מנהל הפיקוח העירוני הגיש בקשה לצו מניעה נגד פיטוריו וביטול המכרז לתפקידו


להאזנה לתוכן:

עורכי דינו של מנהל הפיקוח העירוני, משה בנימין, הגישו השבוע בקשה בהולה לבית הדין לעבודה בב"ש, לביטול פיטוריו והחזרתו של בנימין לעבודה. כזכור, במהלך הקיץ התפרסמה "הקלטת הלוהטת" בה היו תכנים מיניים, בה נשמע בנימין מדבר עם שתי עובדות עירייה. לאחר שהקלטת הגיעה לידי הנהלת העירייה, הוחלט על פיטוריו של בנימין, שמצידו טוען שמתנכלים לו על רקע חשיפת שחיתויות

משה בנימין, מנהל הפיקוח העירוני, הגיש בקשה בהולה לבית הדין האזורי לעבודה בב"ש, לביטול פיטוריו ולביטול המכרז שיצא לאיוש משרתו. בנימין עמד בקיץ האחרון במרכז פרשת "הקלטת הלוהטת", בה תכנים מיניים מביכים. הקלטת, שתוכנה פורסם בתקשורת, הגיעה גם לידי הנהלת העירייה, שהחליטה על פיטוריו של בנימין.

על פי הבקשה למתן צו המניעה, עיריית אשדוד פיטרה את בנימין, לכאורה, על רקע העובדה שחשף אי סדרים בפני מנכ"ל העירייה, ובהמשך אף העביר גילויים לטיפולו של מבקר ההמדינה. באופן רשמי בנימין מוגדר עדיין עובד, שכן מאז שהפרשה התפוצצה הוא נמצא בחופשת מחלה.

"לא הייתה סיבה לפטר אותי, לאור הקלטת שלא היה שום יוזמה מצידי", אמר השבוע בנימין לכתב כאן דרום, דור גפני. "המניע האמיתי להחלטה היא שחשפתי דברים לא נעימים על כל מיני בעלי תפקידים בעירייה ורצו להשתיק אותי. מדובר בנקמנות לשמה. נגרם לי עוול משווע ואני לא מתכוון לוותר בשום פנים ואופן. חיפשו אותי, זה ברור. עובדה ששתי האחרות לא פוטרו. אבל לא אשקוט עד שיוחזר כבודי שנפגע על לא עוול בכפי. אני ישר כמו סרגל, כולם יודעים זאת". 

עורכת הדין נטלי אלון, המייצגת את בנימין: "לפני כשלושה שבועות נערך לו שימוע בפני מנכ"ל העירייה, זה היה בזמן שמשה נמצא בחופשת מחלה. בעקבותיו הוחלט לפטרו. בשימוע הובאו נגדו טענות על דברים מהעבר שנוגעים כביכול לתפקוד שלו כדי להכשיר את פיטוריו. למעשה, הם לא התעסקו ב"קלטת", אלא חיפשו כל מיני אמתלות כדי לפטר אותו ולפנות את הכיסא שלו עבור מישהו אחר, או מישהי אחרת".

בעיריית אשדוד הגיבו לדברים ואישרו כי התקבל צו מניעה ממשה בנימין וכי "ההליך עצמו יתנהל כמקובל בבית המשפט".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה