עיריית אשדוד מתחילה להפעיל ניידות לפיקוח על החניה מצוידת במצלמות מעקב ותיעוד


להאזנה לתוכן:

עיריית אשדוד מתחילה בימים אלו להפעיל מערכת פיקוח עירונית חדשה במסגרתה יופעלו ניידות פיקוח לאכיפת עבירות חנייה באמצעים אלקטרונים, זאת במטרה להגביר את הבטיחות בדרכים ולמנוע עבירות קשות המשבשות את הסדר בתנועה ומסכנות את המשתמשים בדרך

אגף תפו"ח, באמצעות מחלקת פיקוח החנייה, גיבש תוכנית פעילות חדשה במטרה לפתור את שיבושי התנועה בעיר, שנגרמים לא פעם בגלל תושבים שחונים שלא כחוק ומסכנים את העוברים והשבים. בסופו של דבר, המטרה היא להגביר את הבטיחות בדרכים ולהבטיח את איכות חיי התושבים ואורחי העיר. במסגרת המיזם החדשני אותו משיקה העירייה בימים אלה, יפעלו ניידות פיקוח חנייה מיוחדות המצוידות במערכות מתקדמות לאכיפת עבירות חנייה חמורות (בריונות תנועה).

"במסגרת המיזם, תופעל טכנולוגיה חדשה של מצלמות בתוך ניידות לאכיפת העבירות" אומר מר דני אלגרט, מנהל אגף תפו"ח, ומציין כי "מטרת המיזם הינה למגר תופעות חמורות של עבירות חניה היוצרות סיכונים בטיחותיים כלפי המשתמשים בדרך".

כאמור, מדובר באכיפה המבוצעת מניידת פיקוח גלויה ומשולטת והמופעלת באמצעות פקחי החניה המוסמכים של העירייה, כאשר עיקר המטרה היא כמובן שמירה על חיי התושבים ומזעור סיכונים ופגיעות בנפש. הניידות תסתובבנה בעיר ותאתר רכבים המייצרים בעיות חניה, מטרדי סביבה וסכנה בטיחותית ותפעיל כנגדם אכיפה.

עיריית אשדוד פועלת בזירות שונות על מנת ליצור מודעות גדלה והולכת של הציבור לשמירה על החוק וליצירת סביבה מחנכת, ולפיכך מקיימת מערך הסברה הקורא לשינוי בהתנהגות והתחשבות באחר. מנוף האכיפה נועד למגר תופעות אסורות ולפעול בעיקר כנגד מקרים קיצוניים כמו בריונות והתנהגות כוחנית, אף על פי שאין זו השאיפה הטבעית של העירייה. בתוך כך, אגף תפו"ח קורא לציבור הנהגים, לנהוג בזהירות, לשמור על הוראות החוק והסדר הציבורי ולהימנע מביצוע עבירות תנועה הקשורות לחנייה.

בתמונה: ניידת הצילום של גוגל - ניידת דומה תופעל באשדוד?

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה