גבי כנפו לצילקר - "פרוש מהקואליציה, אתה מחבל בעבודת העירייה"


להאזנה לתוכן:

ממ"ק ראש העיר ויו"ר הקואליציה, גבי כנפו, התעמת בישיבת המועצה מול צבי צילקר וקרא לו ממול כל חברי המועצה - " פרוש מהקואליציה. צילקר בתגובה -" תוציא לי מכתב רשמי ואני אשקול את צעדי עד יום ראשון ביחיד עם חברי

סערה התחוללה בישיבת מועצת העיר כאשר צבי צילקר העלה לדיון את נושא תנאי עבודתו בעירייה בנושאים עליהם הוא אחראי. לטענתו העירייה לא מאפשרת לו לטפל כראוי בנושאים עליהם הוא ממונה - "תכנון העיר ותמ"א 38.
מיד עם סיום דבריו, תקף אותו גבי כנפו - "תתבייש לך! אתה מוליך את הציבור שולל כפי שעשית שנים רבות, אתה מחבל בעבודת העירייה במקום לתרום לה. אני קורא לך לפרוש מהקואליציה"! 

-
צילקר שהופתע מהמתקפה ענה: " מאחר ואני אדם רציני, תוציא לי מכתב מסודר, כך שאוכל להתייחס אליו בכובד ראש ולהתייעץ עם חברי לסיעה."
חבר הסיעה של צילקר, אלי לחמני, יצא להגנתו של צילקר - " לא כך צריך לדבר ולנהוג עם חבר מועצה. היית אמור לענות לו עניינית ולא לתקוף אותו. אתה פגעת לא רק בצילקר, אלא בנו כסיעה".
-
בתגובה ענה כנפו - אני עוד הייתי עדין איתו, אם הייתי מספר לך מה עושה חברך כדי לחבל בעבודת העירייה, אז אפילו אתה במקומיהייתי מתבטא יותר גרוע".
-
האם סיעתו של צילקר הכוללת את הלן גלבר וד"ר אלי לחמני, תחליט לפרוש לאופוזיציה? קשה להניח שכן גם גלבר וגם לחמני, שבילו שנים בספסלי האופוזיציה, מבינים שהשפעתם רבה יותר בקואליציה.
-
יש להניח שהדברים יוסדרו בהתערבות ראש העיר (שלא נכח באולם שעת להט היצרים)
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה