לזכרה של שיר: היום תתקיים התרמת דם מיוחדת ביובלים אשדוד
תאגיד המים “יובלים אשדוד” יקיים היום (רביעי) התרמת דם מיוחדת לזכרה של סמל שיר ביטון הי”ד, בוגרת מקיף ט’ באשדוד ומתנדבת מד”א, שנפלה בקרב בנחל עוז במהלך מתקפת הטרור ב־7 באוקטובר. הציבור מוזמן להגיע ולתרום דם בין השעות 10:00 ל־15:00
התרמת הדם תתקיים במשרדי יובלים אשדוד, ברחוב הקליטה 4 בעיר, בשיתוף מגן דוד אדום, כחלק מהנצחת זכרה של שיר ביטון והמשך דרכה הערכית של נתינה, התנדבות ועזרה לזולת.
שיר ביטון שירתה כחובשת בצה”ל והייתה מתנדבת פעילה במד”א עוד במהלך לימודיה. ב־7 באוקטובר נפלה בקרב במוצב נחל עוז, בעת שפעלה במסירות ובאומץ לב מול מתקפת המחבלים.
התרמות הדם לזכרה מתקיימות מעת לעת ביוזמת תאגיד המים “יובלים אשדוד”, שבו עובד אביה של שיר, וזוכות להיענות מרגשת מצד תושבי העיר והסביבה. בהתרמה הקודמת שנערכה לזכרה נתרמו כ־60 מנות דם, שסייעו להצלת חיים ברחבי הארץ.
מארגני ההתרמה קוראים לציבור הרחב להגיע, לקחת חלק במעשה של חסד ונתינה ולהנציח את זכרה של שיר בדרך שהייתה קרובה כל כך לליבה – הצלת חיים.
פרטי ההתרמה:
יובלים אשדוד, רח’ הקליטה 4 (קומה 3, בניין לתושב)
יום רביעי, 24.06.26
בין השעות 10:00–15:00
יהי זכרה של שיר ביטון ברוך!
