הדרך להצלחה בטסט אשדודי


להאזנה לתוכן:

לאחר שנתנו לכם המלצות לגבי שיעורי הנהיגה, כתבה מס' 2 באה לעזור עם השלב הבא, הטסט. טיפים קטנים על איך לעבור טסט באשדוד?

צעד ראשון: לתרגל מקומות מסובכים

עוד לפני ההגעה לטסט, כשאתם עוד עם המורה לנהיגה במקום הבטוח, בקשו ממנו בכוונה תחילה לעבור במקומות שידועים כמסובכים בטסטים. כמה מקומות כאלה:
1. צומת הדמעות- הצומת שמגיעה מרובע א', אזור התעשייה ויורדת לכיוון חוף לידו. צומת זו ידועה בשם הזה, בגלל כמו התלמידים שבכו שבגללה לא עברו את הטסט.
2. השכונה המחברת בין רובע ד' לרובע א'- השכונה הקטנה והצפופה הזו, שכל המכוניות חונות, לא תמיד מספיק צמוד למדרכה ושבכניסה לכיכרות שבסופה תמיד תעמוד משאית (הסיבה לכך שנכשלתי בטסט הראשון)
3. כל הכבישים הישרים שבה יש נטייה להגביר מהירות והטסטר לא עף על זה- למשל, שדרות ירושלים, הכביש של קרן היסוד עד לקניון סימול וכו'.
צעד שני: לנשום.
טסט זה מלחיץ- הוא משמעותי ומגדיר אם נקבל או לא רשיון נהיגה. חשוב לזכור שגם אם לא נצליח בטסט הראשון, זה לא סוף העולם ותמיד אפשר לנסות שוב. בנוסף, הסיכוי שנעבור כשנהיה רגועים גדול הרבה יותר מאם נגיע בלחץ היסטרי.
צעד שלישי: לסמוך על עצמנו.
תאמינו לי, למורה לנהיגה יש אינטרס שתעשו כמה שיותר שיעורים, אבל אם הוא בחר להגיש אותכם לטסט, כנראה שאתם מוכנים ומסוגלים להתמודד עם זה. תסמכו על עצמכם ותנהגו כאילו זה עוד שיעור רגיל שבו אתם מעולים.
צעד רביעי: תהיו ראשונים.
אם יש לכם אופציה לבחור באיזה סדר להיבחן מבין האנשים שאיתכם ברכב, המלצתי היא-להיות ראשונים. ככל שיעבור הזמן, אתם יכולים יותר לחשוב,להילחץ,לשים לב להתנהגות הטסטר וזה יכול ליצור אצלכם תגובות, גם אם בתת מודע בזמן הטסט שלכם. עדיף פשוט לסיים עם זה, בלי דעות קדומות ובלי טעויות עבר של מי שישב לפנייך. זה שהוא כל הזמן שוכח לאותת, לא אומר שאתה תשכח.
צעד חמישי: ההמתנה לתוצאות.
היום הזה שהשעה ארבע אחר הצהריים נראית רחוקה כל כך. תעסיקו את עצמכם, אל תשבו צמוד לטלפון לחכות לתוצאות, כל מה שתשיגו מזה יהיה שלא ישארו לכם ציפורניים בסוף היום. תלכו לישון, תפגשו חברים, תעשו מרתון סרטים בטלוויזיה, כל דבר- רק לא לחכות כמו משוגעים. השעון יזוז גם אם לא תשבו ליד האייפון.
צעד שישי: התוצאות!
עברתם?  יש! מצוין! עכשיו רק נותר לכם לעבור את תקופת המלווה ו..להשיג רכב. אתם מוזמנים לחכות לכתבה הבאה בסדרה לגבי התנהגות כנהגים חדשים בכביש.
לא עברתם? זה בסדר גמור, לא קרה כלום. תבקשו מהמורה להציג בפניכם מה היו הבעיות כדי שתוכלו לעבוד עלייהם, תעשו עוד שיעור אחד בשביל לרענן ולהחזיר לעצמכם את הבטחון העצמי האבוד וגשו שוב. זה לא סוף העולם. רק תקפידו לקרוא את הכתבה שוב מהתחלה :)
בהצלחה !
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה