לא מספיקים להוציא את הילד מהגן? יש גלגל הצלה


להאזנה לתוכן:

רועי נפדוב, יזם מאשדוד, פיתח אפליקציה שתעזור לכם לעזור לאחרים. באפליקציה מוזנים כ-98% מבתי הספר בישראל, ההורים שנרשמים משתייכים לקבוצת הגן או בית הספר ומכאן, הדרך להורדת רמת החרדה שהילד שלכם ישאר אחרון בגן קצרה ופשוטה...

כמה פעמים יצא לכם להתעכב בפקק תנועה ולפחד שהילד שלכם ישאר לבד בגן? כמה פעמים נתקעתם בעבודה ופחדתם שהילד שלכם ישאר לבד בבית הספר? הנה לכם פתרון- אפליקצית "גלגל הצלה" המחברת בין הורים שילדיהם לומדים באותן כיתות בגנים ובבית הספר תעשה את העבודה בשבילכם ותעזור לכם לעזור לאחרים.

אז איך זה עובד? פשוט מאוד. מורידים את אפליקציית "גלגל הצלה" באנדרואיד ובאפ סטור, נרשמים לגן או לבית הספר בו לומדים ילדיכם ובכך, תכנסו לקבוצה של הורים מאותה הכיתה של ילדיכם. 

לאחר שנרשמתם והפכתם להיות חלק מהקבוצה, אתם יכולים לשלוח התראות שיופיעו כהתראות "פוש" בטלפונים הניידים של ההורים האחרים בגן ובכך הם יבינו כי אחד ההורים זקוק לעזרה, מי שנמצא בסביבה, או שהגיע להוציא את ילדו/ילדתו בזמן מהגן או מבית הספר יעזור לכם ויקח אותו במקומכם.

רועי נפדוב, תושב אשדוד ומייסד האפליקציה מספר על האפליקציה לאתר אשדוד נט: "עד כה נרשמו כאלף הורדות, באפליקציה מוזנים כ-98% ממוסדות החינוך בישראל, כמובן שמדובר בבתי ספר יסודיים ובגנים בלבד. אנחנו צופים פריצה והתקדמות משמעותית בעתיד הקרוב, המטרה שלנו היא שכל הורה יהיה מחובר לאפליקציה ובכך יוכלו ההורים לעזור אחד לשני במצבים בהם כולנו נתקלים".

מה שונה האפליקציה מקבוצת הוואצאפ של הורי הגן?

"שאלה טובה. האפליקציה היא אפליקציה ייעודית ששולחת הודעות פוש המצביעות על בקשה לעזרה מאחד ההורים ובנוסף,ההודעות לא נבלעות בתוך כל קבוצות הוואוצאפ שיש לכל אחד מאיתנו". ענה נפדוב.

לאתר האפליקציה, להורדה ולפרטים נוספים אודותיה לחצו כאן. לעמוד הפייסבוק לחצו כאן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה