בוריס גיטרמן צפוי להיות יו"ר סניף הליכוד


להאזנה לתוכן:

לאחר שנדחו העתירות נגד מועמדותם של בוריס גיטרמן ועו"ד גבי כנפו, יתקיימו בשבועות הקרובים בחירות בסניף הליכוד באשדוד, שבסופן צפויים להתמנות בוריס גיטרמן כיו"ר הנהלת הסניף ועו"ד גבי כנפו כיו"ר מועצת הסניף

 ועדת הבחירות המרכזית של תנועת הליכוד, דחתה השבוע את העתירות שהוגשו כנגד האפשרות שממלא מקום ראש העיר בוריס גיטרמן ויו"ר מועצת העיר עו"ד גבי כנפו יתמודדו על תפקידים בהנהלת הסניף.

מאחורי העתירות עומדת הטענה כי השניים מכהנים במועצת העיר לאחר שנבחרו במסגרת מפלגות או תנועות שאינן הליכוד (גיטרמן בראשות "קהילת אשדוד" וכנפו ברשימת "אשדוד בתנופה").

טענה זו נדחתה מאחר ולדברי יו"ר ועדת הבחירות יהושוע גרוס "הערעורים הוגשו תוך שיהוי רב. חלפו  שנים מאז הבחירות המוניציפליות ועד כה לא נעשתה כל פעולה נגד מי שהתמודדו ברשימות עצמאיות. יש לציין כי ישנם ישובים רבים בארץ שבהם בנוסף לרשימה שהתמודדה מטעם הליכוד התמודדו גם רשימות עצמאיות שבין חבריהן היו גם חברי ליכוד.

התנועה לא יצאה נגד תופעה זו משיקולים שונים, לפיכך אין לפסול את מועמדותם". במועצת העיר אשדוד ניתן למצוא חברים רבים הנמנים על מתפקדי הליכוד אך התמודדו למועצה ברשימות עצמאיות (ביניהם גם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, מאיה סלוצקי, יצחק דרי ויצחק גבאי) ואין למנוע מהם בשל כך להתמודד על כל תפקיד שהוא במסגרת תנועת הליכוד.

עם קבלת החלטה זו, ייערך הסניף לבחירות במועד שייקבע בקרוב.

רשימת המתמודדים הסופית לתפקיד יו"ר הנהלת הסניף כוללת שני מתמודדים: בוריס גיטרמן ומאיר גבאי ואילו לתפקיד יו"ר מועצת הסניף מתמודדים גם שניים: עו"ד גבי כנפו ושלום אלפסי.

על פי ההערכות הנובעות מחלוקת הכוחות בסניף, גיטרמן וכנפו צפויים להיבחר ברוב קולות.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה