באמית טכנולוגי אשדוד ערכו קרנבל פורים לילדים מהחינוך המיוחד בעיר


להאזנה לתוכן:

בבית החינוך החליטו לקיים את חגיגות פורים בסימן קהילה ונתינה, עם קיום פעילות מהנה לכ-50 ילדים מגני החינוך המיוחד בעיר

אמית טכנולוגי אשדוד - קרנבל פורים בסימן קהילה ונתינה

לקראת חג הפורים, בבית החינוך אמית טכנולוגי אשדוד, בחרו להתכונן לחג באירוח 50 ילדים ואנשי צוות מגני החינוך המיוחד בעיר: גן נחליאלי, גן יונה, גן מצפן וגן חרצית לפעילות פורימית מגוונת.

הפעילות נפתחה במשחק והנאה במתנפחים. לאחריהם תלמידי שכבה יב' ותלמידי סיירת ההתנדבות הנחו ארבעה מוקדי פעילות: קישוט קאפקייקס, יצירה על מסכות, שיפודי מתוקים וסדנת ריקוד ותנועה.

כל הילדים קיבלו לחמניה עם נקניקיה וטרופית וקינחו בשמבלולו מתוק. כמובן שלא נפרדו מהילדים לפני שחילקו לכולם משלוח מנות מפנק.

חן משה, גננת גן מצפן: "תודה רבה לתיכון אמית טכנולוגי אשדוד, על אירוח כיד המלך עם ארגון וסדר מופתי הילדים ואפילו הצוות נהנו מאוד מאודד ולא מפסיקים לשתף ולהודות. ללא ספק זה היה קרנבל של שמחה, התנדבות, קהילתיות וערבות הדדית".

התלמידה סבין קוגן מכיתה י"ב שיתפה: "בהתחלה לא הבנתי איך מסיבת פורים תהיה מסיבה עם ילדים מהגן. אחרי הפעילות נהנתי מאוד והבנתי שהנתינה היא המסיבה".

בצלאל זרביב, סגן מנהלת ורכז החינוך החברתי: "ממשיכים יחד עם סיירת התלמידים בכל הכח בתרומה לקהילה. היה כל כך מרגש לראות את תלמידינו יחד עם הילדים המתוקים מהגנים".

סימה פרץ מנהלת בית החינוך: "כבר עם כניסתם של ילדי הגן המתוקים אלינו הרגשנו איך אווירת השמחה עולה וגואה. ראינו בחוש שאין מחזק, מחבר ומשמח יותר מנתינה בשמחה. זה המסר שלנו לכל עם ישראל בימים אלו: תתנו, תשמחו ותתאהבו. אמית טכנולוגי אשדוד - קהילה של משמעות".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה