להאזנה לתוכן:

לאחר שבחברה העירונית הפיקו מופעים מוצלחים לשורה של אמנים מקומיים מגיע תורו שלום תשובה והרכבו ChuVa להפגין לפניכם את מדוע הם זוכים לביקורות מקצועיות מרשימות

המופע הוא חלק מפרויקט ארוך טווח שיזם  ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, שנועד לעודד אמנים מקומיים, לאפשר להם להופיע על במות אולמי העיר  ולשלבם באירועי תרבות שונים. במסגרת המיזם החברה העירונית לתרבות הפנאי מוציאה אל הפועל את הפקתם של עשרה מופעי אמנים מקומיים מז'אנרים שונים. בכל חודש הופעה של אמן אחר בה הם עולים להופיע עם חומרים מקוריים או בכל מופע אחר בו הם מעוניינים .המיזם מאפשר לכל  אמן לקבל אולם מופעים, שירותי הגברה ותאורה כאשר כל רווחי מכירת הכרטיסים מגיעה אל האמנים באופן ישיר.
ChuVa- הרכב אינדי- רוק ישראלי שהוקם על שמו של הסולן- שלום תשובה בשנת 2011. השירים כולם באנגלית, כמו גם השם. לאחר מסע הופעות שנמשך מעל לשנה יצא אלבום הבכורה: “Summary” שזכה לביקורות משובחות ממיטב מבקרי המוזיקה בישראל. להקת ״ChuVa” מושפעת מקצוות שונים שסוקרים כמעט את כל תולדות הרוק, עם המון גיטרות והגשה "נקייה" וכנה של השירים, ללא ניסיון להתחכם. דבר שבא לידי ביטוי גם בשירתו של תשובה הסולן ובקולו המיוחד עליו נאמר: ״הוא בואי ותום יורק, מייקל סטייפ וסיד בארט, ואפילו ג'ים מוריסון, רוכב על הסערה. שלום בליגה של הגדולים.Summary הוא האלבום הטוב, המסעיר והמרגש ביותר ששמעתי בשנים האחרונות מאת אמן ישראלי בכלל, באנגלית בפרט.״ כך כותב המבקר המוזיקלי עמוס אורן (״הבמה״).

ההרכב הופיע כמופע פותח לאסף אבידן, פסטיבל גולדסטאר, פסטיבל אינדי נגב, פסטיבל בבה זולה, בארבי תל אביב, פסטיבל חיפה 100, אוניברסיטת תל אביב ועל עוד מספר רב של במות ברחבי הארץ. כיום עובד על אלבומו השני שעתיד לצאת עד סוף 2017.

אגב, מופע החימום של ״ChuVa” יהיה דניאל אמסלם, אמן ויוצר תושב העיר אשדוד שבימים אלה עובד על פרויקט משלו בשם "in and out".
 

״ChuVa” איתמר בן זכאי (תופים והפקה), ניסן ונטורה (גיטרות), אוהד זנגי (בס), שלום תשובה (שירה וגיטרות).

יום שני, 6.3 בשעה 21:30 , אולם מופעים מונארט-מרכז תרבות ,דרך ארץ 8,אשדוד.08-8545130/1

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה