להאזנה לתוכן:


!--{12588705557081}--

המדור מנצל את הפגרה ושמח על חזרתה למרקע של תוכנית הדגל של המדור....

 

*המדור הגיע בשני שעבר מוקדם מהרגיל לאצטדיון בי"א כדי לחוש את האווירה, הוא נדהם מכמות הקהל הירוק שהגיע לאצטדיון ומילא אותו מפה לפה. רק חבל שבמקום הקהל האשדודי הוא הסתפק בקהל החיפאי.

 

 

*יוסי מזרחי מצא כמה דקות לפני המשחק "להסתחבק" עם איתן תבריזי שופט המשחק, המדור מזכיר ששניהם מגיעים מירושלים הבירה, רק חבל שזה לא ממש עזר לאשדוד במשחק.

 

 

*אייטם לחדי העין: כמה דקות לפני שריקת הפתיחה בין חיפה ואשדוד,הבובה החמודה שבדרך כלל מבדרת את הקהל, לא ממש מצליחה "לסדר" את התחפושת ומעכבת מעט את שריקת הפתיחה, עד שלבסוף היה זה דווקא דראגן סטויקיץ' השוער שחילץ אותה. לבובה שלום.

 

*בני אטיאס הכרוז המסור של הקבוצה, משמש גם כעוזר כללי, באחת מהפסקות המשחק המדור קלט את בני שלנו מפנה מעט גלילי נייר אדומים שהושלכו למגרש. רב אשכולות..

 

 

*אשדוד כל הזמן מחפשת לחדש ולהפתיע, הפעם מול חיפה קיבלנו שני שלטים שתומכים במאבק נגד אלימות והמלחמה בגזענות.

 

 

*אלישע לוי לא רק שניצח את אשדוד אלא שמיד אחרי שהתפנה להעניק בחביבות טבעית ראיונות לכל אמצעי התקשורת הוא התפנה לשחרר את האוטובוס הירוק חזרה לכרמל, כי הוא עצמו נשאר באשדוד בכדי לסעוד יחד עם רעייתן עם ג'קי בן זקן במסעדה של האחרון במתחם. חברים תמיד נשארים חברים.

 

*אבי לוזון הגיע לסיור במתחם האצטדיון של אשדוד בשבת האחרונה במסגרת משחק הנוער של הקבוצה מול מכבי פ"ת. לוזון התפעל מהשינויים שחלו במבנה ובחדרי ההלבשה ובירך את ג'קי בן זקן על היוזמה. הסיור נערך במסגרת ההזמנה של ג'קי בן זקן.

 

 

*יואב כץ ודורון ג'מצי הגיעו בשני שעבר למשחק של מכבי אשדוד נשים מול אליצור חולון. במחצית ירדו כץ את ג'מצי למתחם הוי. אי. פי בכדי ליהנות מאירוח כיד המלך.

 

*ביום שבת נערך הפניג כדורסל של מכבי אשדוד נערות ובוגרות, ההפיג משך כמעט כ- 100 ילדות שהגיעו בשבת בבוקר למקיף ז' בעיר. כמובן שגם השחקניות הבוגרות הגיעו כמו אשלי ווקר, שירן צעירי, אורנית שוורץ, נאטשה לייסי, לירן בוכריס, נופר שלום ועוד. במסגרת ההפניג זכו הילדות יחד עם ההורים לקלוע לסל, לעבור בתחנות ולהשתתף במשחק כדורסל מול הבוגרות. מיותר לציין מי ניצח....

 

 

*במהלך ההפניג של הבנות, התלהבו הנערות מהשחקניות של הקבוצה הבוגרת, הנערות מאד רצו לקבל חתימה מהשחקניות, אך בשל העדר דף ועט ראויים, מצאו פיתרון מקורי של חתימה על הזרוע. בהחלט יצירתיות.

 

 

*ניר נחום חגג יחד עם הקבוצה ביום שלישי האחרון את הברית של בנו ואשתו יודפת. המדור מוסר מזל טוב.

 

*אייטם של ימי הולדת: ביום רביעי חגג מאור פרץ המגן הפצוע של הקבוצה יום הולדת 26. בסוף החודש יעשה זאת גם החלוץ עידן שריקי שיחגוג 28 סתווים. המדור מאחל לכולם מזל טוב.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה