$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('ef2f2529-9ac2-4d90-baea-25fb498515f5','/dyncontent/2026/6/18/5c84ea4e-1c67-4b4c-b146-99c2a5a0e4e4.jpg',21347,'קארטינג אייטם כתבה ',525,78,true,29575,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ef2f2529-9ac2-4d90-baea-25fb498515f5','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,29575,'Image','');},15]]);})
הצילום באדיבות: חמי הרשקוביץ
חיים שוחמי הגיב:
התחנה המרכזית ה"חדשה" באזור ד' בבנייה אפשר לראות גם את בניין העירייה ה"חדש" אליו עברו ממתחם קולנוע אסתר, גם לפי הטייגרים (האוטובוסים של פעם). להערכתי זה איפשהו באזור שנת 76-74
היי, בלוח החדש של אשדוד נט כבר ביקרת? כל הדירות למכירה/השכרה באשדוד, חיפוש עבודה, מסחרי ועוד, שווה ביקור. לחץ כאן!
$(function(){})