מנכ"ל העירייה במכתב לסייעות הגנים: תחשבו על הילדים


להאזנה לתוכן:

איומי השביתה של ועד העובדים בעיריית אשדוד עומדים עדיין בתוקף. בכל יום יכול ועד העובדים להחליט להשבית את העיר. מנכ"ל העירייה, אילן בן עדי, במכתב פניה אל סייעות הגנים מבקש מהן לחשוב על טובת הילדים

"מאז הודעת האיום לפני שבועיים, היו"ר החדש פועל ללא ליאות במטרה לנסות ולשכנע את העובדים ובעיקר את עובדי מערכת החינוך להצטרף להשבתה, בניסיון ליצור סכסוך עבודה מאולץ וניסיון להתעמת עם ההנהלה ועם עובדים רבים המתנגדים לדרך הכוחנית, שמקורה בשיקולים זרים ובמסע יחסי ציבור אישי ומשפחתי", כך כותב מנכ"ל עיריית אשדוד אל סייעות הגנים באשדוד בניסיון לשכנע אותן שלא להצטרף לשביתה.

בן עדי ממשיך במכתבו ומציין כי "אנו מודעים לכך שיו"ר ועד העובדים החדש, מפעיל עליכן לחצים כבדים במטרה להצטרף לניסיון ההשבתה, שתוצאותיה אחת: פגיעה ישירה בילדינו היקרים". 

המנכ"ל בן עדי פונה אל הסייעות בבקשה שלא להצטרף לשביתה ולפגוע לדבריו בילדים. "אנו, יחד איתכן סייעות יקרות, לא נאפשר לאף גורם לנסות ליצור חוסר אמון בין התושבים למערכת החינוך. ילדינו אינם יכולים להוות כלי משחק פוליטי-אישי עבור היו"ר החדש. אנו קוראים לכן לחשוב רק על ילדינו היקרים שאיתם אתן נפגשות בכל יום", מסיים בן עדי את מכתבו.

בנוסף למכתב אל הסייעות, פנה בן עדי במכתב דומה להורים, בו הוא מציין: "כפי שוודאי נחשפתם לאחרונה, מיד עם כניסתו של יו"ר ועד העובדים החדש בעיריית אשדוד, הוא איים להשבית את מערכת החינוך הכללית ואת מערכת החינוך המיוחד. מדובר בצעד לא-אחראי, פזיז ונמהר שיפגע בביטחון האישי של תלמידנו, כאשר "ועד העובדים יכול להכריז על שביתה בכל רגע", כפי שהצהיר היו"ר החדש".

בן עדי חוזר ומדגיש במכתבו להורים כי עיריית אשדוד לא תאפשר לשבש את מערכת החינוך העירונית ולפגוע בשגרת היום של התלמידים בעיר. "הורים יקרים, לא נשלים עם איום בהשבתה על גב ילדינו. מינהל החינוך יחד אתכם, יפעל בכל הדרכים והאמצעים העומדים לרשותנו להמשיך ולספק לילדינו חינוך איכותי כסדרו", כותב בן עדי.

בסיום מכתבו להורים מביע המנכ"ל את הערכתו ותודתו אל ההורים הרבים שנרתמו לסייע במקרה ואכן תפרוץ שביתה.




 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה