לכבוד פורים: עובדי כללית אשדוד במחווה מקסימה לילדים חולי סרטן


להאזנה לתוכן:

צוות מוביל של המרכז לבריאות הילד אשדוד יצא לשמח מטופלים אונקולוגיים של המרפאה והפתיע אותם בביתם עם משלוח מנות חגיגי ומתנה לכבוד החג

עובדים ממרכז לבריאות הילד כללית אשדוד יצאו השבוע (יום א') מחופשים לשמח ילדים שנמצאים כרגע בטיפולים אונקולוגיים בשל מחלת הסרטן והעניקו לכל ילד מתנה ומשלוח מנות מטעם כל עובדי המרכז.

מאיה כהן, מנהלת הסיעוד במרכז לבריאות הילד כללית אשדוד: "המטרה שלנו הייתה לשמח את הילדים, רצינו לעודד את רוחם של הילדים ולתת להם קצת שמחה בתקופה לא פשוטה עבורם. החלטנו להפוך את זה למסורת לאחר ששנה שעברה ביקרנו מטופלים והמפגש היה מרגש ומעצים. ההורים והילדים היו נרגשים, שמחו מאוד וקיבלו אותנו בחמימות.

ד"ר ורד שי, מומחית ברפואת ילדים ומנהלת המרכז לבריאות הילד באשדוד: "המטופלים שלנו הם מעבר למטופלים, אנחנו מכירים אותם ומלווים אותם ואת משפחתם לאורך השנים. בחג הפורים יש הזדמנות ומצווה לשמח במיוחד את מי שקשה לו יותר לשמוח בשגרה. ילדים עם מחלת הסרטן ובני משפחותיהם נאלצים להתמודד בנוסף למחלה, גם עם בעיות לימודיות רגשיות וחברתיות, ולכן ראינו לנכון להשתדל ולהכניס עוד קצת שמחה לחייהם".

צוות כללית

יחצ כללית

בתמונות הצוות המוביל: דר ורד שי מנהלת המרפאה, תמירה קהתי מנהלת אדמנסטרטיבית, מאיה כהן מנהלת סיעוד, רינה מזרחי פרנקו אחות ולירון זיזוב בת שרות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה