|
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('c682ce83-f655-4796-9f21-40f0333b315f','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c682ce83-f655-4796-9f21-40f0333b315f','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c682ce83-f655-4796-9f21-40f0333b315f','/dyncontent/2026/6/18/5c84ea4e-1c67-4b4c-b146-99c2a5a0e4e4.jpg',21347,'קארטינג אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15]]);})
השבוע נערכה פתיחת תערוכה חגיגית של תלמידי מגמת אמנות משכבה י' במקיף ד' באשדוד, בהנחייתה של רכזת המגמה הגב' מרינה טוזמן-גרבר, ונחשפו מעט לאומנות היפנית

מבקרים רבים ראו את "הדיאלוג עם יאיווי קוסמה" - האמנית היפנית מהחשובות באמנות האוונגארד, ותערוכה, העומדת בזיקה לאמנית ולתרבות יפן, מציגה עבודות כדוגמת: עץ הדובדבן, פצצות הירושימה ונגסאקי ונעלי לואי ויטון (שעיצב קולקציה יחד עם קוסמה). האורחים בתערוכה לא הסתפקו רק בסיור בין עבודות היצירה אלא נהנו מסושי וממניפות יפניות, בעזרתן נשבה רוח של אמנות.

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('de8f8db0-d3af-4984-af9f-05184d87e87f','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18478,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('de8f8db0-d3af-4984-af9f-05184d87e87f','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18478,'Image','');},15]]);})
|
|
|
|