מה שלום מאיר בן גוזי אתם שואלים?


להאזנה לתוכן:

יו"ר ועד העובדים בעיריית אשדוד, נמצא עדין במעצר בית בעיר צפת, אך הוא עדין ממשיך לחתום על צ'קים עבור הוועד ובכך שומר על מעמדו גם ממרחק רב. ביתו של בן גוזי בצפת הפך למוקד עלייה לרגל של אנשי הועד ועובדים אשר מקפידים לבקר ולעדכן אותו. מותר לו לצאת חמש שעות ביממה ממעצר הבית בצפת ולנוע בחופשיות בחלק הצפוני של הארץ, עד גבול עכו.
הדיון הבא נקבע לעוד מספר שבועות.

לפני כחודשיים התפוצצה פרשת "הפור האחרון", הקושר כ20 תושבי אשדוד בחשד לשותפות בארגון פשיעה, הפעלת בתי הימורים והלוואה בריבית. 

נגד בן גוזי. נגד בן גוזי נטען כי מסר מידע למיארה כשזה ניסה לברר על מכרז בחופים.

בן גוזי, שלא מחזיק בעבר פלילי, שהה מספר ימים במעצר, ולאחר מכן שוחרר למעצר בית מלא בצפת עם איזוק אלקטרוני. בפרוטוקול הדיון נכתב כי הוא הביע צער על מעשיו וכי חלקו בפרשה מינורי. בן גוזי החליט לערער על ההחלטה בפני בית המשפט העליון, שקבע שיש להקל בתנאי שחרורו ולהסיר את האיזוק האלקטרוני. עוד נקבע כי הוא רשאי לצאת שעתיים ביום מהבית בו הוא שוהה.

בית המשפט העליון קבע כי "אין ראייה בעלת משקל באשר למידת ידיעתו של בן גוזי על עצם קיומו של ארגון פשיעה בעיר. בעליון נטען כי בן גוזי ניסה להתנער ממיארה ואף התחמק מלתת לו את מספר הטלפון  האישי שלו.

 החלטת העליון נתנה לבן גוזי רוח גבית מה שאפשר לו להמשיך להיות מעורב בתפקיד יו"ר ועד העובדים.
בן גוזי חותם על צ'קים שמועברים לו על ידי אנשי הוועד שמבקרים אותו בצפת. וכך הוא מרגיש  שהוא קיים.

 בן גוזי נחשב לאדם חזק ובעל השפעה בעירייה וזוכה לאהדה בקרב עובדים רבים, ועל כן הבית בצפת הפך למעין מוקד עלייה לרגל עבור כאלה שרצו לחזק אתו.

 בעירייה מחכים להחלטת בית המשפט בעניינו .

 פרקליטו של בן גוזי, עו"ד ירום הלוי, מסר כי תנאי מעצרו הוקלו: "מותר לו לצאת חמש שעות ביממה ממעצר הבית בצפת ולנוע בחופשיות בחלק הצפוני של הארץ, עד גבול עכו". לדבריו, הדיון הבא נקבע לעוד מספר שבועות. בעניין חתימות על צ'קים לטובת הוועד, אמר: "אמת, יש לו זכות לעשות זאת".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה