חיים שייב מזהיר: עובדי החברה העירונית לא יקבלו את משכורתם עקב קשיים כלכליים


להאזנה לתוכן:

חיים שייב, יו"ר המרחב בהסתדרות:
"החברה העירונית קלטה מספר חסר תקדים של עובדים חדשים על חשבון פגיעה בתנאים של העובדים הקיימים". אני חושש" ממשיך שייב, שבקרוב לא יהיה כסף לשלם משכורות לעובדי החברה וכארגון עובדים יש לנו מחויבות כלפי העובדים.
דב קרן:"בבניין העירייה יש עובדים סוג א' שהם עובדי העירייה ועובדים סוג ב' שהם עובדי החברה העירונית ".

חיים שייב, יו"ר ההסתדרות הכללית החדשה מרחב אשדוד יוצא בהתקפה חריפה על החברה העירונית למתנסים ואומר: "שלוש שנים אנחנו מנסים לייצר מערכת יחסים קיבוציים בין העובדים להנהלת החברה העירונית אולם צמד המילים "הסכם קיבוצי", מטריד אותה".  
שייב מוסיף ומזהיר כי:
"אנו מבחינים בהתנהלות מעוררת חשד שבקרוב עובדי החברה לא יקבלו את משכורתם עקב קשיים כלכליים אליהם נקלעה החברה. החברה העירונית קלטה מספר חסר תקדים של עובדים חדשים על חשבון פגיעה בתנאים של העובדים הקיימים". אני חושש" ממשיך שייב,  שבקרוב לא יהיה כסף לשלם משכורות לעובדי החברה וכארגון עובדים יש לנו מחויבות כלפי העובדים. הדרך היחידה להכניס שפיות למערכת היא על ידי הבטחת זכויות העובדים במסגרת הסכם קיבוצי. נגמרו המשחקים יש להתחיל במידית מו"מ".

בהסתדרות טוענים  כי כל ההתחייבויות אשר ניתנו לוועד העובדים ע"י ההנהלה, עדין לא מומשו. ההסתדרות במרחב דורשת לממש את ההבטחות ולהיכנס למו"מ למימוש זכויותיהם של העובדים אשר נמצאים תחת כיסוי של השלמת שכר מינימום ".
דב קרן נציג ההסתדרות טוען כי:" בבניין העירייה יש עובדים סוג א'- עובדי העירייה ועובדים סוג ב'- עובדי החברה העירונית ".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה