חוזרים לשגרה - גם ללימודים


להאזנה לתוכן:

לאחר שבוע של חוסר שפיות, לאחר שהעיר אשדוד הייתה בהפסקה, הרחובות היו שוממים, בני העיר הסתגרו בבתים או יצאו לקבל אוויר של שפיות בערים אחרות - אשדוד חוזרת לשגרה ומלקקת את פצעיה. התלמידים חוזרים לבתי הספר וכמוהם ההורים לשפיות.
אין שמחה בעיר אשדוד, להפך, האכזבה מהחלטת הממשלה מורגשות בכל פינה. תושבי אשדוד רצו לסיים אחרת את סבב הלחימה - אשדוד בשגרה.

בוקר יום חמישי - כל החנויות פתוחות, אנשים יוצאים לרחובות, אך לא נראים חיוכי נצחון, הבעת הפנים של הרוב המוחלט של בניה היא אכזבה מרה. אשדוד חוזרת לשגרה

אנשי ימין כשמאל ומכל גווני הקשת מביעים בקול רם את תחושת ההשפלה שהעבירה אותנו הממשלה. תושבי אשדוד שספגו מאות טילים ו8 אזעקות בממוצע ליום! ציפו לתגובה אחרת, ציפו לניצחון מתוק. הם רצו לחוש את הטעם המתוק של של הנקמה, הם רצו לצאת לעיר עם ראש מורם ךאחר שנסו על נפשם שוב ושוב במהלך כל השבוע.

הדרך היחידה שהם מכירים לנקום את במי שמלאה אותם במילים טובות אך בפועל הפקיר אותם 4 שנים - הצהיר שהוא מגיב בחריפות רק למענם ושוב זנח אותם ברגע - היא הקלפי. והם מחכים...בעוד חודשיים הם יוכלו סוף סוף לומר את דברם ולהביע את תחושותיהם.

בתי הספר חוזרים מחר לשגרה, המוסדות חוזרים לתפקוד מלא ואשדוד תחזור להיות נורמאלית. ישארו רק הצלקות. תחושת ההשפלה תעבור לאט, לאט.

העסקים הרבים צמאים למזומנים ומתחילים לפתוח קופות, כל שקל הוא כאוויר לנשימה עבורם לאחר שספגו מכה אנושה ב8 ימי לחימה. גם קודם לכן המצב לא היה מי יודע מה, והשבוע האחרון רק החריף את הבעייה לחלקם עד כידי גסיסה.

בעלי עסקים מבקשים השבוע פגישות עם מנהלי הבנקים כידי לקבל הלוואוץ - עד שהמצב יתאושש או שהממשלה תחליט לפצות אותם בדרך כל שהיא.

ממשלת אולמרט במבצע עופרת יצוקה פיצתה את העסקים שנפגעו, אך ממשלת נתניהו ושר האוצר שטיינמינץ, אינם ממשלת אולמרט שהייתה הרבה יותר חברתית. נתנהו יעדיף לשמור את הכסף לצרכים אחרים של ממשלתו. 

תושבי אשדוד מבינים שמהיום ככל שהימים ינקפו - כך הם יצאו מסדר היום הציבורי, כולם יעברו להתעסק בבחירות הקרובות, יגידו לנו הרבה מילים יפות, ואחרי הבחירות כבר לא נהיה רלוונטים.

אשדוד תחזור להיות אשדודאבל זה ייקח מעט זמן. ואנחנו למדנו ש"אם אין אני לי מי לי?!

חוזרים לשגרה - אשדוד נט מציג (כרגיל) כנסו לסרטים באשדוד של אשדוד נט

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה