אירועי תרבות ובילויים לשבוע הקרוב באשדוד


להאזנה לתוכן:

חודש נובמבר מביא לנו המון אירועי תרבות נפלאים היום יתקיים מופע חדש ליצירותיה של המשוררת תרצה אתר בספריה העירונית * ביום ראשון תעלה ההצגה 'מי אכל את הדייסה שלי' בספריה העירונית ותהיה פתוחה לקהל הרחב * יום שני הילדים בקולנוע ההורים בשופינג בקניון סימול * התזמורת הקלאסית הישראלית אשדוד במופע עוצר נשימה ביום שלישי * הסינמטק פותח את שעריו * במוצאי שבת תעלה במשכן לאמנויות הבמה מופע "מועדון הזמר"-שירה עברית הכל זהב

יום חמישי, 31 אוקטובר

המשוררת תרצה אתר

מופע חדש מיצירתה של המשוררת תרצה אתר, ערב מיוחד הפותח צוהר אל עולמה של משוררת רגישה שבחייה הקצרים כתבה ופרסמה ספרי שירה, ספרי ילדים ותרגומי מחזות. השחקנית אוסנת זיביל תציג פרוזה מתוך כתביה של תרצה אתר. המוסיקאי והזמר נתן סלור, בנה של המשוררת ונכדו של אלתרמן, ישיר וינגן משיריה "אני חולם על נעמי" "גשם הקשב לנשים בחלון" תפילת יום הולדת" ועוד... עוד במשתתפים, השחקנית והזמרת אורית פלג והמוסיקאי הפסנתרן יוחאי בלום. ערב מיוחד וקסום המוקדש למשוררת תרצה אתר. ביום חמישי 31/10/13 בשעה 20:00 בספריה העירונית.

יום ראשון, 03 נובמבר

מי אכל את הדייסה שלי?

ביום ראשון 3/11 בשעה 17:00 בספריההעירונית, תעלה ההצגה 'מיאכל את הדיסה שלי?' כניסה חופשית לקהל הרחב. תקציר: נועה לא רוצה להיות ילדה קטנה.. היא לא רוצה לעשות מה שאומרים לה. נועה רוצה להיות גדולה ולצאת לשחק לבד עם חברים. בדרך יצירתית במיוחד מספרת לה אמא את הסיפור הקלאסי ומסבירה לה .. והכל בעזרת כלי מטבח. וכך הן יוצרות עולם קסום וחדש.

יום שני, 04 נובמבר

הילדים בקולנוע ההורים בשופינג

"סינמה קיד", מועדון קולנוע לילדים בו מוקרן מידי יום שני בשעה 17:30 שלאגר קולנועי חדש במחיר חסר תקדים של 20 ₪. הסרטים המוקרנים, חדשים. המשתתפים ב"סינמה קיד" יהנו מהטבה נוספת בה יוכלו לרכוש מארז מהודר של פופקורן וטרופית ב-18₪ בלבד.

יום שלישי, 05 נובמבר

התזמורת הקלאסית הישראלית אשדוד Mostly Mozart: A Night in Vienna

התזמורת הקלאסית אשדוד מציגה עבור אלו עם תשוקה לשלמות! קונצרט קליל ותוסס זה לוקח אותנו לוינה היפה, בתי קפה, אולמות נשפים, ובתי אופרה. ליהנות מהמוזיקה של שני המלחינים הפופולאריים ביותר של וינה, מוצרט ויוהאן שטראוס הבן. זה ערב של שמפניה של אריות ואלסים וינאיים ודון חואן )דון ג'ובאני( אחד! פינוק קולינרי במופת של מוצרט -הסימפונית מס' 40 מושלמת, עשירה ועדין כמו עוגת חתונה מקושטת להפליא - אך ללא קלוריות!

יום רביעי, 06 נובמבר

סרטי סינמטק אשדוד לשבוע הקרוב

הסינמטק באשדוד מציע מדי שבוע, בימי שני ורביעי צפייה בסרטים טובים ואיכותיים. השבוע יוקרן בסימנטק הסרט הצרפתי "אולי ביום ראשון" והסרט "חנה ארנדט".

 

 

שבת, 09 נובמבר

מועדון הזמר-שירה עברית הכל זהב

"הכל זהב" משירי חיים חפר וסשה ארגוב יתקיים במוצאי שבת 9.11.13 ערב מחווה לצמד היוצרים הפוריים והמגוונים ביותר במוסיקה הישראלית, מי שהנחילו לנו שירים ופזמונים אלמותיים המלווים אותנו לאורך השנים. שירים מתקופת הפלמ"ח, התרנגולים, גשר הירקון, הלהקות הצבאיות ועוד. שירים שהוקלטו על ידי כוכבי הזמר הגדולים כמו אריק איינשטיין, יהורם גאון, חוה אלברשטיין וכו. בערב זה נשיר משירי שניים יחד וכל אחד לחוד.

-

עיסוי + ארוחת בוקר ב149 ₪ לגולשי אשדוד נט בלבד  ב"דרך חיים"

דרך חיים מעניקה לגולשי אשדוד נט הזדמנות לבילוי שהוא פינוק אמיתי.

ניתן לבחור עיסויים: שוודי/רקמות עמוק/רפלקסולוגיה/הריון

המבצע תקף לרוכשים עד -30.11.13 וניתן למימוש במהלך 6 החודשים הקרובים.

ארוחת הבוקר מוגשת במסעדת bariba כשרה למהדרין.

לפרטים מלאים על הפינוק - לחצו כאן 

-

 סרטים באשדוד

אשדוד נט מציג את כל הסרטים המשחקים בעיר - כולל קטעי וידאו, זמני הקרנה ועוד 

לפרטים מלאים על הסרטים באשדוד לחצו כאן

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה