חוגגים פורים בקניון סימול עם סמי הכבאי ושלל פעילויות לילדים


להאזנה לתוכן:

חגיגת פורים מטורפת בקניון סימול 7-8.3 ימים שלישי רביעי. מתחילים עם מופע של סמי הכבאי, מפגש חווייתי עם מערך הכבאות של העיר אשדוד, סדנאות יצירה לפורים וברור שבא לנו מזכרת מפורים מטורף בסימול עם סטודיו צילום. הכניסה חופשית!

סימול

פורים 2023 מטורף בקניון סימול אשדוד. מוכנים לחגיגת פורים צבעונית וכיפית לכל המשפחה? קניון סימול עם קרנבל פורים בימים שלישי רביעי בין התאריכים 7-8.3 חוויות לכל המשפחה.

 

מתחילים ביום שלישי 7.3 יום שלישי עם מופע שכל הילדים וגם ההורים מוזמנים. כן כן הכבאי האהוב הרי הוא סמי הכבאי מגיע אלינו למופע בשעה 16:00. בנוסף, מערך הכבאות של העיר אשדוד משלב כוחות עם סמי הכבאי! בואו להתנסות, לחוות ולהתראות עם כבאים אמיתיים בין השעות 15:00-17:00. המופע והמפגש עם מערך הכבאות מתקיימים ברחבת בליקר והעירייה והכניסה חופשית.

 

בנוסף בימים שלישי ורביעי 7-8.3 יתקיימו גם סדנאות יצירה לפורים. הסדנאות יתקיימו בין השעות 11:00-14:00 בקומה ה 2. הכנת שרביטים וכובעים מדליקים וגם הכנת מסכות וליצנים צבעוניים. כן כן הכניסה חופשית!

 

ברור שבא לנו מזכרת מפורים חלומי בסימול נכון? אז סטודיו MY SMILE מגיע במיוחד לפורים לצלם אתכם. הסטודיו יחכה לכם בקומה 2 הדפסות על מגנטים, בלוקי עץ, אקורדיון, החל מ 15 שקלים.

 

בנוסף, מגוון פינוקים מחכים לחברי מועדון סימול ומצטרפים חדשים. ההרשמה למועדון הלקוחות של סימול קלה ופשוטה באמצעות האתר www.seamall.co.il או באמצעות מסרון (SMS). מסמסים את המילה סימול למספר 052-3244868 . ההצטרפות הינה בחינם וניתנת להסרה בכל עת. לפרטים נוספים כנסו לאתר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה