לקראת הפגנת המחאה במוצ"ש: פעילים הציפו את העיר במודעות


להאזנה לתוכן:

פעילי המחאה נגד הכפייה הדתית באשדוד הדביקו ברחבי העיר מאות שלטים, פוסטרים ופליירים שחולקו בתיבות הדואר. בתוך כך, לקראת ההפגנה מחר ברחבת העירייה, ראשי המחאה פרסמו את דרישותיהם מראש העיר

שלטי מחאה באשדודהמחאה נגד הכפייה הדתית נמשכת - מחר יחזרו המפגינים לרחבת העירייה, לאחר שבשבוע שעבר לא התקיימה הפגנה. ברחבי העיר נתלו ביממה האחרונה מאות שלטים, מודעות ופוסטרים. בתיבות דואר שמו הפעילים פליירים לתושבים, שקוראים להם להגיע להשתתף בהפגנת המחאה על עתידה של העיר, כך לדבריהם. חלק מהפליירים עוצבו בדמות המודעות שמאפיינות בדרך כלל את המודעות של האוכלוסיה החרדית.

ראשי המחאה נגד הכפייה הדתית פרסמו היום את דרישותיהם מראש העיר אשדוד, זאת לאחר הנאום שנשא באולם מועצת העיר. דרישות ראשי המחאה, כפי שהוצגו על ידם:

"דורשים ומצפים מראש העיר להודיע שהוא מחזיר את הסטטוס קוו לקדמותו ומתחיל ביחד עם וועד המאבק - שעמו ראש העיר טרם נפגש - תהליך בזק (שיסתיים לכל המאוחר בתוך שלושה חודשים) לתיקון חוק העזר העירוני:

1. הותרת הסטטוס קוו על כנו - מתחמי הביג, הסטאר סנטר ורצועת חוף הים יישארו פתוחים בשבתות.
2. מוסדות תרבות, בילוי, פנאי, ספורט וחינוך יהיו פתוחים באזורים המעורבים בשבת, כפי שכבר היום מצוין בחוק העזר העירוני (ולא מיושם). 
לא ייתכן שבעיר השישית בגודלה במדינה תושבי העיר לא יוכלו ליהנות ממוסדות אלו שפעילים בימי חול גם ביום שבת".
שלטי מחאה באשדוד
נבחרי ציבור יגיעו לתמוך במחאה באשדוד

מחר בבוקר תגיע השרה סופה לנדבר מישראל ביתנו ביחד עם ח"כ יוליה מלינובסקי אף היא מישראל ביתנו - לתמוך בעסקים הפתוחים בשבת במתחם הביג פאשן. לנדבר צפויה להגיע בשעה 11:30 למתחם, להפגש עם בעלי עסקים ועם תושבים. בהודעה שהוציאה השרה לנדבר, היא אמרה כי ראש העיר אשדוד הכריז על החילונים מלחמה. כזכור, השרה לנדבר נעדרה באופן מפתיע מההצבעה על חוק המרכולים בכנסת, עדיין לא ניתן הסבר מניח את הדעת להעדרותה מההצבעה.
בערב צפוי להגיע יו"ר יש עתיד - ח"כ יאיר לפיד, לתמוך במפגינים ברחבת העירייה. בהודעה לתקשורת אמר לפיד: "נגיע לתמוך בתושבי אשדוד והסביבה שמובילים מאבק נגד חוק המרכולים והכפייה הדתית בעיר".
שלטי מחאה באשדוד

שלטי מחאה באשדוד
שלטי מחאה באשדוד
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה