התחנה המרכזית הישנה ב-ד'

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('ef2f2529-9ac2-4d90-baea-25fb498515f5','/dyncontent/2026/6/18/5c84ea4e-1c67-4b4c-b146-99c2a5a0e4e4.jpg',21347,'קארטינג אייטם כתבה ',525,78,true,29575,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ef2f2529-9ac2-4d90-baea-25fb498515f5','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,29575,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

הצילום באדיבות: חמי הרשקוביץ

התחנה המרכזית

חיים שוחמי הגיב: 

התחנה המרכזית ה"חדשה" באזור ד' בבנייה אפשר לראות גם את בניין העירייה ה"חדש" אליו עברו ממתחם קולנוע אסתר, גם לפי הטייגרים (האוטובוסים של פעם). להערכתי זה איפשהו באזור שנת 76-74

$(function(){})
 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה