שיעורי נהיגה- ההתחלה.


להאזנה לתוכן:

הגיע הגיל להתחיל סוף סוף ללמוד נהיגה, לנסוע לאן שנרצה בלי תלות באף אחד - חוויה אחת מדהימה. אבל מצד שני, זה גם צעד גדול ומפחיד. איך מתמודדים עם השיעורים הראשונים?

 להיות בטוחים בעצמנו- 
כולם נוהגים, כולם מסתדרים עם זה, אין סיבה לפחד מחוסר הצלחה. חשוב להגיע לשיעורים עם ביטחון עצמי ואמונה שאנחנו נסתדר להשתלב על הכביש כמו כולם.
לא להילחץ ממבחן התיאוריה-

מנסיון, כדי קודם לבצע כמה שיעורים מעשיים על הכביש לפני שניגשים לתיאוריה. כשרואים את הדברים בעיניים ולא רק מתוך ספר לימוד, קל יותר להבין את השאלה וכמובן-לדעת את התשובה. ההיכרות המעשית עוזרת מאוד.
לסמוך על המורה-
יש המון סוגי מורים לנהיגה,גברים,נשים,מצחיקים,רציניים וכו'. אחרי שבחרנו, על פי המלצות ועל פי שיעור ניסיון, כדאי להבין שהמורה שם לטובתנו וכל הערה שלו היא כדי שנלמד ולהצליח. לא להיות אנטי כלפייו ולא לנסות למרוד בו.
לא להתייאש-
כמו כל דבר חדש, נהיגה זה משהו שלוקח זמן ללמוד. אין לנו מה להתבאס אם חבר שלנו עבר טסט ראשון ועשה את מספר השיעורים המינימלי ואנחנו כבר בשיעור 30 או בטסט שני. לכל אחד קצב למידה אחר, כמו בכל תחום בחיים. הסוד הוא לא להתייאש ולהתבאס, אלא לנסות להשתפר בכל שיעור ולתת תשומת לב לפרטים הקטנים, כדי להיות כמה שיותר טובים.
להאמין בעצמנו בטסטים-
גדולה כמות האנשים שנכשלים בטסטים בגלל לחץ, מאשר בגלל חוסר ידע. הסוד הוא פשוט לגרום לעצמנו להבין שאם ניגשנו, כנראה שהמורה שלנו סומך עליינו שאנחנו כבר בשלים לעלות על הכביש. קחו נשימה עמוקה, תאמינו בעצמכם ותנהגו כאילו זה עוד שיעור רגיל ולא מבחן. במקרה הכי גרוע, תמיד אפשר לגשת שוב. (עברתי טסט שני, וגאה בזה.)
אז קדימה, חגורת בטיחות, 2 ידיים על ההגה..
ובהצלחה !
בכתבה הבאה, איך מתמודדים עם הטסט?
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה