$(function(){setImageBanner('143e1102-cf05-4117-9bfb-d8ccb02fe281','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,false,29575,'Image','');})
הצילום באדיבות: חמי הרשקוביץ
חיים שוחמי הגיב:
התחנה המרכזית ה"חדשה" באזור ד' בבנייה אפשר לראות גם את בניין העירייה ה"חדש" אליו עברו ממתחם קולנוע אסתר, גם לפי הטייגרים (האוטובוסים של פעם). להערכתי זה איפשהו באזור שנת 76-74
היי, בלוח החדש של אשדוד נט כבר ביקרת? כל הדירות למכירה/השכרה באשדוד, חיפוש עבודה, מסחרי ועוד, שווה ביקור. לחץ כאן!
$(function(){})