פרסום ראשון: יהודה אבידן נבחר שוב לתפקיד מנכ"ל חפ"א


להאזנה לתוכן:

בתום ישיבת דירקטוריון חפ"א, יהודה אבידן נבחר שוב לתפקיד מנכ"ל חפ"א (החברה לפיתוח אשדוד). כזכור, זאת הפעם השלישית שאבידן נבחר לתפקיד, זאת לאחר שבית המשפט פסל בפעמים הקודמות את המכרז

פעם שלישית גלידה: יהודה אבידן נבחר בשלישית לתפקיד מנכ"ל חפ"א. הסאגה לבחירת מנכ"ל חפ"א מתנהלת כבר שנה ו- 4 חודשים, וזכתה לביקורת נוקבת מצד בית המשפט שנדרש להתערב בעניין. בפעם הראשונה ביקש בית המשפט לכנס שוב את הדירקטוריון ולבחור את המנכ"ל, אך בפעם השניה המכרז כולו נפסל.

בחודש אוגוסט 2011 ביטל בית המשפט בפעם השניה את מינויו של יהודה אבידן לתפקיד מנכ"ל חפ"א. בית המשפט ציין כי עקב פגמים שמצא בהתנהלות המכרז ובעקבות עתירה שהוגשה ע"י עוד בני חדד והשבוע באשדוד, הוא החליט לבטל את המכרז.

בחפ"א יצאו למכרז נוסף לאיתור מנכ"ל, אליו ניגש גם יהודה אבידן.  היום (יום ד') התכנס דירקטוריון חפ"א ובחר ביהודה אבידן. כעת מקווים בעיריית אשדוד ובחפ"א שהסאגה תבוא לקיצה ופרויקטים רבים שתקועים בחפ"א, יתחילו לנוע.

בעקבות בחירתו בשלישית אמר יהודה אבידן כי "אני שמח שחברי ועדת האיתור נתנו בי אמון. הועדה עשתה עבודה יסודית, בליווי יועץ משפטי שליווה את ההליך. כל חברי הועדה נבחרו ואושרו על ידי היועץ המשפטי לממשלה. אני שמח שלאחר הליך איתור ארוך, ניתן בי האמון. אין בי משקעים וכעס כלפי איש. יש עבודה רבה לבצע ובזאת כוונתי להתעסק".
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה