סוף למצוקה של שנים: המהפכה במגרשי הטניס ברובע ד' באשדוד

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d8faeca2-2a23-4d6f-b566-ab6ae4d7d2a5','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d8faeca2-2a23-4d6f-b566-ab6ae4d7d2a5','/dyncontent/2026/6/18/5c84ea4e-1c67-4b4c-b146-99c2a5a0e4e4.jpg',21347,'קארטינג אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d8faeca2-2a23-4d6f-b566-ab6ae4d7d2a5','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

​יש רגעים שבהם מנהיגות מקומית נמדדת לא במילים גבוהות, אלא במעשים קטנים שמשנים איכות חיים של קהילה שלמה. זה בדיוק הסיפור שמרגש בימים אלו את חובבי הטניס בעיר אשדוד, שמבקשים להגיד תודה ענקית לאיש שלקח את העניינים לידיים – אריה ביטון, מנהל מתנ"ס גולדי.

הפשילו שרוולים והעבודות החלו

בעיה של שנים הגיעה לסיומה
​במשך שנים רבות, סבלו שחקני הטניס והמתאמנים במגרשים שברובע ד' ממטרד בלתי הגיוני: העדר מצרך בסיסי ואלמנטרי ביותר – מתקן שירותים נגיש. שחקנים חובבים ומקצוענים כאחד נאלצו להתמודד עם תנאים לא פשוטים, כשהנושא נגרר שוב ושוב ללא פתרון נראה לעין.
​אלא שאז נכנס לתמונה אריה ביטון. במקום להמשיך ולהמתין, ביטון לקח יוזמה אישית, ירד לשטח, והחליט שהמצב הזה פשוט לא יכול להימשך. כפי שניתן לראות בתמונה העבודה הקשה נעשתה ממש מהיסוד – כולל עבודות תשתית וחפירה בשטח כדי להסדיר את הנושא אחת ולתמיד.
​הבטחה שהפכה למציאות
​והנה, לפני כשבועיים, המהלך הושלם בהצלחה והבעיה ההיסטורית סודרה! כיום, המגרשים עומדים לרשות התושבים כשהם מאובזרים ומכבדים את העוסקים בספורט.
​חובבי ענף הטניס בעיר אינם נשארים אדישים ומבקשים להביע את הערכתם העמוקה:
​"אנחנו רוצים להודות מקרב לב לאריה ביטון על האכפתיות והנחישות, ולחברה העירונית לתרבות ופנאי בהנהלתו של אורן טואיל. השותפות הזו וההקשבה לצרכי השטח מוכיחות שיש מי שדואג לקידום מתקני הספורט בעיר אשדוד ומעלה את רמת החיים של כולנו."

 
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('5da9d9a6-d317-40c9-8912-c9963eb35849','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18478,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('5da9d9a6-d317-40c9-8912-c9963eb35849','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18478,'Image','');},15]]);})
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה