מיטות עיסוי ללא כיסוי...

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('27a2239a-be27-4916-8061-162af8205e39','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('27a2239a-be27-4916-8061-162af8205e39','/dyncontent/2024/3/19/08f1124b-66b0-4b70-8f17-5dd7ae679819.gif',17617,'מכבי אסתטיקה אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('27a2239a-be27-4916-8061-162af8205e39','/dyncontent/2024/2/21/19022398-7ad1-43fb-980e-4729804bbbee.gif',17526,'הילה אייטם כתבה ',525,78,true,20608,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

חברת "סרג'ם" מכרה לקהל לקוחותיה מיטות עיסוי באלפי שקלים, אך עד היום, באיחור לא אופנתי של עשרה חודשים, החברה לא סיפקה את הסחורה * מעל ל-80 משפחות מאשדוד קנו בחברת "סרג'ם" מיטת עיסוי לשיפור הבריאות, והחברה הגדולה עסוקה עד עתה במתן תירוצים, במקום לספק את המיטות הבריאותיות * מיודעי דבר נמסר לעיתון "המגזין", כי המיטות הגיעו לפני כחודשיים לנמל, אך היצרנית בקוריאה אינה מוכנה לשחרר את הסחורה המיועדת, עקב חוב עצום שחברת "סרג'ם ישראל" חבה להם * מי הנפגעים העיקריים של המצב? הם כמובן הלקוחות האומללים, שבריאותם נמצאת על קו התפר, לקוחות המאופיינים במצב בריאותי קשה ותקוותם הייתה לשפר את מצבם בזכות מיטת "סרג'ם" * לדבריו של דוד, אחד הלקוחות הוותיקים: "נתתי לחברה כבר 17 אלף שקל, תראי אותי, אני בן אדם מבוגר, חולה, זה מה שהם עושים לי? פעם הם אמרו שהם רוצים לעזור ולשפר לי את הבריאות, ועכשיו בגללם אני חולה עוד יותר, כאב לי הלב שאני מבין שזרקתי לפח סכום כזה גדול" * בחברת "סרג'ם" ממשיכים להבטיח לכלל לקוחותיהם כי המצב ייפתר, וכולם יקבלו את המיטות ברגע שהבעיה תיפתר

אין אדם שלא חושש מהרגע הזה בו הוא ייפול לתרמית, בייחוד כאשר אנו שומעים כל הזמן על עקיצות וחוסר אמינות. נדמה כי כולנו חשופים לבור העמוק הזה, כולנו צריכים לדעת כיצד לא ליפול לפח אותו מבקשים לטמון לנו חברות שונות ולהתעשר על חשבוננו. השבוע הבינו במרכז "סרג'ם" באשדוד הפועל ב"בית יוניטרייד", כי החברה מעגלת פינות ומוכרת ללקוחותיה מיטות עיסוי, למרות שאינם יכולים לספק להם אותן.למצולמים אין קשר לכתבה

"סרג'ם" הינו מרכז התנסות ללא תשלום במיטות עיסוי טיפוליות, לשיפור הבריאות. איך זה עובד? המרכז פתוח החל משעה 8:30 ועד 18:30 ומאפשר לאנשים רבים להגיע למרכז לשמוע הרצאה בנושא בריאות, ולאחר מכן להתנסות במיטת העיסוי, כשהמטרה של פעילות המרכז היא שלאחר זמן לא מוגבל, האדם ירכוש מיטה לביתו. אנשים רבים הגיעי מידי יום למרכז, והרעיפו תשבחות ומחמאות. בממוצע, אנשים שהו במקום כשעה וחצי על מנת להתנסות במיטת המדוברת, המאפשרת שיפור באיכות החיים. למרכז "סרג'ם" באשדוד היו מגיעים בממוצע מידי יום 180 אנשים, רובם ככולם היו מגיעים עקב בעיות רפואיות כמו: לחץ דם גבוה, סכרת, כולסטרול, כאבי גב, כאבי פרקים ועוד.
ראוי לציין כי חברת "סרג'ם" היא חברה עולמית ומקורה בקוריאה, בארץ ישנם חמישה סניפים פעילים: ראשון לציון, רמת גן, רעננה, חיפה ואשדוד. את הסניף באשדוד מנהל אלכסיי, יחד עם דודתו טניה. הם למעשה הזכיינים של החברה, והקימו בעשר אצבעותיהם את מרכז "סרג'ם" באשדוד. המרכז החל את עבודתו בחודש מאי 2011 ומנוהל על הצד הטוב ביותר, המרכז סיפק בעבר לאנשים רבים את מיטות העיסוי ללא כל בעיה, אך משהו השתבש בחברת "סרג'ם", כאשר אנשים רבים הזמינו את מיטות העיסוי בחודש אוגוסט 2012, בסכום שעולה על 17 אלף שקל למיטה, לא כולל האביזרים הנלווים אליה. חברת "סרג'ם" באשדוד ובכל ארבעת הסניפים האחרים שלה בארץ, לא סיפקה את הסחורה המבוקשת ללקוחותיה.מנכ"ל חברת "סרג'ם ישראל", חיים איליין

האצבע המאשימה מופנית כיום אל מנכ"ל החברה חיים איליין ונשיא החברה זאב פלוק, אשר אינם מספקים ללקוחותיהם המצויים לרוב בגיל השלישי, את מיטות העיסוי. לדבריו של אורי (שם בדוי), בנה של אחת המטופלות ב"סרג'ם": "יש בידי מסמכים שמוכיחים שיש כ-200 מיטות שתקועות בנמל, אישרתי את הנתון הזה מול חברת 'אוברסיז', המיטות תקועות בנמל בגלל חוב שחייבת חברת 'סרג'ם' ישראל ליצרנית בקוריאה, מאוד יכול להיות שזאת לא הסיבה היחידה". אורי הוסיף  בקול כועס: "איך יכול להיות שהחברה בחובות? אם מעל ל-400 לקוחות ברחבי הארץ קנו מיטת עיסוי בסכום לא מבוטל, יש פה משהו מסריח, ואני הולך למצוא אותו, פניתי כבר לחוקרים פרטיים והם החלו בתחקיר מעמיק בנושא". אורי מספר כיצד פעל עד היום: "בשבוע שעבר הגענו 20 איש אל 'סרג'ם' בראשון לציון, עשינו שם מהומה, צעקות, דרשנו תשובות, דרשנו את הכסף שלנו. אני אישית דברתי עם חיים המנכ"ל והוא דאג לגלגל את האשמה על אנשים אחרים".

אנשים מספרים על "סרג'ם"ביום שני האחרון התקהלו כל נפגעי "סרג'ם" אשדוד וביחד תכננו את המהלכים הבאים כנגד חברת "סרג'ם" ישראל
ניסיתי להבין מהן בדיוק מיטות העיסוי ומה כל כך מיוחד בהן, פגשתי את בוריס שסיפר לי: "המיטה היא מיטת טיפול שמשלבת עיסוי והקרנה של אינפרא-אדום רחוק. זו מיטה שפיתחו בדרום קוריאה, אחרי כמה וכמה שנים של מחקרים. בארץ החברה קיימת למעלה מ-5 שנים. הגעתי ל'סרג'ם' תקופה מסויימת, שם פגשתי עשרות ומאות אנשים שבאו איתי באופן יומיומי לטיפולים, וכל אחד כמעט סיפר לי על נס שקרה לו, בעקבות השימוש במיטה. יש אנשים שזה עוזר להם תוך מספר טיפולים מועט, לפעמים אפילו מרגישים שיפור מסוים או אפילו גדול מיד אחרי טיפול אחד או קצת יותר, ויש אנשים שצריכים יותר מזה, שבועות או חודשים, לי אישית המיטה עזרה בהורדת הלחץ דם, אני אדם רגוע יותר, כאבי הגב פחתו. הטרגדיה שלי היא שגם אני קניתי מיטה וגם אני נפלתי קורבן".

מיטת עיסוי V3 נמכרה ליותר מ-80 איש רק בסניף אשדוד, מיטת עיסוי כזאת עולה כ-17,200 שקל, רוב הקונים רכשו את מיטות העיסוי בין חודש אוגוסט לאוקטובר 2012 ועדיין לא קבלו את הסחורה המבוקשת, מדובר בעשרה חודשי המתנה. שושנה כהן, אחת הלקוחות הוותיקות במרכז, מספרת: "אני מגיעה בקביעות למרכז 'סרג'ם' באשדוד, יצא לי לראות ש'סרג'ם' סיפקה בעבר לקהל לקוחותיה מיטות עיסוי, ראיתי שהמקום בטוח לקנייה, הבנתי שיש חברה גדולה שעובדת כאן בישראל, ואין לי חשש לרכוש את המיטה. ואכן רכשתי במיטב כספי, הסכום הכולל הוא 17,200 שקל, עד היום שילמתי בתשלומים לחברה 14,700 שקל ועדיין לא קיבלתי את המיטה". הלקוחה רכשה את המיטה בתאריך ה-17.8.12. גם דוד רכש מיטת עיסוי לביתו: "קניתי את המיטה כי היא באמת עשתה לי טוב, נתנה לי אנרגיות אבל עד היום 10 חודשים מאז שביצעתי את הקנייה, לא קיבלתי אותה. נתתי לחברה כבר 15 אלף שקלים, תראי אותי אני בן אדם מבוגר חולה, זה מה שהם עושים לי? פעם הם אמרו שהם רוצים לעזור ולשפר לי את הבריאות, ועכשיו בגללם אני חולה עוד יותר, כאב לי הלב שאני מבין שזרקתי לפח סכום כזה גדול".

עולה השאלה מדוע הלקוחות לא עצרו את התשלומים, כשהבינו שהם לא מקבלים אתמנכ"ל החברה חיים איליין, מעביר הרצאה על מיטת העיסוי V3  במרכז "סרג'ם" באשדוד הסחורה?
שושנה אחת הלקוחות הוותיקות עונה: "רכשתי את המיטה באמצע חודש אוגוסט, החברה הבטיחה שעד חודש אוקטובר נקבל את המיטות, דהיינו שלושה חודשים. הסבירו לנו במרכז שהחברה ביצעה הזמנה מרוכזת והמשלוח צריך להגיע מקוריאה לישראל ובגלל זה אנחנו צריכים להמתין 3 חודשים. אבל בינתיים את התשלומים לחברה התחלנו לשלם, ביקשו מאיתנו לתת סכום התחלתי של 4,500 שקל ונתתי, את המשך התשלום חילקתי על פני 12 תשלומים. כיום 10 חודשים אחרי, שילמתי לחברה סכום כולל של 14,700 שקל. הנורה האדומה נדלקה אצלי בזכותו של אלכסיי, שהוא הזכיין של מרכז 'סרג'ם' באשדוד".

 משלבים כוחות כנגד חברת "סרג'ם ישראל"דניאל מארגן המאבק נגד חברת "סרג'ם" ישראל
ביום שני האחרון בשעה 18:00 נפגשו במרכז "סרג'ם" באשדוד כל הלקוחות שרכשו את מיטת העיסוי החלומית. במקום נכחו מעל ל-80 איש, שדאגו לצלם, לתעד ולשאול שאלות קשות. דניאל אחד המטופלים במרכז, ארגן ואיגד את כל נפגעי "סרג'ם" אשדוד, לדבריו "התקשרתי לכל האנשים שקנו את המיטה, אלכסיי נתן לי את הטלפונים, משיחות שלי איתו הבנתי שהוא לא הבן אדם שאליו אנחנו צריכים לבוא בטענות, אלא אל מנכ"ל החברה חיים איליין ונשיא החברה זאב פלוק. אחת לחודש חיים היה מגיע למרכז באשדוד ומנסה להרגיע אותנו, בהתחלה באמת היינו נאיביים והאמנו למה שיצא לו מהפה, הוא היה אומר לנו 'אל תדאגו את המיטות אתם תקבלו, הנה אני פה, אני לא בורח' וככה הימים עברו וחלפו התשלומים המשיכו לרדת מידי חודש, ועבר לידיהם של חברת סרג'ם". במפגש שארגן דניאל נכחו אנשים בגיל השלישי, אשר התנסו במיטת הפלאים שחברת "סרג'ם" מציעה, לדבריהם למיטה באמת יש השפעה על הגוף, ולכן החליטו לרכוש אותה. במפגש נוצר שיח והועלו אפשרויות שנות על המשך פעילותם המשותפת של הלקוחות. לקוחות החברה בקשו מאלכסיי למסור להם את תגובתו.

תגובתו של אלכסייאלכסיי, הזכיין של "סרג'ם" באשדוד, מחפש את טובתם של לקוחותיו

אלכסיי הוא הזכיין של מרכז "סרג'ם" באשדוד בשיתוף עם דודתו טניה, יחד הם הביאו את המרכז למחוזותיה של אשדוד, אחרי היכרות של מספר שנים עם חיים אליין, מנכ"ל החברה. מדבריו של אלכסיי ביום שני האחרון במרכז סרג'ם, מסר את תגובתו בפניהם של למעלה מ-80 איש, אשר רכשו את המיטות במיטב כספם: "אני עובד בחברת 'סרג'ם' משנת 2007 התחלתי כמדריך והתקדמתי עם הזמן, החלטתי להביא את 'סרג'ם' לאשדוד, כי האמנתי בחברה וביכולות של המיטה, אחרי שצברתי המון ניסיון בשטח, הבנתי שאני מסוגל לנהל סניף עצמאי ופתחתי עם דודה שלי שהיא אשת עסקים את הסניף באשדוד במאי 2011. לקחנו בחשבון שחברת 'סרג'ם' כפופה ליצרנית בקוריאה. בישראל יש חמישה סניפים הפעילים בראשון לציון, ברעננה ורמת גן שהם תחת הנהלה אחת, הסניף בחיפה מנוהל על ידי זכיין ואת הסניף כאן באשדוד אני מנהל. כלומר אני נותן שירות לחברה בתמורה לעמלות, זה אומר שאני משלם את השכר לעובדים, אני משלם מים, חשמל, ארנונה, את השכירות במקום וכמובן שמשכורת עצמית וכל זה מהמכירות של המיטות".  לאלכסיי היה מאוד חשוב לציין כי "המרכז באשדוד פעל ונוהל על הצד הטוב ביותר, ההוכחה הכי טובה היא שמידי יום הגיעו אל המרכז בין 170- 220 איש. משהו השתבש בחברה למרות שמכרנו מיטות, אנחנו הפסקנו לקבל את העמלות שלנו, זה פחות מפריע לי! מה שמפריע לי הוא שאנשים פה הזמינו מיטות עיסוי, עוד בחודש אוגוסט ועד היום הם לא קיבלו תמורה כספית. עד חודש אוקטובר זה היה בסדר שאנשים לא קיבלו מיטות, כי הבטחנו לספק אותן תוך 3 חודשים, ואז בחברה אמרו לנו: 'אל תדאגו בחודש נובמבר יגיע קונטיינר' והוא לא הגיע. 'בדצמבר יגיע קונטיינר', אמרו לנו ההנהלה, אבל גם אז הוא לא הוא הגיע. כביכול הוא הגיע בינואר 2013 , ההוכחה שהקונטיינר הגיע לארץ הם המסמכים שיש לנו וכמו שדניאל אמר קודם לכן, גם לי יש את אותה ההוכחה שהמיטות בארץ, תקועות בנמל". ברגעים אלו הציבה בפניו אחת הרוכשות את השאלה הבאה: "למה המשכתם למכור מיטות למרות שלא החלה חלוקה של מיטות?". אלכסיי מסתכל לה בעיניים בכאב ועונה בגילוי לב: "המשכנו למכור מיטות כי היו לנו מסמכים ביד שאכן הקונטיינרים הגיעו לארץ ובהם המיטות". אלכסיי ממשיך להסביר ללקוחות את השתלשלות האירועים "הקונטיינר מקוריאה הגיע לארץ בסוף חודש ינואר, אך למרות זאת, חלוקת המיטות לא החלה. אני התחלתי כבר לחשוש וקצת להילחץ מהמצב, בכל זאת חודש פברואר כבר הגיע ושום דבר לא זז". אלכסיי ממשיך להסביר ליושבים באולם: "מנהלי החברה ניסו כל הזמן להרגיע אותי, ובאמת בחודש מרץ החלה חלוקה של המיטות, לי אישית נאמר שיש 400 מיטות שאמורות להגיע אל הלקוחות". לטענתו של אלכסיי, במהלך חודש אפריל היו הספקות וזאת הסיבה שהם המשיכו למכור את מיטות העיסוי, עוד הוא מספר שבסוף חודש אפריל ההספקות של המיטות שוב פסקו, וזה מה שהדליק לו נורה אדומה: "בחודש אפריל החברה התחילה לשחרר מיטות ללקוחות בכל הארץ ולכמה לקוחות בודדים באשדוד, מה שהדליק לי אור אדום הוא שהחברה הפסיקה לספק את המיטות ללקוחות שלה, הרגשתי שמשהו לא בסדר כלפי הלקוחות שלי באשדוד, ולכן החלטתי לסגור לזמן מה את הסניף". אלכסיי היה הוגן מאוד כלפי לקוחותיו, הוא דאג ליידע אותם במתרחש ולא הסתיר מהם ולו לרגע אחד את המידע שברשותו: "דאגתי להתקשר לכול האנשים שיושבים כאן באולם, דיברתי אישית עם כל לקוח שקנה ממני מיטה, הסברתי לו שאני סוגר את הסניף כאן באשדוד כאות מחאה על התנהגותה הביזיונית של החברה". אחת הנשים שבקהל צועקת לאלכסיי: "אתם משתפים פעולה עם ההנהלה, אתם ידעתם הכול, אל תמכור לי סיפורים". אלכסיי עונה לגברת בארשת פנים סמכותית: "תגידי לי את, אם אני בצד של מנהלי החברה, למה התקשרתי לכולכם וביקשתי מכם להפסיק את התשלומים לחברה? למה עכשיו אני פתחתי את מרכז 'סרג'ם' בשביל שנתכנס כאן ונציב לעצמנו מטרות ומהלכים להמשך הדרך? מדוע נתתי לדניאל את כל מספרי הטלפון שלכם? אז תני לי בבקשה לענות לך, זה בגלל שאני בצד שלכם אני מחפש את טובתכם! אני יודע שהשקעתם כאן לא מעט כסף ואתם כן זקוקים למיטה. בגלל זה אני כאן".

 תגובתו של מנכ"ל "סרג'ם ישראל", חיים איליין
"חברת סרג'ם ישראל נמצאת בקשיים כלכליים, בכדי להציל את המצב אנו מנהלי החברה עושים את המיטב. כיום אנחנו נמצאים בשלבים מתקדמים במשא ומתן עם קוריאה, שהיא היצרנית הרשמית של מיטות העיסוי. המגעים שמתקיימים כעת מובילים לכדי פגישה של שני הצדדים, על מנת שנוכל לפתור את המצב העגום שנוצר והכי חשוב כדי לחתום על הסכם חדש. סניף אשדוד מנוהל על ידי זכיין פרטי, ולמרות כל הבקשות שלנו, הוא החליט לסגור על דעת עצמו את הסניף באשדוד. חברת 'סרג'ם ישראל' מתנצלת על המצב שנוצר ומתחייבת לספק את הסחורה והשירות לכלל הלקוחות ברגע שהמשלוח ישוחרר מהנמל".

 

 

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('463c85a8-064f-47c6-9235-1b379ebaca6b','/dyncontent/2024/4/12/5a942a28-5c63-409d-b765-2db1b8e6f2c5.jpg',17748,'תיירות אייטם כתבה ',525,78,true,20610,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('463c85a8-064f-47c6-9235-1b379ebaca6b','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,true,20610,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('463c85a8-064f-47c6-9235-1b379ebaca6b','/dyncontent/2024/4/18/cb46861c-40a3-4bc9-b354-4e7ed0617ae4.gif',17784,'ביג תדמית אייטם כתבה ',525,78,true,20610,'Image','');},15]]);})
 
$(function(){setImageBanner('a8382d0e-fb6d-4cfe-b3cb-6b46b48e31e5','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,false,19242,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה