מיקום אסטרטגי - מתחת לבית!

המעון מוקם במרכז רובע ח' למרגלותיהם של בנייני היוקרה החדשים – ברחוב יקינטון 3,5 בקומה M על פני שטח רחב ידיים (600 מר'!) המחולק לכיתות נפרדות :

תינוקייה – עד 12 תינוקות מגיל 3 חודשים וחצי עד שנה וחצי.

כיתת בוגרים -  עד 18 בוגרים מגיל שנה וחצי עד גיל שלוש.

לכל כיתה צוות נפרד וחצר נפרדת, מרווחת ומפוארת

המיקום המיוחד מעניק להורים נוחות ממדרגה ראשונה, ראשית לדיירי הבניין שנהנים מקרבה ונגישות יומיומית למעון של התינוק וכן למשפחות המתגוררות בסביבה. הידיעה כי הבייבי שלכם נמצא קרוב לבית מרגיעה ומשאירה אתכם מחוסרים וערניים לנעשה בשטח כך גם בסוף יום עבודה לשוב הביתה- היישר לזרועותיו של הבייבי שלכם.

בין כתליו של המעון ניתן להרגיש את החמימות העוטפת בכל פינה, המעון מעוצב בקונספט ילדותי מפנק על כל חדריו וקירותיו, המזמינים את התינוקות לחוויית ילדות נעימה. החלל הנעים נועד להעניק לילדי המעון תחושה מאווררת, שחרור ומרחב פתוח להסתובב ולהכיר את הנעשה במעון ובין פינותיו השונות. ההשקעה בכל מוצרי הריהוט ניכרת היטב, כל מוצרי הריהוט נבחרו בקפידה ובהתאמה מיוחדת לקונספט הייחודי המלווה את המעון

לפרטים חייגו 0559706466

או השאירו פרטים למטה 

 B טאלנט אילוסטרציה

הבייבי שלך בראש ובראשונה!

ב B טאלנט הילד הופך להיות הכוכב שלנו ולכן בחרנו במיוחד בשבילו ובשבילך צוות מטפלות בכיר אשר עברו הכשרה מיוחדת לטיפול בתינוקות. צוות הגן כולו עומד בתקן משרד החינוך ובפיקוח תמידי של הנהלה מנוסה, בעלת וותק בניהול גני ילדים הקשובה לצרכי האם והילד תוך יצירת מעטפת מושלמת שתמלא אותך באושר ובטחון מידי בוקר  

לצוות שלנו יש מטרה להעניק לילד חום, אהבה והשגחה מיוחדת ולך, רוגע ובטחון.

בכיתת תינוקות – על כל 6 תינוקות מטפלת אחראית אחת

ובכיתת הבוגרים על כל קבוצה של 9 בוגרים מטפלת אחראית אחת.

אחת לתקופה עובר צוות המעון הכשרות והשתלמויות חובה שונות בליווי מנהלת פדגוגית כגון: עזרה ראשונה, והכוונה בתחום החינוך, באלו תחומים נדרש לשים דגש על הילד וכיצד לעודד את התפתחותו.

לפרטים חייגו 0559706466

 אילוסטרציה של המעון

מזון ובטחון:

גם בנושא התזונה מציב המעון סטנדרט גבוה של ארוחות עשירות ומגוונות עם מטבח חדש ועשיר המופעל ע"י טבחית נקיה ומסודרת בפיקוח צמוד של יעל גרד -  יועצת קולינרית ותזונאית מוסמכת. בכל יום יוגשו לילדים 2 ארוחות מרכזיות:

ארוחת הבוקר בשעה 9:00 הכוללת את שלל אבות המזון וצבעים בריאים

ארוחת הצהרים עשירה ומגוונת בשעה 11:00 הכוללת בשר/ אומגה 3 - דגים טריים , ופחמימות ,

התפריט מותאם גם לילדים אלרגנים לפי דרישה רפואית .

לאחר מנוחת הצהריים - בשעה 14:00 מוגשת ארוחת מנחה הכוללת כריך ופרי בכיתת בוגרים

ובתינוקייה מעדן וגבינה /פירות טחונים

שעות פעילות הגן :

בימים א'-ה' מ: 7:00בבוקר- פתיחת דלתות עד ל15:45

ימי שישי – מ 7:00 עד 12:45 ובהתאם לבקשת ההורים

כיתות קטנות וחלוקה לקבוצות גיל על מנת שהצוות יוכל לתת לכל ילד את הבמה שלו. בנוסף חדרי הכיתות ומתחם המעון כולו כולל כיתות, מעברים, כניסות, חצרות וחדרי ספח כולם מרושתים במצלמות אבטחה בהתאם לדרישות החוק על מנת לספק לילדים הגנה וביטחון מסביב לשעון.

 מעון

קונספט שנתי - במה לכישרונות הילדים

B  טאלנט הינו מעון יום אשר מבטיח חוויה התפתחותית עשירה מעבר לכל מה שתמצאו במקום אחר. אנו שמים דגש חזק על העצמה אישית של כל ילד על מנת לפתח את יכולותיו ותכונותיו האישיות ע"י חווית משחק מעולם אחר!

אחת לשבוע ייהנו ילדי המעון מחוגי העשרה ופנאי שונים כגון: חוג חיות, אפי כפי, מוזיקה ועוד.

פעילות הדגל שלנו היא הפעלת "עושים תיאטרון" אשר תתארח במעון אחת לשבועיים בכיתת הבוגרים לשעת פעילות קסומה בשילוב סיפורים ושירי ילדים אהובים ושלל תחפושות ואמצעי המחשה מגוונים. לאורך כל הפעילות צוות הכיתה פועל מתוך שימת לב מיוחדת על מנת להבטיח הנאה ושיתוף פעולה מלא של כל ילדי הקבוצה מתוך רצון להעניק לכל אחד חוויה מושלמת ולעודד כל ילד לפתח, לפעול ולגלות את כישרונותיו הצעירים.

אז אם גם אתם רוצים שהבייבי שלכם יגדל גם טאלנט וגם קרוב לבית מהרו להירשם עכשיו!

מחיר לפי דרגות תמת 

0559706466

לפרטים נוספים לחצו כאן

או השאירו פרטים : 

 

 

 

שם מלא
דואל אלקטרוני
טלפון
הערות