סחבק מדרים אליכם עם הצעות עבודה שוות לצעירים


להאזנה לתוכן:

עבודה היא עניין פרדוקסלי, חברים. חלקנו אוהבים מאוד את עבודתם ואילו חלקנו האחר בעיקר אוהב את תוצר העבודה – תפיחתו של חשבון הבנק בסוף החודש. אך גם הראשונים וגם השניים לא יכולים להודות שאחד הרגעים האהובים בסופו של יום, היא סיום יום העבודה והחזרה לבית. ועדיין, אם היינו יכולים לצאת לחופשה ממומנת ולשבת רגל על רגל בבית, היינו מתחילים להתחרפן בשלב מסוים. כאמור, זה רחוק מאוד מלקרות (כי כסף לצערנו לא גדל על עצים) ולכן אנחנו עדיין זקוקים לחיפוש עבודה.

מחפשים עבודה בנרות

חיפוש עבודה לצעירים היא אינה משימה פשוטה במיוחד. כיום נישות חיפוש העבודה מתמקדות במספר היבטים עיקריים – לוח דרושים לצעירים אינטרנטי, מדיה חברתית ועיתונות. מספיק להציץ בקבוצת אנשים טיפוסית ולבחון את הרגלי הרוב במטרה ללמוד על המדיה השולטת – מבטם טמון בתוך מכשיר הנייד, הלפטופ או האייפד. הבעיה נוצרת בכך שלוחות הדרושים פונים בעיקר לקהל מבוגר ומנוסה. ואתם, הקהל הצעיר יותר, עשוי ללכת לאיבוד.

גם חיפוש משרות לצעירים ברחבי הפייסבוק עשוי לנחול אכזבה ולהערים קשיים בדרככם. ברחבי הפייסבוק ויתר הרשתות החברתיות, בהחלט ניתן למצוא משרות. אם כך מה הבעיה, אתם שואלים? אין באפשרותכם לקבל דיוור על המשרות המעניינות אתכם, אלא עליכם להיות במעקב תדיר אחר הפרסומים ברשתות השונות. מלבד זאת, אין באפשרותכם לבצע חיפוש מושכל ומותאם משום שהפרסום בפייסבוק לא נחלק לקטגוריות. בנוסף, גם במדיה החברתית, המפרסמים פונים בעיקר לקהל המבוגר.

בעיה נוספת במדיה החברתית היא שרוב המשרות פונות לקהל המחפשים במרכז. כלומר, גם אם מצאתם משרה שלמרבה ההפתעה נשמעת מעניינת ואתם עונים על הקריטריונים, אתם מגלים שמיקומה אינו רלוונטי עבורכם. במרכז הארץ קיימות יותר חברות גיוס עובדים, ומכורח הדברים משרות רבות יותר פונות למחפשי עבודה באזור זה.

רגע לפני שאתם נאנחים בכבדות, זה הזמן לציין שאנחנו לא מעלים רק בעיות אלא מציגים גם את דרך הטיפול בהן.

סחבק

דורשים צעירים

כן, אתם נמצאים בשלב ביניים מרגש. מצד אחד, אתם בגירים על פי חוק (או לכל הפחות מתקרבים לגיל החוקיות) אבל מצד שני, יש עדיין דלתות רבות שלא נפתחות בפניכם. מזל שסחבק פותח לכם את הדלת.

אתר סחבק הוא האתר הראשון מסוגו בארץ המציע אך ורק משרות  לצעירים. ברור שאם כך, האתר יעוצב באופן מדליק וקליל, ויפנה אליכם בגובה העיניים. סוף סוף פלטפורמה שכל כולה פונה לצעירים, ולא מספקת להם "שאריות" עבודה. בנוסף – האתר מאפשר לגולשים לשמור משרות, לצפות במשרות שהוגשה אליהן מועמדות ולהתכתב עם מעסיקים באמצעות צ'אט ייעודי.

ממשק החיפוש באתר מאפשר לכם למצוא עבודה בקלות, ללא צורך בקורות חיים ובלי להתמודד עם כל הבול*** (את זה סחבק אמרו, לא אנחנו). מעוניינים לשמוע את מתכון החיפוש? באמצעות שלוש אפשרויות חיפוש עיקריות, תוכלו לסנן בין העבודות המותאמות יותר לבין אלו שפחות. אתם בוחרים את האזור הרצוי, תחום העבודה הרצוי ולבסוף את טווח הגילאים שלכם. לא, אין צורך שתארזו מזוודה לתל אביב ותיפרדו מהקוסקוס של אימא, אלא אם אתם רוצים זאת, משום שבאתר תמצאו הצעות עבודה לצעירים בדרום שיאפשרו לכם לחסוך כמה ג'ובות לטיול הגדול.

האותיות הקטנות

אתר סחבק פונה לצעירים בכל שלבי צעירותם – נערים בבית הספר, צעירים לפני גיוס לצבא, חיילים, חיילים משוחררים המחפשים עבודה מועדפת וסטודנטים. בתחום החיפוש תוכלו לברור בין התחומים המעניינים אתכם, בהם הייתם מנוסים להתנסות או להמשיך לפתח – חיי לילה לבליינים שבחבורה, אבטחה, כרישי המכירות יחפשו משרות במכירות, עבודה משרדית, אוכל, אירועים, מלונאות ועוד.

האתר פוטר אתכם מחיפושים קדחתניים, ואם תירשמו לשירות הדיוור תוכלו לקבל הצעות שמעניינות אתכם ישירות לנייד או למייל. אז היכנסו בהקדם, ותנו לסחבק לעבוד בשבילכם...

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה