חלם: הציבו את תחנת האוטובוס שני מטר מהמפרץ


להאזנה לתוכן:

אם זה לא היה יכול לסכן חיים, בהחלט היינו צוחקים. תחנת אוטובוס הוצבה בשדרות הרצל פינת יצחק רבין שני מטר ממפרץ חניה שישנו במקום. האוטובוס שמגיע לתחנה, עוצר בפתאומיות בנתיב ההשתלבות בכביש וחוסם את הדרך. מתכון לתאונות? נקווה שמישהו ישנה את הסידור

באשדוד החליטו להוסיף קווי נסיעה נוספים אם התרחבות העיר. תחנה חדשה לקו 10 הוצבה בתחילת שדרות הרצל, ממש בהשתלבות עם שדרות מנחם בגין. אך למרבה הפלא, התחנה (עמוד) הוצבה שני מטר ממפרץ חניה שקיים במקום.

אחד מתושבי האזור, שפנה אלינו בעניין זה מציין: "מדובר בחלם לשמו. יש מפרץ חניה שני מטר מהתחנה, אז למה לא להציב כבר שם את התחנה? מה הבעיה ליצור מפרץ לאוטובוס?". לדבריו, כבר מספר פעמים שהוא היה עד לחריקת בלמים ברגע האחרון של נהגים שהתאמצו לבלום, כיוון שהאוטובוס שנסע לפניהם, עצר אומנם בתחנה, אך הם הופתעו מהעצירה הפתאומית והלא הגיונית באמצע נתיב ההשתלבות.

"זה עוד יותר מסוכן בגלל שמדובר בנתיב השתלבות", אומר לנו אותו התושב. "במקרה הזה, נהגים שפונים ימינה בשדרות יצחק רבין לכיוון שדרות הרצל, מפנים את מבטם לצד שמאל כדי לראות שאף רכב לא מגיע. אבל אז עוצר האוטובוס לפניהם, והם, כמה שהם ערניים על הכביש, צריך לבלום בלימת חרום".

אגב, בהמשכו של הכביש, בצומת הבאה, דווקא דאגו בעירייה למפרץ חניה ועצירה ראויים לאוטובוס, כך שהוא לא מפריע לתנועה ולא עלול לגרום לתאונה. לא ברור מדוע בעירייה לא הקצו מכל שטח המדרכה הגדול שבמקום, עוד קטע קטן למפרץ עצירה לאוטובוס, שיהיה בטוח לנהגים ולנוסעי האוטובוס.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה