$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('abc0d800-2de3-4f53-b9bf-964f6ded9edb','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,21331,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('abc0d800-2de3-4f53-b9bf-964f6ded9edb','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,21331,'Image','');},15]]);})
חשבנו שזה כבר מאחורינו
היינו בטוחים שהמילה " בידוד" תישכח מהעולם הזה והנה הקוסמטיקאית דיאנה אלצו'ק מזכירה לנו שמוקדם מדי לחגוג. מזמן כבר הפסקנו לספור כמה פעמים היא הייתה בבידוד בתקופה האחרונה והנה היא נכנסה שוב ועל זה נאמר : איזה באסוש.
היי, בלוח החדש של אשדוד נט כבר ביקרת? כל הדירות למכירה/השכרה באשדוד, חיפוש עבודה, מסחרי ועוד, שווה ביקור. לחץ כאן!
$(function(){})