידיים הן ובעיקר בתחום העבודה והקרירה והן בתחומים נוספים כגון התחום האישי והזוגי. בשנה זו מומלץ להיעזר בחוכמתם של אחרים ולהיעזר בגיבוש הדעה גם בגורמים חיצוניים כמו למשל: יועץ, רב, עורך דין או מדריך כזה או אחר. באופן כללי תשע"ט היא שנה של שינויים, שנה של מעבר ממקום למקום, שינויים בעבודה/מגורים או שינוי דעה או שינוי גישה שאמורים, ליצור בעבורכם שינוי מבורך. הקלף השנתי שלכם קלף שני המטות, מלמד שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת, עם כניסתה של השנה החדשה עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך ולהתקדם בדרככם, עליכם לשאול את עצמכם, לאן אתם רוצים להגיע מכאן? ומה ברצונכם להשיג בשנה הזו? וכאשר יש לכם מטרה ואתם יודעים לאן אתם רוצים להגיע, אתם כבר לא מסתמכים על מזל ומקרה, אתם לוקחים אחריות על המתרחש ומובילים את העניינים לקראת המטרה. על פי התודעה היהודית, אם אינכם מתקדמים, אתם נסוגים לאחור. לכן, עכשיו יותר מתמיד, עליכם להסתכל על החיים מזווית קצת אחרת. במילים יותר פשוטות ניתן לומר שהמקום בו אתם נמצאים בשלב זה, מסיים את תפקידו בעבורכם והשנה יהיה עליכם לנוע קדימה. הן במישור הגשמי/חומרי כשינוי פיזי של העתקת מגורים, החלפת תפקיד/מקצוע או מקום עבודה, והן כשינוי רוחני, שיבוא בעזרת השם לידי ביטוי בצמיחה והתפתחות אישית כמו הרשמה ללימודים.

בעבודה: שנת תשע"ט היא שנה של התלבטות וחוסר יכולת לקבל החלטות. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כל שהיא לשיפור מעמדכם. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן בתשע"ט קבלו החלטה להחליט! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. כמו כן בשנה זו, נושאים שקשורים בעשייה או יזמות מעבר לים, בחו"ל עולים על הפרק.

זוגיות: לרווקים - הצעות לרומן וחיזורים שמופנים כלפיכם בשנה זו צריכים להישקל לגופו של עניין. זו שנה מצוינת לחשיפה, להיכרויות ולמפגשים שיש בכוחם לסיים את פרק הלבד. שימוש נבון בתכונות שלכם ובקסם האישי שלכם יעזרו לכם לקדם את עצמכם מבחינה זוגית.

לזוגות: בשנה שחלפה הזוגיות שלכם נסדקה וגרמה למערכת היחסים שלכם לדשדש ולגמגם ורבים מכם לא חשו בנוח בזוגיות שבניתם לעצמכם. חשוב שתדעו,  שיש מה לעשות! ובשנה זו אסור לכם להסכים ולחיות באווירה שכזו. פעולה נחושה שתבוא באמת מתוך מהלב עשויה לשפר את המצב והשנה יש לכם הזדמנות לעשות זאת ולברר איפה אתם באמת עומדים מבחינה זוגית ומה יש בכוחכם לעשות כדי ליצור זוגיות נעימה יותר. חשוב לזכור שחוסר מעש בתחום זה יוביל לאפרוריות ולפסיביות זוגית שהיא איננה יעילה בעבורכם. שנת תשע"ט היא שנה מצוינת טיולים או לחופשה כולל בחו"ל

טיפ לשנה טובה יותר: שאפו להגיע לחכמה גדולה שתעזור לכם להבין כיצד להיות אדם טוב יותר. הפכו את הטוב למטרת החיים שלכם. היו מוכנים לוותר על הכול. יתכן שאחרים יאמרו שאתם טיפשים אך אתם תמיד בצד המנצח כשאתם עושים את הדבר הנכון. חשוב שתדעו אתם לא עושים לאף אחד טובה כשאתם אדם טוב, אתם בסך הכול עושים את מה שהפנימיות שלכם רוצה שתעשו. שנה טובה חברים ואלוהים אתכם!!

 -

עקרב:

שנה של שינויים וחוסר יציבות כשהדגש מושם בעיקר בכל הקשור לתחום הבית, המשפחה והזוגיות. רבים מבני מזל עקרב ימצאו עצמם השנה כשהם נתונים למצבי רוח משתנים כשמצד אחד הם די מרוצים ממה שיש להם אך מצד שני הם חשים צורך לשנות ולגוון את חייהם. הפרדוקס הזה מוביל לבלבול וחוסר עקביות. לאלו מכם שיקבלו באהבה את גורלם, מתוך אמונה שיקרה מה שצריך לקרות, ומה שיקרה יהיה לטובה, יצליחו להתמודד עם השינויים הצפויים להם בשנה זו.

בעבודה: יש להיזהר השנה ממריבות קטנות שעשויות להעכיר את האווירה. מעט סבלנות לא תזיק ואף תסייע בידכם להבליג ולהימנע מויכוחים חסרי תכלית עם שותפים לעבודה. שינויים ארגוניים שעוברים על המערכת בה אתם מצויים מערערים את יציבותכם הפיזית והרגשית.

לרווקים שביניכם: זו שנה טובה ליצירת קשרים חדשים המבוססים על המון רוחניות ורגשות סוערים שנובעים ממפגש עם דמות מרתקת מגלגולכם הקודם. שינוי במקום המגורים יעלה יפה ויתרום רבות להפגת תחושת חוסר היציבות. בכל הנוגע לכספים ניתן לומר שבשנה זו יהיה עליכם לנהוג בזהירות ובחסכנות אך יחד עם זאת הקלפים מצביעים על מזל והצלחה בכל הקשור למשחקי מזל והימורים.

זוגיות: הצורך להחליף, לשנות או לשפר את המסגרת בה אתם חיים עומד השנה על הפרק ותהליך זה יוצר תחושה של חוסר שליטה. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להתחיל ולשקול את הנושא במלוא הרצינות. הקצאת רצון וזמן כדי לתקן את הדרוש תאפשר לכם בשנת תשע"ט לייצב את זוגיותכם. חוסר תשומת לב ואדישות יחמירו את הרגשתכם.

סיכום: את השנה הקרובה אפשר לתאר כשנת מבחן! בשנה שחלפה ואף בזו שקדמה לה עברתם המון תהליכים אשר נועדו ללמד אתכם דבר אחד או שניים על עצמכם ועל הדרך בה עליכם למצות את חייכם וכמו שאתם כולכם יודעים- אחרי שלומדים מגיע המבחן . . . האופן בו תבחרו לנהוג ולהוציא אל הפועל  את החלטותיכם הוא זה שיעיד האם עמדתם במבחן. כדי לעבור את המבחן ממליצים לכם הקלפים לקבל באהבה את גורלכם על מנת שתוכלו לחוות את השיעורים שעליכם לעבור כדי להתפתח מבחינה רוחנית ולצמוח מבחינה אישית. זכרו! הכל לטובה.

שנה טובה ואלוהים אתכם.

 

קשת:

שנת תשע"ט חיובית במהותה ונושאים שקשורים בהבעת רגשות וחיבור רגשי בינכם לבין גורם אחר, יוצרים תחושת אחדות והשלמה. בשורה משמחת, ידיעה מעודדת או סתם חדשות טובות, גורמות בשנה זו לשינוי חיובי במצב הרוח שלכם. תהליך שאתם עוברים/שינוי בגישה, יוצר בלבכם אופטימיות מחודשת ומעניק  לכם בשנה זו כוחות חדשים ונקודת מבט חיובית על הסובב אתכם. ולאחר שנים שבהן לא הייתם במיטבכם, מתחילים לראות השנה את ניצני השיפור. הדבר יתאפשר בעיקר בזכות עזרה שתקבלו ממקור חיצוני אשר יעודד ויסייע בידכם להתמודד בהצלחה עם השאלות והקשיים. השינוי החיובי בתשע"ט, יבוא לידי ביטוי במספר תחומים בחייכם שהעיקרי שבהם הוא שיפור בתחושת בערך העצמי. פועל יוצא של התהליך הזה הוא שיפור בתא הזוגי שלכם, שעד עתה לצערי סבל מחוסר הבנה וליקוים בתקשורת. כמובן ששינוי חיובי יחול גם בעבודה ובקריירה כמו למשל: הזדמנויות חדשות וטובות שיעלו השנה על הפרק. למי מכם שיהיה ער וערני לזהות את הפוטנציאל הטמון בהזדמנויות אלו ולנצלם עד תום, צפוי שיפור משמעותי אשר ישפיע על הקריירה שלכם בפרט ועל חייכם בכלל.

אהבה וזוגיות: זו היא שנה נהדר לממש את עצמכם מבחינה רומנטית. נקיטת גישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו להנאתכם ויתקבלו בשמחה אצל בן זוגכם. לפנויים תהה זו שנה טובה ליצירת קשרים חדשים שיכולים להוביל למיסוד קשר ולחיים משותפים.

אזהרה: השנה על הקשתיים לדעת למתוח את הגבול בין שמחה חיובית לבין התהוללות בהמית, להבדיל בין חופש לבין הפקרות.

מה עליכם לעשות כדי שתהיה לכם שנה טובה יותר: לדעת את מחיר האיפוק.

לסיכום: הרעיון העיקרי שעומד מאחורי תשס"ח הוא שאין מחליפים סוסים בעליה לכן יהיה עליכם בשנה זו להקפיד ולהפנות את מירב האנרגיה שלכם להמשך הצמיחה ושיפור האני שלכם. הזכירו לעצמכם מידי יום שאתם רוצים להיות טובים. ואם אתם רוצים להיות טובים- רדפו אחר החוכמה. החוכמה תאפשר לכם להבחין בין טוב לרע ולהגיע להחלטות נבונות ונכונות.

שנה טובה ואלוהים אתכם.

 

גדי:

נושא או עשייה שקרוב ללבכם ואתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד בשנה זו באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת בשנה הזו. המהות של שנה זו היא מהות חומרית שקשורה בכסף, השתכרות ויכולות כלכליות. זו שנה נהדרת להשקיע בשיפוץ של דברים קיימים וביצירה של דברים חדשים. עבודה רוחנית: בשנה זו יש להשקיע בטיפוח העצמי שלכם לתקן חולשות ופגמים, להעצים חוזקות וללמוד כיצד להשתמש בכוח השאיפה לחולל שינוי מבורך.

בעבודה: יש השנה עייפות מסוימת שמעידה על כך שהשחיקה אינה פוסחת גם עליכם. על מנת שתוכלו להתמודד עם השחיקה יהיה עליכם לבצע בשנה זו מס' דברים: 1. לארגן את פינת העבודה שלכם - נקו וזרקו דברים מיותרים 2. רישומו את כל הנושאים שבטיפולכם וסמנו ממה אתם רוצים ויכולים להיפטר או להעביר לאחרים. 3. טפלו בהרגשת מצוקה, כעס ותסכול. אם אינכם יכולים לעשות זאת לבד פנו לעזרתו של איש מקצוע 4. חפשו דרכים לגוון את שגרת יומכם כגון: פעילות התנדבותית, ספורט, לימודים, סדנאות והעשרה. שנה מבורכת לעוסקים בספורט, באומנות ויצירה.

בבית: בתשע"ט, יש דברים שצריך לתקן, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מבנה או בית. ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ ותחזוקה של מערכות היחסים אותם אתם מנהלים בתוך הבית עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבוע תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש.

כספים: בשנה שחלפה בזבזתם קצת יותר מידי וכעת בשנה זו אתם נדרשים לארגן מחדש את הדרך בה אתם מנהלים את חשבונותיכם. ארגון מחדש יאפשר לכם להוציא אל הפועל תוכניות עתידיות ממקום יציב יותר.

זוגיות: אתם כמהים לריגושים חדשים. השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם. אך לצערי, לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה. אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון וייתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה.

לרווקים שביניכם, זהו שנה טוב ליצירת קשרים חדשים ומעניינים. מפגש עם קולגה מאותו תחום המקצועי, עשוי להתפתח לקשר רגשי.

לסיכום:  תשע"ט היא שנה של התמקדות ועשייה בתחומים שקשורים בעבודה ופרנסה. זו שנה של התמקצעות ורכישת מיומנויות וכישורים שיועילו לשמכם הטוב. בשנה זו יהיה עליכם להשקיע בקיים ומקביל ליצור דברים חדשים. זו שנה טובה לרכישת מקצוע או להסבה מקצועית. הדגש בשנה זו הוא חומרי וכספי ואת מירב הזמן יש לייחד ליצירת ביטחון כלכלי שיאפשר לכם חופש תודעתי ופיזי כאחד. היכולת שלכם להתחבר להתמדה, נחישות ודבקות במטרה יאפשרו לכם לבלוט מעל כולם ולהשיג הכרה שתשפיע לחיוב על הערך העצמי שלכם. שבחים והכרה לפועלכם יתקבלו במשך השנה והדבר יעיד כי יש מי שמעריך את עשייתכם. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

-

דלי:

תשע"ט מסבירה פנים לבני מזל דלי. כעס, תסכול או מאבק (פנימי ואו חיצוני) מפנים בשנה זו את מקמום לטובתם של הפיוס, האמונה או תחושת ההשלמה. שנה טוב ניצב בפתח ורוח של נדיבות, עזרה וחסד מופגנים כלפיכם והדבר יסיע בידכם בשנה זו, לקדם דברים שחשובים לכם. שלמות פנימית לגבי נושא או תהליך שעברת לאחרונה, מעיד כי השנה, אתם בשלים לשינויים. ענייניים שדשדשו בשנה החולפת מקבלים השנה תפנית חיובית ודברים שלא זרמו לכם בחיים מקבלים רוח גבית ומתחילים לזרום.  התחושה שהקרקע מתחת לרגליכם מתייצבת, מאפשרת לכם לפעול בצורה יעילה יותר ותחושת הביטחון העצמי שלכם משתפרת. המוטיב המרכזי של תשע"ט, קשור בעיקר ליכולת שלכם להתחבר וליצור בעצמכם רגשות חיוביים. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות. על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו על המציאות תהיה כמה שיותר טובה. מצב שבו הוא רואה וחווה את המציאות כדבר טוב. וכאשר האדם רואה את המציאות כדבר טוב, על ידי זה הרגשות של האדם הופכים להיות יותר טובים וחיוביים. נסו לנהוג כך למשך 21 יום וב"ה תראו תוצאות.

בעבודה: שנה חיובית שתאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. עבודה חדשה או שינוי משרה נראים באופק ותהליך זה חיובי ביותר בעבורכם. לימודים, העשרה והתמקצעות, פותחים בפניכם את הדרך להכרות עם אנשים חדשים אשר ישפיעו עליכם לטובה.

זוגיות: בשנה זו ניתנת לכם הזדמנות לחדש, לרענן ולשדרג את התחום הזוגי. לאלו מכם שיבחרו לנצל את הפוטנציאל הרומנטי שטמון בשנת תשע"ט צפויות חוויות נעימות שקשורות באהבה. רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות בשנה זו על הפרק.

לרווקים שבניכם: השנה אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת. ואכן, בשנה זו צפויה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי.

ולנשואים שביניכם: שנה טובה שבה תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. כמו כן בשורה משמחת בדרך אליכם .

סיכום: כל חוויה שניקרת בדרככם בשנה זו, היא הזדמנות ללמוד משהו. התבוננו מסביבכם בכל דבר ודבר שקורה לכם ושאלו את עצמכם: "מה זה בא לומר לי?" מדוע זה נשלח אלי? ומה אני אמור ללמוד מכך?  השנה הקרובה תתאפיין בעשייה ובחשיבה שקשורה בעיקר לתחום הרגשי, הנפשי והרוחני שעוטף את עולמכם. רבים מבני דלי יחושו השנה צורך או כמיהה בלתי מוסברת לרוחניות הקלפים מעידים שהתהליך זה הוא חיובי ומטרתו היא לחזק אתכם ולחדד את מטרותיכם כך שתחזרו לתלם של עשייה וחשיבה חיובית בדרך להגשמת שאיפותיכם. היו קשובים וחפשו את הסימנים שמקיפים אתכם. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

 -

דגים:

שנת תשע"ט מלמדת אתכם ש.. "אם אין אני לי מי לי". ברוך השם, הפנמתם שאם אתם רוצים שמשהו יקרה בחייכם  אז את צרכים לקום ופעול והשנהעל בנידגים לפעול למען עצמם. ורבים מכם ב"ה לוקחים אחריות וניצבים על מפתנו של עידן חדש שמבטיח לאמיצים שבכם לזכות בחירות וחופש שאותו הם מחפשים. היכולת להניע דברים בכוחות עצמכם היא המפתח לשנה מוצלחת. זמן טוב לאלו שרוצים לפתוח עסק עצמאי משלהם. זו היא שנה נהדרת להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים העתידי שלכם. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראית קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. כמו כן, עסקה שהתעכבה יוצאת השנה אל הפועל.

בעבודה: זו שנה טובה להוביל ולקחת אחריות. לאלו שהחלו בעבודה חדשה, צפוי קידום מהיר תוך זמן קצר. חוסר ריכוז עשוי בשנה זו, להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השנה הקרובה ללא תקלות. שנה מצויינת ללמידה והתמקצעות.

זוגיות: המוטיב המרכזי שעומד מאחורי הקלף השנתי שלכם מדבר על בדידות שאתם נושאים השנה בלבבכם. תחושת הלבד תקפה גם לאלו שפיזית נמצאים בחברתם של אנשים נוספים שמלווים אתכם בחייכם כגון בן הזוג, הילדים וכדומה. תהליך זה מלמד על כך שרבים מכם אינם שמחים בזוגיות שבחלקכם. חשוב שתדעו שהשארת המצב ללא טיפול רק יחמיר את תחושתכם. פנייה לעזרתו של חבר או איש מקצוע שיקשיב, ייעץ ויכוון, ישפר את הרגשתכם. .

לנישואין: אולי אתם ביחד אבל חסר דבר מה. יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות כמו למשל: עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר. לכן השנה היו אמיצים והתחברו אל ההבנה שלא נולדתם לסבול!! ובוא לקבל כלים למצוא את האושר בזוגיות ואו להשתחרר מהעבדות וחוסר שמחת החיים בקשר הזוגי.

לרווקים שבניכם: הפחד להיות לבד עשוי להוביל אתכם לשותפות זוגית חסרת טעם. לכן אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים. לאמיצים שביניכם שלא יירתעו מלעמוד על עקרונותיהם צפויה השנה היכרות ברמה אחרת שאמורה להתרחש ב"ה בזמן הקרוב. שנה מבורכת ואלוהים אתכם!!

לסיכום: שנת תשע"ט חיובית מאוד בעבורכם. זו שנה נהדרת לצאת לדרך חדשה, לצאת אל עצמאות מחשבתית ואל חופש וחירות בעשייה שלכם. שנה טובה להשקיע בכול הקשור לתחום החומרי והכספי. לאלו מכם שעוסקים במקצועות פיננסים כמו למשל : בנקאות, ביטוח, בורסה וכדומה צפויה הצלחה. בשנה זו יש לשים גדש על כול הקשור באסטטיקה, היגיינה, בריאות וטיפוח הגוף. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

 -

ברוך אתה ה'... אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!  בענווה, בשלווה וברוח טובהעוזי הכוהן 052-3646914

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה