להאזנה לתוכן:

המדור שנעדר בשבוע שעבר מביא לכם שלל איטמיים

 

 

*נפתח באיחולי מזל טוב לאח הצעיר לבית משפחת רביבו, שי. רביבו ציין 24 שנות קיום עם הרבה חום ואהבה. החברים הטובים לא נשארו אדישים ולמרות תנאי מזג האוויר הקשים, נחתו בחשמונאים ועזרו ליורש לבית רביבו לכבות את כל הנרות. מה שהתחיל כערב רגוע נגמר במסיבה מהסרטים שכללה זמר אחד שהקפיץ את כולם ומשפחת רביבו בהרכב מלא.

 

*קפטן מכבי אשדוד מאיר טפירו השתתף בשבוע שעבר בהגרלת הלוטו של מפעל הפיס. חובבי התוכנית הופתעו לגלות את מאיר טפירו, מגריל את כדורי המזל לצידה של המנחה הקבועה, עירית ענבי, וביקשו הסברים. אז לכל התוהים והתוהות, מסתבר שמנהלת הליגה יצאה במבצע חדש שמדי שבועיים יתייצב כוכב כדורסל אחר באולפני הגרלת הלוטו על מנת לסייע לענבי ולנסות להעביר לכם המגרילים, קצת אנרגיות חיוביות הראשון שזכה בכבוד הוא כפי שבטח הבנתם מאיר טפירו.

 

 

*מאמן הכושר האגדי של אשדוד, איציק אמזלג, מתענג מכל רגע ורגע שהוא חווה עם הנכדה טליה, שנולדה בשבוע שעבר בביה''ח ''קפלן''. איציק ורעייתו אוסנת לא מפסיקים להתרגש מהעובדה שהם עכשיו סבא וסבתא, מבתם לורן ובעלה יאיר מלכה.

 

*חוב קטן מחג החנוכה: ביום שלישי בבוקר של החג התקיים הפנינג חנוכה המסורתי של מכבי בנות אשדוד. השחקניות הצעירות נהנו מגוון פעילויות ותחרויות. יוני דרעי שחקן קבוצת הבוגרים, שיום לפני זה שיחק מול מכבי ת''א ומאמן את אחת הקבוצות באגודה, נתן לבנות טיפים על איך להפוך לשחקנית מקצוענית. ולקינוח היה גם את החלק הטעים ועתיר הקלוריות, הלא הן הסופגניות.

 

 

 

*יגאל אשכנזי חגג בר מצווה לבן דביר, האבא יגאל והאישה מרב קיימו את האירוע בבית האופרה שכלל את כל שחקני ואנשי מ.ס אשדוד ועוד רבים וטובים. קובי מ- 2001 היה אחראי על המוזיקה, דוד אסייג מ"מברוק" היה על הפלאשים, ברטה על הבגדים היפים והזוג אשכנזי מודה לכולם על שהגיעו לשמוח בשמחתם.

 

*מי שלא ראה את ראמל בארדלי עושה שוק בתוכניות "חמישיות" של ערוץ הספורט, פשוט הפסיד. מי שלא ראה מוזמן להיכנס לאתר: אשדוד נט וליהנות. אנחנו רק נעשה לכם בריף קצר: בארדלי הגיע ברביעי שעבר לשוק בחוף הים ועזר למוכרי הירקות למכור את הסחורה, המדור מציע להישאר בכדורסל.

 

 

 

*רגע לפני שסגר עם מרקוס פייזר, הגיע עו"ד שי האוזמן להיכל נוקיה ושם פגש את מי שהיה אמור להגיע לאשדוד, מורן רוט. השניים החליפו חווית, צחקו ודיברו. כמה ימים לאחר מכן המריא האוזמן יחד עם האישה לגרמניה למנוחה קצרה, וחזר היישר לדרבי הדרומי מול אשקלון.

 

*מאמן אשדוד, ג'ון גרגורי ניצל את החופשה על מנת לטוס למולדתו, אנגליה, ובתום המשחק מול אשקלון כשנשאל על ידי המדור מתי ישוב לישראל, ענה בצחוק: "ג'קי אמר לי לשוב בחודש מאי (סיום העונה), אני לא יודע למה הוא התכוון".

 

 

 

*נבחרת הפולו-קיאק של אשדוד, אותה מוביל בבטחה מוריס ויצמן, זכתה להתארח יחד עם הנבחרת התל-אביבית, אצל הנבחרת המקבילה של אל-על. האירוח כלל סיור מקצועי במחלקות השונות בנמל התעופה, ומסתבר שבין נבחרות הקיאקים, מעבר לתחרות הספורטיבית, נוצרו קשרי חברות.

 

*המדור שמח לתת במה יפה לנשות הכדורגלנים, מיכל אוחיון (האישה של משה) ואביגיל שקל (האישה של יוסי), שיצאו עם הזאטוטים למסעדת החוף "קלמה", שהשיקה את התפריט הקולינארי לחורף, עם מנות מן המטבח האיטלקי, האסיאתי והדרום אמריקאי, ואף הגדילה ושידרגה את ארוחות הבוקר. בעלי המסעדה הזמינו מובילי דעת קהל רבים ליהנות ביחד עם ילדיהם מבוקר משובח, זה טבעי שגם נשות כדורגלנים ייהנו מבוקר מפנק.

 

 

 

*המדור רוצה לעשות לכם היכרות עם יהודה אברג'ל מנהל היכל הספורט במקיף ז' שמתמודד בגאון עם רצף האירועים שהאולם מקיים בתקופה האחרונה. למרות ריבוי האירועים כמו פסטיבל הג'אז, מכבי יחד הבונים אשדוד (והאירוח ההיסטורי של מכבי ת"א) וקבוצת הנשים של אשדוד שפקדו את ההיכל בחודש האחרון מצליח יהודה לשמור על חיוך ולשדר עסקים כרגיל, הניסיון שצבר יהודה עם השנים הכין אותו גם לחודשים עמוסי קהל ותקשורת מסוג זה.

 

*ארמו נידם הגדול מאס קצת באוהדי אשקלון שקופצים כל פעם שהקבוצה שלהם מגיעה למצב עד שקם ממקומו ופנה אל אחד מהם: "מה זה? תתנו כבוד, אתם אורחים". גדול.

 

 

 

*אחרון מספיחי המשחק בשבת רגע לפני שיוצאים לפגרה: בבי פרחן שלא רצה שגרגורי יוציא את ניר ביטון, הציע לגרגורי לתת במקום זה פרמיה לבן בוטבול שנכנס. בבי פנה בעברית לגרגורי ואמר לו: "עזוב אותו, אני אתן לו פרמיה".

 

*אחרי שניצחו את השכנה מדרום הגיעו שחקני מכבי אשדוד למסעדת "גחלים" לה שהפך כבר למסורת וסיימו את הערב בארוחה דשנה, שמחה ומאושרת. בנוסף, היה זה הזמן להיפרד מוינסטון חברו הקרוב של בארדלי שחוזר לארה"ב ויחזור שוב במהלך העונה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה