"לילה אחד איתך ולמות"


להאזנה לתוכן:

השבוע ב"מי-טל על הבר", סיפור שיגרום לכם להבין כמה חשוב לא לקחת אף אחד כמובן מאליו ולמה צריך להעריך את מה שיש לנו בידיים לפני שיהיה מאוחר מדי..

איך זה שתמיד את מי שאנחנו רוצים, אנחנו לא מקבלים ומי שרוצה אותנו, לא מקבל מאיתנו טיפת יחס? ככה זה, באופן טבעי, אנחנו מסננים כל מי שמתקשר יותר מפעם אחת אחרי שלא התקשרנו בחזרה, מתעלמים מכל אדם שאומר לנו מוקדם מדי שהוא מאוהב בנו, רוצה אותנו לקשר רציני או לא רוצה לשכב איתנו מהר מדי. לפעמים אנחנו לא יודעים להעריך נכון את האנשים שה' שם לנו בדרך. אני יוצאת לבר, מישהו מוצא חן בעיניי, אנחנו מביטים אחד על השני לזמן מה, הוא ניגש אליי ואומר: "את יפיפייה, אני מת להכיר אותך", מחליפים טלפונים והוא מתקשר למחרת. בלי להתכוון המחשבות הזדוניות מתחילות לפעול: "מה קרה, הוא כ"כ מעוניין? מה הלחץ?" בטבעיות מאבדת בו עניין, הוא, שלא רגיל לרדוף אחרי אף אחת, פתאום משתגע ואני מתחילה לסנן.. מצד שני, מגיע בחור, מחליפים טלפונים, הוא לא מתקשר למחרת ואני חושבת: "הייתה כזאת כימיה בינינו, מה הקטע שלו?!" מחכה שהוא יתקשר, ברגע שמגיעה השיחה, יש התרגשות נעימה ותוך שבוע היא עוברת, כשהוא מתחיל מעט לרדוף. אז מה יהיה איתנו אה..? פעם הייתי כזאת, קשה, בררנית, רוצה את אלו שלא מביטים עליי אפילו, ומסננת כל אחד שמתקשר אליי שוב אחרי שלא עניתי בפעם הראשונה שצלצל. השבוע פגשתי בחורה שהוכיחה לי כמה אנחנו טועים. כולנו אותו דבר, גברים, נשים. במקום לאהוב את ההרגשה של להיות נאהבים, אנחנו מנפחים אגו ומתחילים עם משחקי הכוחות. למה שלא ניתן צ'אנס לבחור או לבחורה שמשקיעים בנו? אתם לא רוצים להיות מאושרים? לחיות עם מישהו שייתן לכם את הנשמה שלו במקום להתיש את הנשמה שלכם? ועוד ולבסוף זורק אותנו? אני יודעת, זה טבעי וטמון בנו מיום לידתנו ואנחנו מתים על המסתורין והמרדף הזה! כ"כ נהנים מהאקשן ששוכחים את הטרגדיה שבאה אחריו.. אז אני עם הדרמות סיימתי. אם פעם בחור שלא היה מתקשר אליי היה גורם לי לשבת ולחכות לטלפון, היום הוא מחוק מהטלפון! ולא בגלל שאני מחזיקה מעצמי.. יודעים מה? כן, בגלל שאני מחזיקה מעצמי! כי אני אישה, כי אני בת של מלך, כי אני נסיכה, כי אני אני וכי ככה החלטתי! די, חאלאס עם המזוכיזם הזה ודי עם הרעב לדרמות! אתם חושבים על האתגר, על הניצחון הרגעי בלהשיג מישהו שעושה עליכם רוח ונוהג באדישות, אך לא חושבים קדימה- איך תיראה מערכת יחסים עם בן אדם כזה, ש'לא בטוח שהוא יכול להתחייב כרגע..' (עאלק), שבכלל לא רואה כמה אתם שווים, עד כדי כך עיוור שהוא לא קולט שמדובר כאן בזן נדיר שאסור לו אפילו למצמץ שמא יגנבו לו אתכם. תסננו את אלה שלא מתקשרים ותענו לאלה שעוטפים אתכם באהבה, אפילו דרך הטלפון. אל תתייחסו לאנשים כמובן מאליו! תתעוררו! החיים קצרים, בואו נחיה אותם טוב.

לא סתם כתבתי לכם את המילים האלו. השבוע קיבלתי טלפון מבחורה שמאוד רצתה להיפגש איתי. ברגע ששמעתי את קולה בהודעה הקולית שהשאירה לי, הרגשתי צורך עז לחזור אליה. משהו בקול שלה גרם לי לרצות לדבר איתה, לשמוע את הסיפור שלה, זה היה כל כך ברור שיש לה מה לתת. קבענו להיפגש.

"משהו בקול שלך גרם לי לרצות לדבר איתך.." אמרתי לה כשהיא שאלה למה בחרתי דווקא בה.

"ייאוש?" היא אומרת ומצחקקת כאילו השלימה עם מצבה.

"לא, אני חושבת שזו הייתה תקווה.." היא הביטה בי במבט חשוף לחלוטין ואני המשכתי  "אז ספרי לי, מה על ליבך?"

"לילה איתך או למות".

"מה..?"

"זה מה שהוא אמר לי. לילה איתך או למות. לפני כשנה בערך עבדתי בחנות פרחים. הייתי מלכת הזרים, ככה קראו לי, ידיים טובות. לפני כמעט שנה הגיע לשם בחור. ברגע שהוא נכנס הבטנו זה בזו והיה קליק מיידי. באותו הזמן לא הייתי בחורה רצינית. לא היה בא לי קשר מחייב וכבד, השקעתי את מרבית הזמן שלי בלימודים, לא היה בא לי לבזבז זמן מיותר על כאבי לב, מחשבות, עצבים ואפילו על ימי התאהבות מאושרים, זה היה מפריע לי בדרך למטרה שלי. הוא היה נראה מעולה, ממש עשה לי את זה! הוא הביט בי לכמה שניות והוריד את מבטו, מעט מבויש. הביט בפרחים וניסה למצוא זר יפה. תיארתי לעצמי שהוא בטח קונה זר לחברה שלו או משהו כזה.. אחרי כמה דקות הוא ניגש אליי ושאל: 'תגידי, יש לך זר מיוחד לאמא מיוחדת?' וחייך. אני נשביתי.. הכנתי לו זר יפה, החלפנו חיוכים והוא הלך. במשך מספר שבועות הוא היה מגיע בכל שישי כדי לקנות לאמא שלו פרחים. היינו מחליפים כמה מילים, מבטים וזהו.. לפני מספר חודשים נתקלנו באיזה בר והתחלנו לדבר. החלפנו מספרי טלפון, הוא התקשר למחרת".

"אמרת שלא היית ממש מעוניינת.."

"היו לי חומות גבוהות מסביב ללב. למרות זאת, אחרי כמה שיחות טלפוניות נהיינו בקשר. הייתי קשה. ממש שיחקתי איתו. פעם אמרתי שאני אוהבת ופעם לא ידעתי מה לומר, פעם הרגשתי מאוהבת בטירוף ופעם לא ידעתי מה אני עושה איתו, פעם רציתי אותו ופעם לא יכולתי להביט בו.."

"והוא?"

"תמיד אהב. ניסה כל הזמן להתקרב אליי ואני הרחקתי אותו ממני. היינו הידידים הכי טובים בעולם, הוא לקח חלק בחיים שלי בכל מובן אפשרי, חוץ מאהבה. גם כשהתחלתי להרגיש משהו, תמיד תפסתי מרחק והתנתקתי לזמן מה. לא יכולתי להרשות לעצמי.."

"למה..? זו הרגשה נפלאה להתאהב.."

"כן אבל.. פחדתי מזה. לפעמים ניסיתי לתת לעצמי ליפול לתוך זה, ומשהו בתוכי תמיד עצר אותי. הוא הפך להיות איש הסוד שלי. הוא היה מקשיב לי. הייתי מספרת לו הכול. קשה לי להתחבר לבנות והוא היה הבנאדם היחיד בחיים שלי שיכולתי לקרוא לו חבר. בנאדם מדהים.. יפה מכל בחינה שהיא.. אבל אני.. כרגיל, קשה. במשך כל הזמן הזה, נמנעתי ממגע".

"כלומר? לא שכבת איתו? הייתם זוג או רק ידידים..? קצת איבדתי אותך.."

"היינו בקשר לא מוגדר אך מגע פיזי לא הרשתי שיהיה.. זה הבהיר לשנינו איפה אנחנו עומדים. זה גם מנע ממני להרגיש מבולבלת, מנע ממני מחשבות מיותרות, כאבי לב, פירושים למצבים.. הראש שלי לא התעסק בדברים האלה אז.."

"אני מבינה שדברים השתנו מאז..."

"אז זהו.. שיום אחד התקשרתי וענתה לי בחורה. לא ידעתי איך לאכול את זה.."

"את לא רוצה להתחייב לבנאדם, אך את מצפה שהוא יתנהג..?"

"כן.. אבל.. כעסתי. זה ממש הרגיז אותי לדעת שיש עוד מישהי בחיים שלו חוץ ממני, עוד מישהי שאני לא יודעת עליה.. הוא לא סיפר. אחרי שהבחורה הזו ענתה לי לטלפון, ניתקתי ולא התקשרתי שוב והוא, לא חיפש אחריי, לא ניסה ליצור קשר.. נעלם. אחרי זמן קצר מאוד הכרתי מישהו אחר ויצאנו. באחד הבארים שהיינו ראיתי אותו, הבחור שלי ואותה, זו שענתה לי לטלפון. שנינו מחובקים עם אחרים אך המבטים שלנו אמרו הכול. כשחזרתי הביתה באותו לילה, שכבתי במיטה והתחלתי לחשוב. רק אז הבנתי כמה אני מאוהבת בו, כמה הוא חסר לי.. הרגשתי שאני לא יכולה להמשיך את החיים בלעדיו.. למחרת התקשרתי אליו. אמרתי לו שהוא חסר לי.. בתור ידיד, לא בתור בן זוג".

"למה לא אמרת את האמת? שאת אוהבת?"

"לא יכולתי. פחדתי. קבענו להיפגש. הוא סיפר לי על הבחורה הזו. אמר שהוא לא שכח אותי ושהוא עדיין אוהב. אמר שהוא כל הזמן שואל עליי ומברר לשלומי.. ואז הוא נישק אותי. הנשיקה הכי מדהימה שהייתה לי אי פעם.. הרגשתי לחץ בחזה! מפחד, מאהבה, מהתרגשות.. הכל התערבב לי בבטן..! ואז הוא שאל אותי אם יש לו לאן לחזור, אמרתי שאני לא יודעת.."

"יו.. למה?? תהיי עם הבחור שאת אוהבת.."

"הייתי מבולבלת. רציתי כל כך ולא רציתי.. ובכל זאת, חידשנו את הקשר.. מאחוריי הגב של החברה החדשה הזו שלו. המשכנו לדבר, להיפגש, מגע פיזי לא היה לבינתיים ואז.. הגלגל התהפך. ככה זה הרי.. הבחור הזה שכל כך רצה אותי כל הזמן, יש לו עכשיו מישהי אחרת ואני רוצה אותו כמו שלא רציתי גבר מעולם! התקשרתי אליו וביקשתי שניפגש. בפגישה הזו אמרתי לו הכול.. אמרתי לו שאני מאוהבת בו, שאני לא יכולה לראות את עצמי חיה בלעדיו, שאני כאן בשבילו, מחכה לו.. שאני רוצה שניתן לזה צ'אנס וננסה.. שאני מוכנה לוותר על כל גבר אחר, כל המחזרים שהיו לי, ושהוא צריך לעשות רק צעד אחד.. ולוותר עליה".

"ו.. איך הוא הגיב?"

"פתאום הוא השתנה לי.. אמר שהוא צריך זמן לחשוב ושהוא לא בטוח שהוא יכול ורוצה לעזוב אותה.. ואני.. בהלם! הבחור הזה שחודשים רצה אותי בטירוף ואני שיחקתי בו, עכשיו, כשאני כל כך רוצה אותו, הוא כבר לא מעוניין?! נפגשנו שוב אחר כך, הוא ביקש הוכחה לכך שאני באמת אוהבת אותו, שאני באמת מוכנה להיות איתו. כבר לא יכולתי להחזיק הכול בבטן.. אמרתי לו שאני בוכה בלילות בגללו.. שאין מחשבה אחת בראשי שלא מכילה אותו.. וכשכבר לא יכולתי לומר עוד מילה, שכבנו. לא יכולה לתאר לך איך זה הרגיש.. שכבתי עם הבחור שאני הכי אוהבת עלי אדמות. אלה היו הרגעים היפים ביותר שחוויתי אי פעם.. זה היה מלא תשוקה שהייתה עצורה תקופה ארוכה אצל שנינו, הוא לא הפסיק ללחוש כמה הוא אוהב.."

"נו, מושלם.."

"באותו רגע כן.. רק שאחר כך הרגשתי עירומה. נגמרו הסודות, המסכות, כבר הכל נאמר, הכל ברור ומואר.. לפני שהוא הלך הביתה, הבטיח שיתקשר מאוחר יותר. כשהוא לא התקשר, התקשרתי אני... והיא ענתה לי".

"הוא הלך אליה..?"

"מייד אחר כך הוא הלך אליה.. כנראה שהוא לא אוהב כמו שחשבתי. אחרי כמה דקות הוא חזר אליי ואמר שהיא הפתיעה אותו ושהם מדברים.. אמר שיתקשר בערב, אבל ידעתי.. ידעתי שהוא לא יתקשר".

"ומאז.. לא התקשר..?"

"לא. עבר חודש. כששכבנו הוא אמר לי 'לילה אחד איתך ולמות'. לא הבנתי שהוא התכוון שאני זו שאמות אחרי הלילה הזה. מי-טל, אני בהריון ממנו".

"מה..? וואו.. עכשיו התמונה אחרת לגמרי.. לא אמרת לו..?"

"לא.. אני עוד שוקלת מה לעשות. הרופאים אומרים שיש לי איזו בעיה ואם אני עושה הפלה, יש מצב שלא אכנס שוב להריון. אני מתה מפחד.." אמרה לי כשדמעות על פניה. חיבקתי אותה. מה תאמרו לבנאדם במצב כזה..? אני יודעת מה אני להגיד לכם - לקרוא שוב את הפתיחה של המדור ולהבין- אין דבר כזה לשחק משחקים יותר, תאהבו את מי שאוהב אתכם ותעריכו כל אדם שמוכן להשקיע עליכם.. כנראה שה' החליט לפנק אתכם ושלח אותו לתוך החיים שלכם. תחשבו על זה...

 

מחכה לחוויות שלכם..

0547866086

[email protected]

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה