המשטרה: השקענו כספים ומשאבים למצוא את הנערה שנמצאה באשדוד


להאזנה לתוכן:

טעות בדרך, כניסת השבת ואי הבנה שלמה, הובילו לחיפושים נרחבים אחרי תושבת נתניה בשנות ה-20 לחייה, שהייתה נעדרת מאז אמש. היא נמצאה בריאה ושלמה באשדוד. סוף טוב? במשטרה כועסים על כי נאלצו להעלות מסוקים לאוויר ולהטריח כוחות גדולים בגלל חוסר אחריות, לטענתם, של הצעירה.

סוף טוב למסע החיפושים המלחיץ אחר נעמה איצקוביץ', סטודנטית (20) מנתניה, שהקשר עמה אבד אתמול אחר הצהריים. הערב הוזמנו הוריה לתחנת משטרת נתניה - שם פגשו את בתם, אחרי שזו אותרה באשדוד. הצעירה, שומרת שבת, סיפרה לשוטרים כי איבדה את הדרך בנסיעה לארוס שלה במזכרת בתיה, ובשל כניסת השבת נאלצה להפסיק את הנסיעה והעבירה את השבת אצל משפחה חרדית באשדוד.

החיפושים אחרי נעמה היו נרחבים במיוחד בגלל תפקיד רגיש של אביה במערכת הביטחון. "הכנסתי כתובת שגויה ל-ג'י.פי.אס בדרך למזכרת בתיה, ומאחר שאיבדתי את דרכי ועמדה להיכנס השבת - עצרתי באשדוד והעברתי שם את השבת", סיפרה הערב נעמה. ההורים התרגשו עד דמעות כששמעו ולאחר מכן ראו את בתם היקרה. 

במשטרה ובתקשורת האשימו הבוקר (א) את נעמה איצקוביץ' בחוסר אחריות מצידה.  גורם במשטרה אמר: "זה מתסכל שבגלל חוסר אחריות של נערה צעירה העמדנו כוחות עצומים שחיפשו אחריה במהלך כל השבת. אנשים עבדו עד השעות הקטנות של הלילה בחיפושים אחריה בכל אזור המרכז.  אנחנו עדיין לא יודעים כמה כסף בדיוק הוצאנו על החיפושים האלה, אבל בהחלט מדובר בסכום כסף לא מבוטל. העלינו מסוקים לאוויר, עשרות ניידות משטרה סרקו, ביצענו מספר גדול של פעולות חקירה שעלו הרבה מאוד כסף. אנחנו כרגע חוקרים את הצעירה בתחנה בנתניה".


 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה