08-6641555

לפרטים נוספים לחצו כאן

רהיטי קיבוץ השלושה

Photo

מרהטים לכם את הבית מעל 25 שנים רשת רהיטי קיבוץ השלושה הינה יצרנית ומשווקת של ריהוט איכותי ואטרקטיבי לבית הישראלי. הרשת מייצרת בעצמה את הריהוט בעבודת יד בהתאמה אישית לפי בקשת הלקוחות. המקום שלכם להגשים חלומות. בנוסף לייצור בהתאמה אישית, הרשת מציעה קולקציית ייבוא מרהיבה ומגוונת באמצעות חברת ייבוא אישית.

רהיטי קיבוץ השלושה מתמחה בעיצוב הרהיטים לפי צרכי הלקוח "Tailor Made" – גדלים, סוגי ריפוד, צבעים, סוגי עץ וטקסטורות שונות לבחירה. העובדה שהרשת היא היצרנית והמשווקת הישירה של כל מוצריה, מאפשרת לנו להעניק לצרכנים את המחירים האטרקטיביים ביותר, בתנאי הרכישה הנוחים ביותר, מבלי להתפשר על איכות המוצרים הגבוהה.

בקולקציות הרשת מחכים לכם מגוון פריטי ריהוט לבית: סלונים, פינות אוכל, חדרי שינה, סלוני עור מזנונים, שולחנות סלוניים, מיטות זוגיות, ספות, כורסאות, חדרי ילדים, מיטות נוער. רהיטי קיבוץ השלושה מעצבים לכם את הבית מדי שנה מקפידה הרשת להתחדש, ומעדכנת את קולקציית המוצרים בחנויות – פרי עבודתם של מיטב המעצבים. זאת, בהתאם לטרנדים עדכניים בעולם הריהוט ועיצוב הבית.

הודות לעבודה עם מעצבים מקומיים, מציעה רשת רהיטי קיבוץ השלושה שירות ייחודי: לקוחות שאינם נעזרים בשירותי מעצב משלהם, יכולים להגיע עם תוכנית הבית שלהם ולקבל שירות אישי ומקצועי ממעצבי הרשת, לגבי כל אחד מחללי הבית.

סניף אשדוד

שעות פעילות הסניף:
ימים א'-ה': 9:30-21:00
שישי: 9:00-14:00
שבת: כשעה מצאת השבת עד 23:00 

השאיר/י את פרטיך ואנו ניצור איתך קשר בהקדם