"נופי מדבר"- תערוכת ציורים של האמנית רחל אבן צור.


להאזנה לתוכן:

ביום חמישי 19.6, בשעה 19:30, תתקיים תערוכת ציורים של האמנית רחל אבן צור בקניון לב אשדוד, התערוכה תעסוק בצבע ותחושות של מרחבים, מומלץ...

ביום חמישי 19.06.2014 בשעה 19.30 תתקיים בגלריה "דואט" אשר בקניון לב אשדוד פתיחת התערוכה: "נופי מדבר"

 

אוצר התערוכה: ראובן כהן

בתערוכתה "נופי מדבר" האמנית רחל אבן צור מזמינה את המבקרים לחוויה של צבע ותחושות של מרחבים.

היא מצליחה להעביר דרך מכחולה, בשפה אמנותית ייחודית, את התרגשותה כלפי הקסם שבמדבר אשר הופך להרמוניה של נופים בראשיתם. אלה מקרינים אל הצופה תחושה של ריחוף רוחני ורגישות פנימית רבה.

רחל הלכה שבי אחרי הנופים המרגשים שחוותה בילדותה ובטיוליה הרבים. ציוריה מתארים נופים עם צוקים וואדיות, סלעים, טרשים ואנשי מדבר. השקט המדברי אשר בציוריה של רחל נותן להתמקד ולהתרכז באיכויות המיוחדות שלה ומאפשר להקשיב לקול הפנימי האמיתי של היוצרת.

מתוך דו שיח זה בין הציירת ונופיה יצר האוצר של התערוכה, ראובן כהן, בכישרון רב ובגובה העיניים מפגש קסום ומרגש עם עולמה של היוצרת רחל אבן צור.

בהתבוננות בתערוכתה של רחל מתרשמים מיכולתה האמנותית ומכושר הביטוי המיוחד של הציירת. קשת הצבעים הנפלא של רחל מקרין אל הצופה אהבה, יופי ורוחניות ללא סוף.

האמנית רחל אבן צור נולדה בקזבלנקה אשר במרוקו, בשנת 1965 עלתה לארץ ישראל ומאז מתגוררת באשדוד. התחילה לצייר לפני כ-20 שנה והציגה את יצירותיה בתערוכות רבות באשדוד ומחוצה לה. בין היתר במוזיאון התנ"ך בתל אביב, בית הפרדס ברחובות, היכל התרבות אשקלון ובמונארט אשדוד.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה