|
ילדים מרבין מתארחים באקי"ם
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('4552a301-f10a-40ff-b828-bf5c9eb4b748','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('4552a301-f10a-40ff-b828-bf5c9eb4b748','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('4552a301-f10a-40ff-b828-bf5c9eb4b748','/dyncontent/2026/6/18/5c84ea4e-1c67-4b4c-b146-99c2a5a0e4e4.jpg',21347,'קארטינג אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15]]);})
תלמידי מכיתה ה'3 מבית הספר יצחק רבין באשדוד התארחו בצהרון "ניצנים" של אקים אשדוד במתנ"ס ד'. במפגש הכינו מופעי ריקוד, קרקס , תיאטרון וילדי אקים הכינו מופעי ריקוד סלוני .
זוהי פעם ראשונה שהילדים נפגשים יחד , והתגובות למפגש היו מדהימות , זיו דיסטל, תלמידת הכיתה: " בהתחלה פחדתי וחששתי , אפילו לא רציתי לבוא... אבל עכשיו , אני רוצה לבוא לכאן כל יום" תלמידת נוספת, נועם בצלאל : "אני מתנדבת בצהרון אקים כמה שנים ואני מכירה אותם טוב , אז מאוד שמחתי והתרגשתי ובסוף המסיבה שאלתי את חברותיי אם גם הן רוצות לבוא ולהתנדב"
דני מרוז יו"ר אקים אשדוד : אנו מקדמים בברכה כל שיתוף פעולה, ומקווים מאוד כי ילדים אילו יהפכו להיות השגרירים שלנו בקהילה. ויחד נהיה לקהילה שמחבקת ותומכת באחר ובשונה בחברה". מאיר אברג'ל , רכז פנאי בקהילה באקים: "שיתוף הפעולה עם תלמידי בית הספר היה מעולה , הילדים משני הקבוצות נהנו מאוד . ואני מקווה כי בעתיד נקיים מפגשים שונים ושיתוף הפעולה עם בית הספר יהפוך למסורת"
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('38fb1e2c-ab39-4b58-812e-5f6e8743b4a0','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18478,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('38fb1e2c-ab39-4b58-812e-5f6e8743b4a0','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18478,'Image','');},15]]);})
|
|
|
|