אלימות - זה יכול להרוס אותך


להאזנה לתוכן:

השעה 22:00 בלילה. ערב ל"ג בעומר. לא יותר מידי מאוחר יחסית לערב ל"ג בעומר. חבורת בני נוער, בגילאי 14-15 יושבים מסביב למדורה. כשפתאום חבורת נערים מבוגרים מהם מתקרבת אליהם.

"הוא לקח בקבוק בירה ואיים לפוצץ אותו עליי" מספר נער בן 14 מאשדוד. "ריח חריף של אלכוהול היה מהפה שלהם, וכולנו היינו פשוט משותקים. לבסוף הם עזבו אותנו.. אך לא להרבה זמן" אף אחד מבני הנוער לא הכירו את אלה שנטפלו אליהם. הם היו שתויים,ואלימים. "לאחר מכן, הם חזרו בפעם השנייה. הם התקרבו לידיד שלי ואחד מהם חצי חנק חצי חיבק אותו עם יד אחת. הוא דיבר וריח חריף יצא מפיו. בשלב הזה אני וכמה חברים הלכנו לכיוון מקום עם יותר אנשים, לחפש משטרה. לאחר שלא מצאנו, התקשרנו למשטרה. כשחזרנו לשם, הם כבר נעלמו" מספרת נערה בת 14 שהייתה שם. והסיפור לא נגמר. אחרי הפעם השנייה, הנער שאיימו עליו עם בקבוק הבירה ברח. ובינתיים קיבל SMS המכיל תוכן מאיים. "הזעקנו שוב את המשטרה ורובנו ברחנו , והפעם היה לנו גם מספר פלאפון. הם הגיעו באופן כמעט מיידי, אך מיד אחרי שהתקשרנו בני הנוער חזרו בפעם השלישית, והפעם גם אחת מהנערות השתתפה" מספר חברם שהיה במדורה 

 "היא הגיעה לשאול אותי איפה חברתי שברחה , ואני לא עניתי לה. היא דחפה אותי וחברה אחרת שלי הגנה עליי . זה לא עזר והיא דחפה אותי שוב עד שלבסוף אחד מחבריה הרגיעו אותה" מספרת נערה בת 14 מאשדוד.
עד שלבסוף, הגיעה המשטרה על מנת לברר. ובני הנוער שהותקפו תחילה התלבטו אם להגיש תלונה או לא, אך מסיבותיהם שלהם הם החליטו לא להגיש תלונה נגד אף אחד מהנערים. העניין טופל על ידי המוקד, והאירוע נפתר. 

ואפשר רק ללמוד מאותו המקרה. להבין שאתה שותה, אתה לוקח סיכון גדול. ברגע אחד, תוכל להרוס לעצמך את החיים ולמצוא את עצמך בכלא לבני נוער במקרה הטוב. גיל ההתבגרות יכול להיות זמן מצוין להתחיל לקחת אחריות על עצמכם, ועל העתיד שלכם. אל תזרקו את החיים שלכם לזבל בשביל הנאה רגעית.

גל האלימות באשדוד ובארץ גובר – מה עושים במצב כזה?

ישלכם משהו מעניין להגיד לנו? סיפור מעניין? משהו שקרה ואסור שאף אחד יפספס? משו שעלה לגבי הכתבה? הגיבו פה או שלחו לנו - [email protected], או להשאיר הודעה ב"מייל האדום " (המופיע בחלק העליון של אתר)

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה