המחזמר "פרח השכונות" חוגג את הצגת ה-100 באשדוד על בימת המשכן לאמנויות הבמה


להאזנה לתוכן:

למי שלא ידע, המחזמר "פרח השכונות​" של תיאטרון באר שבע חוגג מחר, יום שני 100 הצגות על במת המשכן לאמנויות באשדוד. קובי עוז שכתב והלחין את המחזמר יגיע להרים כוסית עם השחקנים, מנהלי התיאטרון , צוות ההפקה וצוות המשכן לאמנויות.

המחזמר, בכיכובם של לירז צ'רכי וגיא זוארץ ובהשתתפות שלומי קוריאט, אוולין הגואל, מאיר סוויסה ועוד רבים וטובים נחשב העונה להצלחה הגדולה של תיאטרון באר שבע ומספר על אנשים קטנים שחיים בצילו של נס גדול.

קצת על ההצגה:

בעיירה דרומית, מגלה מסעוד בוזגלו באר של עארק בחצר ביתו.התגלית הפלאית מטלטלת את חייו של יוסי, בנו הבכור. עכשיוכשמסעוד נפטר ומקבל כנפיים בבקו“ם של גן עדן, מנסה מסעודההאם לאחות את הקרעים כשהיא מוקפת בחבורת שכנותיההמרוקאיות, יוסי בנה שבור הלב שננטש ע“י אהובת נעוריו אורית,סברינה בתה הפלפלית שחוזרת במלוא עוצמתה ממיאמי, וסמי וסומוהמתמחים בלסבך את כולם בצרות ובוחשים בקדרה ללא לאות.תוסיפו את עמיליהו, שבכל פעם שהוא מרים את ידיו מתחוללת קללה, תוסיפו את תל-אביב המשגעת והמשוגעת, וחתונה מאוחרת שנמצאת בסימן שאלה, ותקבלו את - פרח השכונות -קומדיה מוסיקלית המספרת על אנשים קטנים החיים בצלו של נסגדול, או אולי נס קטן הקורה לאנשים גדולים.

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה