אלפים בפסטיבל הילדים והנוער פורים 2023 באשדוד (תמונות)


להאזנה לתוכן:

מרגי, אגם בוחבוט ומני ממטרה צבעו את אשדוד בשמחה גדולה לרגל פורים: המסיבה הגדולה היום סגרה שלושה ימים של אירועי תרבות ומסיבות ברחבי העיר אשדוד שצהלה ושמחה בענק

צילום: שמואל דוד

הקהל הנלהב התבקש להגיע מוקדם למסיבה הגדולה במתחם מרטין בובר, שהיה צבעוני וססגוני במיוחד.

את המוזיקה אפשר היה לשמוע מרחוק, ובפנים חיכו לילדים ולהורים בובות ענק צבעוניות, מתחמי אוכל ובמה אחת שעליה עלו כל הכוכבים הגדולים החל מהשעה 10:00, בהנחיית יורם סויסה ועידן תלם היוטיובר הכי חם במדינה "אינדה גיים".

מרגי על הבמה. צילום: שמואל דוד

הילדים נקרעו מצחוק ממצעד החיקויים של מני ממטרה, שכלל את בת היענה, הינשוף והמדוזה, ועוד שלל חיות שלא ידעו שהן כאלה מצחיקות. לאחר מכן, עלתה על הבמה אגם בוחבוט עם הלהיטים הגדולים שלה שהפכו את המקום לרחבת ריקודים וקיבלה בחזרה אהבה גדולה מהקהל, משפחת אליהו הפתיעה עם אתגר מהנה במיוחד, ואת היום נעל מרגי שהפך בשנה האחרונה לאליל נוער, והשלים יום מרים במיוחד שהותאם מראש לכל המשפחה.

אגם בוחבוט מעל הבמה. צילום: שמואל דוד

"זה פשוט כיף להגיע ליהנות ממסיבת פורים קרוב לבית" - אמרה תושבת העיר שהגיעה עם שלושת ילדיה. "מזג האוויר מצוין, אווירה נהדרת, מופעים לכל גיל והמון אנשים מחופשים ושמחים. מי צריך יותר מזה?".

מנהלת אגף האירועים איריס נפתלי: "פורים הוא חג משפחתי, והשנה ראינו את זה באופן בולט במיוחד. הגיעו לכאן משפחות שלמות, עם סבים וסבתות, מחופשות ושמחות, מחייכות וצוחקות. אנחנו כבר עם הפנים לאירועי הפסח וגם שם מצפות הפתעות גדולות לכל גיל".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה