ממ"ק ראש העיר גבי כנפו: "אני סומך במאה אחוז על ראש העיר"


להאזנה לתוכן:

התייחסות ראשונה של מספר 2 של ראש העיר אשדוד למחאות התושבים נגד כפייה דתית. בפוסט שהעלה הערב גבי כנפו בעמוד הפייסבוק שלו, הוא תוקף את האופוזיציה בעיר שלדבריו "לא פספסו שום אפשרות ושום דרך כדי להשחיר את אשדוד ומנהיגיה", ומביע אמון מלא בראש העיר ד"ר יחיאל לסרי

גבי כנפו וראש העיר יחיאל לסרי בישיבת מועצת העיר אחרי שבועיים שהעיר אשדוד כמרקחה, מחאות והפגנות של תושבים שחוששים משינוי הסטטוס קוו בעיר וכפייה דתית, התייחסות ראשונה של מספר 2 של ראש העיר ומי שממלא מקומו - גבי כנפו.

בפוסט שהעלה הערב כנפו בעמוד הפייסבוק לו, הוא כותב: "אשדוד אהובתנו היא עיר מעורבת של תושבים מכל הגוונים המגזרים והעדות, שבעשור האחרון עברה מהפכה בכל תחום אפשרי, בהובלתו של ד"ר יחיאל לסרי ראש העיר אשדוד".

כנפו ממשיך ומשבח את העשייה בעיר בכהונתו של ראש העיר, ומציין כי "אין תושב בעיר הזו שלא מרגיש את השינוי ואין אחד שאינו גאה להיות אשדודי. לא אמנה פה את רשימת ההישגים הגדולה, מי שלא מכיר מוזמן לבדוק מה קרה פה ב-10 שנים האחרונות שהפכנו לעיר פופולארית כל כך. בדרישה לשכירות עקפנו את תל אביב וזה מלמד עד כמה אשדוד היא כיום עיר יוקרתית וסופר מבוקשת".

בהמשך מותח כנפו ביקורת קשה על חברי האופוזיציה במועצת העיר, שלדבריו גורמים נזק כבד לעיר ומשחירים את שמה ואת שם נבחריה. "חברי האופוזיציה לא פספסו שום אפשרות ושום דרך כדי להשחיר את אשדוד ומנהיגיה. השקיעו ימים ולילות כדי לנסות ולפגוע בתפקודו של ראש העיר ולהדביק בו כל רפש אפשרי, אבל זה לא עזר להם ואשדוד צועדת בתנופה ומהווה מקור גאווה לתושביה".

בהתייחסותו של סוגיה הבוערת היום בעיר, שהפכה לשיחת היום גם בכל כלי התקשורת הארציים, כותב גבי כנפו: "לעניין השבת, דוחו"ת לעסקים בשבת הם לא משהו חדש. הם היו בעבר ואף יהיו בעתיד כחלק מהחיים במרקם המשותף. מי שאומר לכם שלא כך הדבר, תבקשו ממנו שיתחייב שאצלו לא יהיו דוחו"ת".

כנפו מביע אמון מלא בראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, שמאז התחילו המחאות בעקבות האכיפה המוגברת נגד עסקים בשבת עליה הוא הורה - קולו לא נשמע בסוגיה זו. "אני סומך במאה אחוז על ראש העיר ששמר תמיד על מרקם נכון של חיים ביחד, וכשהיה צריך לא הסס להפעיל יד קשה נגד מי שניסה לשנות את הסטטוס קוו מ-2 הצדדים. עלינו לאהוב ולכבד את הזולת וליהנות מהעיר המדהימה שלנו".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה