נתפסו על חם גנבי חולות בשטח החווה החקלאית (וידאו)


להאזנה לתוכן:

פרסום ראשון: פקחי השיטור המשולב באשדוד, הצליחו לשים את ידם על חבורת גנבי חולות וציוד בניה, שפעלו באזור החווה החקלאית באשדוד. הגנבים, תושבי השטחים, נמצאים בחקירה בתחנת המשטרה שלאחריה יובאו להארכת מעצר


כבר חודשיים שפקחי השיטור המשולב באשדוד מנסים לעלות על עקבותיהם של גנבי חולות, שכרו חולות סמוך לחווה החקלאית באשדוד. "התצפיות נערכו לסירוגין, בלילה וביום, זאת בניסיון לעלות על עקבות הגנבים", מספר לנו היום דוד שיטרית, מנהל השיטור המשולב באשדוד. בשבוע שעבר שלחה מנהלת החווה מכתב לראש העיר, בו היא דיווחה על גניבת החולות משטח החווה. בעקבות המכתב ניתנה הוראה למצוא את האחראים למעשה ולהביא אותם לדין. 

היום (שישי) התקבל דיווח על ידי תושבים על טרקטור שמסתובב בשטח באופן חשוד. פקחי השיטור המשולב, ביחד עם שוטרי תחנת אשדוד, הגיעו למקום ברכבים סמויים ותיצפתו על הטרקטור החשוד, ולאחר שהוא צולם כשהוא גונב חולות וציוד בניה מאתר הבניה שבמקום, נעצרו שני החשודים שהיו במקום. 

החשודים הובלו לתחנת המשטרה, שם הם עוברים חקירה ע"י חוקרי המשטרה. בהמשך הם צפויים לגשת להארכת מעצר. נציג ממינהל מקרקעי ישראל צפוי להגיע לתחנת אשדוד כדי להגיש תלונה על הכריה הבלתי חוקית של החולות.

מידע על הכריה הבלתי חוקית בשטח הסמוך לחווה החקלאית וששייך, התקבל גם במערכת אשדוד נט בתחילת השבוע, אך בעקבות בקשת דובר העירייה, שאמר שהנושא נמצא בחקירה והפרסום עלול לפגוע בחקירה, המתין אשדוד נט עם הפרסום, בניגוד לכלי תקשורת אחרים, שאף בחרו לעשות קונטציות לפרשת כריית החולות במשטח הטיסנים, שם הייתה מעורבת לכאורה העירייה (בתקופתו של צילקר) בכריה הבלתי חוקית, למרות שבמקרה זה אין קשר בין העירייה לגנבי החולות. בנוסף, כעת גם אם יש שותפים נוספים לכריה הבלתי חוקית, ספק עם הם ייתפסו לאחר שהנושא. 

תגובת דובר העירייה, שהועברה לידינו השבוע, שבגינה העדפנו להמתין עם הפרסום כדי שאפשר יהיה ללכוד את הגנבים: "הגורמים העירוניים פועלים לבדיקת החשדות שהעלית בשאלתך ואתמול אף נערכו תצפיות על מנת לאתר גורמים חשודים בשטח. בשל רגישות העניין ובשל המשך בדיקת המקרה ע"י הגורמים הרלוונטיים, נשמח באם לא תפרסמו את המקרה לציבור. אם אכן יתברר שהחשדות במקומן, הרי שכל פרסום בנדון יכול לשבש את הפעולות הדיסקרטיות שנעשות ע"י גורמי השיטור והכיפה. בקשה/תגובה זו נמסרה לכל מי שהפנה שאילתא בנדון. בכל מקרה של התפתחות חדשה נעדכן אותך".

כאמור, הבוקר נלכדו על חם גנבי חולות סמוך לחווה החקלאית, מה שמחזק את דברי דובר העירייה שגורמי השיטור והאכיפה, פעלו כדי לתפוס את הגנבים.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה