מזכיר האיגוד המקצועי באשדוד, דב קרן, הודח מייצוג עובדי עיריית אשדוד


להאזנה לתוכן:

חיים שייב, יו"ר ההסתדרות במרחב, מזמן ישיבה מיוחדת לדיון במשבר בעירייה.
יו"ר עובדי המעו"ף בהסתדרות, ארנון בר דוד, החליט כי כדי להחזיר את יחסי העבודה בין ועד עובדי עיריית אשדוד להסתדרות לפסים תקינים, ימנע דב קרן, מזכיר האיגוד באשדוד, מלייצג את עובדי העירייה. "אין לזה אח וריעה, מי שלוחם למען העובדים, בסוף הוא מודח", אמר דב קרן בתגובה ראשונה לאשדוד נט

לאור ההתפתחויות וההתדרדרות ביחסי העבודה בעירייה, החליט שייב לזמן ישיבת מזכירות דחופה ליום ג', לדיון בנושא.
שייב סרב להגיב לאשדוד נט לפני שהודיע למזכירות.

אך ניתן להעריך שמחר ייתקבלו החלטות אופרטיביות.
המתח השורר ביחסים בין יו"ר ועד העובדים בעיריית אשדוד, מאיר בן גוזי, לבין מזכיר מרחב אשדוד בהסתדרות, דב קרן, הוביל למהלך של "הדחה".

דב קרן, מזכיר האיגוד המקצועי, כבר לא ייצג את עובדי עיריית אשדוד, כך קבע יו"ר הסתדרות המעו"ף, ארנון בר דוד. במכתב ששיגר בר דוד ליו"ר המרחב, חיים שייב, הוא כותב: "מזה זמן מה שורר מתח, בלשון המעטה, בין ועד עובדי עיריית אשדוד לבין מזכיר האיגוד המקצועי במרחב, מר דב קרן".

בהמשך מכתבו מציין בר דוד כי "חדשות לבקרים מתקיים דין ודברים חריף בין הניצים, מגיע לתקשורת המקומית ויוצר חוסר יציבות וחוסר אמינות בקרב עובדי העירייה ובקרב אזרחי אשדוד".

בר דוד מציין כי מתפקידו לעשות כל שביכולתו על מנת להחזיר את יחסי העבודה למצב תקין. "הריני להודיעך כי החל מהיום ימונה מר אלי טרבלסי, מנהל חטיבת עובדי הרשויות המקומיות לנציג מטעמי בעיריית אשדוד והוא בלבד יטפל בעניינים הנוגעים לעירייה, בתאום מלא עימך כיו"ר המרחב".

למכתבו של ארנון בר דוד לחצו כאן.

מאיר בן גוזי, יו"ר ועד עובדי עיריית אשדוד, שיגר בעקבות השינויים האלה מכתב לעובדי עיריית אשדוד, בו הוא מדווח לעובדי העירייה על השינויים התפקידיים. עוד כתב בן גוזי לעובדים: "כתמיד אנו עומדים איתנים לצידכם, ביציבות וכל זאת על מנת לבצע את תפקידנו באופן המיטבי ביותר ולשביעות רצון כל הגורמים הבכירים בהסתדרות.

דב קרן, מזכיר האיגוד המקצועי במרחב, אמר בתגובה ראשונה לאשדוד נט: "אני מופתע ולא מופתע. אני מעודד מעשרות המתקשרים בשעה האחרונה מאז שיגר בן גוזי את המכתב. אני חושב שאין לזה אח וריעה שמי שנלחם למען העובדים, שלא נדבק בו רבב וטובת העובדים תמיד הייתה מולו, שלא הואשם או הורשע בפלילי, בסופו של דבר הוא מודח. ועדי עובדים מדברים איתי, גם עובדי עירייה ואני מאמין שתהיה התקוממות על ההחלטה הזאת. ועדים מכל המרחב מתקשרים אלי ומתארגנים כדי לפנות ליו"ר ההסתדרות למנוע את המהלך, ובמידה ולא הם יעזבו את ההסתדרות. נכון לרגע זה זוהי תגובתי, אבל בעוד יום יומיים, אחרי ששיחררו את הדב מהכלוב, אני אומר את דבריי בצורה חופשית ויהיו שם הרבה דברים חריפים".

צילום: יחסי ציבור

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה