חבר המועצה משה דנינו קורא להקמת ועדה עירונית לבחינת תפקוד "יובלים"


להאזנה לתוכן:

משה דנינו, הגיש השבוע בשם סיעת "אשדוד אחת", הצעה לסדר היום בישיבת מועצת העיר הקרובה – הקוראת להקים ועדה עירונית אשר תבחן את תפקודה של חברת תאגיד המים העירונית – "יובלים"

"סוגיית תאגידי המים מעסיקה את כלל הציבור בארץ ומן הסתם גם את תושבי אשדוד", אומר חבר המועצה משה דנינו, המוצב במקום השני בתנועת "אשדוד אחת".

 "הסיבה להקמת התאגידים הייתה הזנחה ותחזוקה לקויה של תשתיות המים המקומיות, שגרמה לאובדן של מים רבים. על כן הוחלט להקים חברות מקצועיות שישקיעו בתשתיות המים. אולם, רבים מהתאגידים שהוקמו גררו תלונות רבות מצד התושבים על שירות לקוי וניפוח המנגנון שלא לצורך, שהביא להוצאות שכר גבוהות – מה שגרם לייקור משמעותי של תעריפי המים", כך לדברי משה דנינו.

המחאה הציבורית הנרחבת בנושא תאגידי המים הגיעה עד כדי פניה לבג"ץ  של התושבים בחלק מן הרשויות, וכן התגייסות של חברי כנסת ובראשם שר התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים – סילבן שלום – הקורא לבחון ביטול תאגידי המים עם פתיחת מושב החורף של הכנסת.

על פי הרעיון אותו מציעה תנועת "אשדוד אחת" – הועדה תהיה מורכבת מחברי מועצה, נציג תאגיד "יובלים" ונציג ציבור התושבים. משה דנינו מדגיש כי "אין מדובר בקריאה לביטולו לאלתר של תאגיד המים, אלא בבחינה אובייקטיבית של אופן הביצוע של מטרות התאגיד – אל מול עלויותיו כפי שהן מתגלגלות אל פתחם של התושבים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה