ראש העיר הורה להוריד אנטנה סלולארית


להאזנה לתוכן:

אנטנה סלולרית ניידת של חברת סלקום, אשר הוצבה סמוך למלון בחוף ט"ו, תצטרך כנראה להתנייד למקום אחר. בהוראת ראש העיר, החל מהנדס העיר לפעול מול סלקום כדי להעביר את האנטנה, שלדברי העירייה, הוצבה ללא אישורים מתאימים

ראש העיר,ד"ר יחיאל לסרי, הורה למהנדס העיר כבר לפני מספר שבועות, לפעול מידית על מנת לסלק את האנטנה הניידת שהוצבה לאחרונה בסמוך למלון בשדרות תל חי. לדברי העירייה, הצבת האנטנה נעשתה ללא היתר.

בנוסף הורה ראש העיר למהנדס העיר וליועץ המשפטי של עיריית אשדוד, לסיים את הטיפול  בנושא  ולפעול ביתר שאת בנושא הצבת האנטנות על גג המלון.

עד היום התנגדו החברות הסלולאריות להעביר את האנטנות למתקן המים של יובלים, מהחשש שלא תהיה קליטה סלולארית לתושבים ברדיוס הסמוך. לאחר הוראתו של ראש העיר, מהנדס העיר נפגש מספר פעמים עם נציגות התושבים, מר יצחק גל ומר עדי גולן, ודן איתם על  מספר חלופות  שתהיה מוסכמת  על התושבים. במידה ותתקבל הסכמה מצד התושבים יפעל מהנדס העיר מול חברות הסלולאר במטרה להציע להם את המקום החילופי ולקבל את הסכמתם.

נכון לעכשיו נראה שכולם רוצים למצוא פיתרון חילופי והנושא ייפתר בשבועות הקרובים. ראש העיר ציין: "ככול שלא תהיה הסכמה בין החברות הסלולאריות לתושבים עיריית  אשדוד תפעל באופן חד צדדי ותבחן אפשרויות חוקיות אחרות להעביר את האנטנות למיקום חלופי".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה