להאזנה לתוכן:


!--{12621162159671}--

המדור קפא בקור של מוצ"ש רק בשביל לראות 0-0 שלא ממש חימם אף אחד

 

 

*עם או בלי קשר למשחק מול סכנין הגיעו שחקני אשדוד ביום חמישי בשבוע שעבר ל"בורגוס בר" באשדוד. הסיבה: חגיגת יום הולדת של כמה אנשים מהקבוצה. החוגגים היו: הבלם כריסטיאן גונזלס שחגג 33, שי רביבו שחגג 23 ואורי אוזן שחגג 32. הארוחה הגיעה לשחקנים בזמן, מכיוון שבאותו יום קיימו השחקנים שני אימונים. השחקנים הגיעו לשולחן עמוס במטעמים כמו: טלה אנטריקוט, כבדי עוף, סלטי בריאות, פטריות מוקפצות ואפילו קינוחים. הבועטים לא בזבזו הרבה זמן והצלחות מהר מאוד נשארו נקיות. ילדי היום הולדת קיבלו בסוף מתנות ולא קמו מהשולחנות לפני שהשאירו טיפ שמן במיוחד שאליו היה אחראי הקפטן משה אוחיון.

 

 

*משמחה לשמחה, איציק אמזלג מאמן הכושר לשעבר של מ.ס אשדוד חגג לבתו לורן את חתונתה עם יאיר מלכה, החתונה הנוצצת התקיימה בחמישי האחרון באולמי "בית האופרה", והיו שם הרבה דמויות מעולם הכדורגל הישראלי. מעבר לאנשי הכדורגל המקומי שלנו, בלטו אלישע לוי מאמן חיפה ששמר על קשר עם אמזלג מהתקופה שעבד באשדוד. גם לופא קדוש ומוריס ז'אנו הגיעו לכבד. מזל טוב.

 

 

*מי שעוד הגיעה לחתונה הייתה לואיז, שמי שלא יודע, היא האקסית של שחקן העבר של מ.ס אשדוד גוסו- גוסו. לא נרשמה נוכחות של השחקן מחוף השנהב.
 

*חנוכה זה זמן טוב לבילוי עם הילדים והמשפחה. יוסי אופיר שחקנה של הפועל ב"ש הגיע לקניון סימול עם בתו באחד מימי החנוכה. אופיר בילה כמה שעות עם בתו בקניון ואז חזרו השניים הביתה. המדור שתמיד שמח לפגוש מכרים ותיקים, שואל, האם אין קניון בב"ש?

 

 

*נחזור למשחק מול סכנין בשבת, יוסי מזרחי ביקש כמה פעמיים במהלך החצי הראשון מניר נחום להחליף צדדים עם עידן שדה. נחום שלא ממש שמע בלהט המשחק את הוראת מאמנו היה צריך כמה תזכורות בכדי להחליף צד.

 

 

*במהלך החצי השני שלח יוסי מזרחי את אדיר טובול וברוך דגו להתחמם. השניים שהתחממו דקות ארוכות, ניצלו את אחת מהפסקות המשחק בכדי להציץ לחדר סמוך ולהתעדכן בתוצאה של המשחק של בית"ר נגד הפועל ר"ג דרך הטלוויזיה.

 

 

*מספר דקות לסיום המשחק, בזמן ששחקני אשדוד לחוצים להשיג את שער הניצחון, עף כדור אל מחוץ לתחומי המגרש, מנכ"ל הקבוצה רפי נידם שהיה שחקן בעברו, מיהר לרוץ לכדור ולשגר בעיטה מדויקת לידיו של עידן ציון בכדי שזה יוציא חוץ. המהלך לא נעלם מעניו של בבי פרחן שמיד צעק לנידם: "יופי רפי, מאז הפועל אשדוד לא בעטת ככה".

 

 

*במכבי אשדוד כדורסל הכינו לקראת המשחק ביום שבת מול בני השרון חולצות חדשות לאוהדים. האוהדים הבטיחו תפאורה לקראת המשחק מול בני השרון. המדור מחכה.

 

 

*נשאר בכדורסל, לקראת סיום הסיבוב ותחילת הסיבוב הבא, החליטו במכבי אשדוד לגייס להקת מעודדות. בשיתוף עם להקת ההתעמלות האומנותית של מכבי אשדוד. ללהקת המעודדות הייצוגית של אשדוד דרושות בנות כישרוניות, בנות 15-19 בעלות מוטיבציה, הופעה ייצוגית ורקע קודם במחול, ג'אז, התעמלות אמנותית,ריקודים סלוניים, תנועה וכו'.
האודישנים אודישנים ייערכו במוצאי שבת- 2.1.2010  בשעה 18:00 בהיכל הספורט, תיכון מקיף ח' ברובע י"ג. על המועמדות להגיע כמובן בבגדי ספורט ו\או מחול. לדברי הנהלת הקבוצה, להקת המעודדות תופיע באירועים מרכזיים ובמשחקי כדורסל המצולמים לטלוויזיה. לפרטים ומידע- מריה טל: 050-7747349

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה