רחבת מרכזון א' - בשנות ה70 כל אשדוד הייתה נפגשת שם
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('6954694a-460f-4c5f-9579-a253c14afcde','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,29575,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('6954694a-460f-4c5f-9579-a253c14afcde','/dyncontent/2026/6/18/5c84ea4e-1c67-4b4c-b146-99c2a5a0e4e4.jpg',21347,'קארטינג אייטם כתבה ',525,78,true,29575,'Image','');},15]]);})
כל קניון היה חולם להפוך למוקד כזה - זה היה מוקד הבילוי של כל העיר אשדוד - קולנוע , מסעדות ובעיקר מפגש חברים על האדניות. באדיבות - מאיר מסיקה
היי, בלוח החדש של אשדוד נט כבר ביקרת? כל הדירות למכירה/השכרה באשדוד, חיפוש עבודה, מסחרי ועוד, שווה ביקור. לחץ כאן!
$(function(){})